Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
Alkuperäinen kirjoittaja yäk sua:
Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
on raikkaampi olo, mukavempi milloin vaan miehen käydä nusasemassa kun siel karvoissa ei roiku mitään..
:x no ei munkaan karvoissani mitään koskaan roiku!! hyi helvetti, voisit ehkä peseytyä vähän useammin kuin joka toinen viikko.
hmm, että valkovuoto ei esim ikinä missään tilanteessa saata jäädä karvoihin?? no mulla ei tuota ongelmaa ole kun ei ole niitä karvojakaan.. ja mun henk.koht. hygienia on todella kunnossa.. no hätä
No varmaan joskus jossain tilanteessa on toki mahdollista, mut sitä vartenhan yleensä käydään pesulla! Voi sentään, kuule kyllä sieltä sunkin pikkupimpasta voi joskus valua yhtä ja toista.
osuiko ny jotenkin arkaan paikkaan.. kyl mie tiiän että riippuen kierron vaiheesta sieltä toosasta tulee erinäisiä määriä erinäisiä nesteitä.. ja toki pesulla käynti kuuluu asiaan, mutat et siekään varmaan ehdi töissä 8 tunnin aikana montaa kertaa pimppaa pestä...

mut se oli vaan se mun henk. koht. perustelu omalel ajelulleni.. en mie sano että henkilö joka ei ajele olisi jotenkin saastainen ym. mie puhuin omasta kokemuksesta ja mielipiteestä.. muilla olkoon omansa