Ajeleeko teidän miehet alapäänsä?

• Viestiketjun aloittaja pöheiköt pois
  • Ensimmäinen viesti
jörö
kyllä mun mies lyhentää karvat alalta, kainaloista ja rintamuksesta, muuten olis niin pöheiköt, ettei olis kivan näkönen ja omakin olo sillä on kivempi. Musta ainakin on mukava että huolehtii hygieniastaankin tolla. Kyllä ne valtavat karvakasat hikoaa enemmän.

Miestä sen olla pitää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi herra varjele:( Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
TÄYSIN samaa mieltä olen! Laittaisin ukkoni vaihtoon jos jonain kaunnina päivänä näyttäytyis mulle karvattomana! No thanks!!!

0
Mun mies (30v.) on ajellut vuosikausia. Aluksi se tuntui musta hassulta, mut nykyään en enää muunlaista osaisi ajatellakaan. Kiva se on, kun ei ole suu täynnä karvoja ;)
no ei kai ne karvat siinä hepissä ole kiinni

Miestä sen olla pitää
Mun mies (30v.) on ajellut vuosikausia. Aluksi se tuntui musta hassulta, mut nykyään en enää muunlaista osaisi ajatellakaan. Kiva se on, kun ei ole suu täynnä karvoja ;)
no ei kai ne karvat siinä hepissä ole kiinni
Ja pari karvaa suussa ei meikäläisen tahtia ainakaan hiljennä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miestä sen olla pitää:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Voi herra varjele:( Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
Että oikein tosimies :D Hyi.
Mutta mikäs ongelma se miehen karvaisuus on jos nainen siitä tykkää? Kaikki hyvin! :)
No ei mikään. Mutta eipä niillä karvoilla tosimies-titteliä saa.

Miestä sen...
Alkuperäinen kirjoittaja Miestä sen olla pitää:
Että oikein tosimies :D Hyi.
Mutta mikäs ongelma se miehen karvaisuus on jos nainen siitä tykkää? Kaikki hyvin! :)
No ei mikään. Mutta eipä niillä karvoilla tosimies-titteliä saa.
No kyllä se vaan niin on, että karvainen mies on enemmän miehen näköinen kuin muovisen Kenin näkönen nukke. Sorry, en kiistele nyt tämän enempää makuasioista vaan menen kaffeelle. :D

mun mielestä
naisilla ja miehillä kuuluu olla karvat. Ei ole koskaan tullut mieleenkään että miehen pitäis karvat ajella alapäästä. Itsekin omia vaan siistin. Lapsilla ei ole karvoja, mutta aikuisilla on. Anteeks vaan mutta mun mielestä karvattoman ihailu viittaa jotenkin pedofiliaan...

Yhteistyössä