noh
Ei se ajele, mutta saksilla leikkaa ihan ihan lyhyiksi. Mun mies ei kyl muutenkaan ole kovin karvainen. Mä tykkään
Mut silti karvoja tulee suuhun. :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksi pitää ajella, eihän niitä siinä kullissa kasva?
Eli pakotat miehesikin ajelemaan karvansaAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä en siedä karvoja....joten vastaus taisi tulla siinä....
Kyllä minuakin ihmetyttää tämä uusi trendi, onko se yleistäkin?Alkuperäinen kirjoittaja apua:miks miehen pitäisi ajella karvat
olis se vaan harvinaisen ruma näky jos ajelis karvansa, en voi edes ajatella kun pääsee nauru
Onhan se nykyään yleistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minuakin ihmetyttää tämä uusi trendi, onko se yleistäkin?Alkuperäinen kirjoittaja apua:miks miehen pitäisi ajella karvat
olis se vaan harvinaisen ruma näky jos ajelis karvansa, en voi edes ajatella kun pääsee nauru
TÄYSIN samaa mieltä olen! Laittaisin ukkoni vaihtoon jos jonain kaunnina päivänä näyttäytyis mulle karvattomana! No thanks!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herra varjele Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
NIINPÄAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herra varjele Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
no ei kai ne karvat siinä hepissä ole kiinniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies (30v.) on ajellut vuosikausia. Aluksi se tuntui musta hassulta, mut nykyään en enää muunlaista osaisi ajatellakaan. Kiva se on, kun ei ole suu täynnä karvoja
Ja pari karvaa suussa ei meikäläisen tahtia ainakaan hiljennä...no ei kai ne karvat siinä hepissä ole kiinniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies (30v.) on ajellut vuosikausia. Aluksi se tuntui musta hassulta, mut nykyään en enää muunlaista osaisi ajatellakaan. Kiva se on, kun ei ole suu täynnä karvoja
Että oikein tosimies Hyi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herra varjele Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
Mutta mikäs ongelma se miehen karvaisuus on jos nainen siitä tykkää? Kaikki hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Että oikein tosimies Hyi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herra varjele Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
No ei mikään. Mutta eipä niillä karvoilla tosimies-titteliä saa.Alkuperäinen kirjoittaja Miestä sen olla pitää:Mutta mikäs ongelma se miehen karvaisuus on jos nainen siitä tykkää? Kaikki hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Että oikein tosimies Hyi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herra varjele Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
No kyllä se vaan niin on, että karvainen mies on enemmän miehen näköinen kuin muovisen Kenin näkönen nukke. Sorry, en kiistele nyt tämän enempää makuasioista vaan menen kaffeelle.Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:No ei mikään. Mutta eipä niillä karvoilla tosimies-titteliä saa.Alkuperäinen kirjoittaja Miestä sen olla pitää:Mutta mikäs ongelma se miehen karvaisuus on jos nainen siitä tykkää? Kaikki hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Että oikein tosimies Hyi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi herra varjele Ei tosimiehet karvojaan ajele! Mitä helvetin hemmoja teillä oikein on miehinä?
aikuisen genitaaleissa on melkoisen paljon eroa lapsen genitaaleihin silloinkin kun ne ovat karvattomat :attn:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä:Anteeks vaan mutta mun mielestä karvattoman ihailu viittaa jotenkin pedofiliaan...