Ajatuksista yritykseen 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna..

Vieras
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 33+36 Y02/07
Erica 31+34 Y3/07 +09/07 km 10/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
S82 25+26 Y09/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07
Saana 25+28 Y11/07

Plussanneet
Ballerina 30+29 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07
Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07

Jännäyslista
Päivitelkääs listaa:

Jännäyslista
Lumikukka 30.12. ->
Anna 1.1.

Laskeskelin noita päiviäni uudelleen ja 28 pv kierron mukaan jännilläänkin jo aiemmin. Olen ollut ihan sekaisin päivistä tässä kierrossa. Ihan kuin olisi ovistuntemuksiakin nyt vasta. Voisikohan se olla mahdollista? Sitten menee menkat kyllä paljon pitemmälle.

Jatkoa vielä tuohon painoaiheeseen... Elämäntapani on kohtuullisen liikunnallinen kahden koiran ansiosta ja muutenkin. Käyn kerran viikossa uimassa/salilla ja joka päivä lenkillä. Syön karkkia aika vähän, ehkä jotain pientä kerran viikossa. Sipsejä syön max kerran kuussa. Limsaa en juo ollenkaan, en tykkää, hyi. Toisinaan käyn ulkona syömässä, mutta muutoin ihan normaalia ruokaa eikä todellakaan mitään jättisatseja. Paljon kasviksia. Tällaisella elämäntavalla on päästy tähän kuntoon. Nuorempana join kyllä enemmän, nykyään en juurikaan. Minulla on hoikkia ystäviä, jotka syövät kuin hevoset eivätkä siltikään liho. Syytän geenejä - voi voi! Mutta taistelu jatkuu, nyt lähden lenkille, paipai!

Lumis, juu ei aina ole onnen lahjat tasan jaettu eli oon ihan samaa mieltä, osa porukasta vaan lihoaa eri tavalla kuin toiset. Mulla on huomannut vaikuttaa ikä, jonnekin 25 vuotiaaksi saakka saattoi syödä ihan mitä vaan, eikä näkynyt missään, mutta nyt on jo vähän eri juttu, pitää katsoa mitä syö.

Mä luulen, että lähden nyt kotiin kesken työpäivän, päätä särkee niin hitosti.

höh, mulla ei meinannut päivittää tätä uutta ketjua näkyviin ollenkaan..pöh!

kävin viemässä roskat niin meille muuttaa naapuriin silmänruokaa ;) kiva saada lisää nuorta porukkaa tänne, en vielä ole naista nähnyt, mutta tuollainen mun ikäinen jätkä kantoi muuttolaatikoita sisälle. En sitten jäänyt juttelemaan, täytyy joku toinen kerta yrittää. Hmm, saisikohan niistä lenkkiseuraa?? =)

Mietin joku ilta, että olisi niin ihanaa jos olisi tällainen työ sitten kun on lapsia, siis ihan kouluikäisiäkin. siis että voisi tehdä kotona töitä suurimman osan ajasta, voisi aina saattaa lapset kouluun ja sitten olisi kotona kun tulevat. no kuten muutkin haaveet niin tästäkin puuttuu vielä ne lapset, joten pitäisi varmaan keskittyä niihin ensin ja sitten vasta miettiä sitä kun ovat kouluikäisiä.

On ihan kuollutta töissä, tein äsken jo vähän ruokaa jouluksi valmiiksi ja pitäisi paketoida vielä miehen paketti. nyt alkaa jo olla ävhän joulufiilistäkin, siis kiva kun saa taas rentoutua ja pelata (oi että kun rakastan lautapelejä!) ja ennenkaikkea syödä suklaata, nam.

Nyt voisi ruveta virittymään joulutunnelmiin. Siivoilla vähän sähköpostia ja valmistautua lomaan…
Meillä on tapana aina ennen kuin lähdemme kotiseuduille, viettää ”oma joulujuhla”, ja syödä jotain kivaa ruokaa. Tänään töiden jälkeen ajattelimme käydä lenkillä ja tehdä sitten kylmäsavulohta ja piparjuurikastiketta ja mätiä ja punajuuripaistosta ja waldorfinsalaattia. Tarkoituksena on aina keksiä jotain jouluista, mutta ei perinteisiä jouluruokia. Että sellaista tiedossa.
Me ollaan Rosan kanssa sovittu, että yritetään ehkä tavata välipäivinä. Onko joku muu silloin liikkeellä meillä päin? Spostissa saa sitten tarkempia koordinaatteja ja aikoja. Palataan ruusunen tähän sitten pyhien jälkeen. Innolla odotan!

Jännäyslista
Päivitelkääs listaa:

Jännäyslista
Lumikukka 30.12. ->
Saana (26.12) 30.12 (3.1)
Anna 1.1.

Hmm.. Milloinkohan sitä testailisi tai siis milloin odottelisi menkkoja alkavaksi... Tuntemusten mukaan olisi tuo ensimmäinen päivä, jos kierto olisi samaa mitä on yleensä ollut, tuo keskimmäinen ja limojen mukaan tuo viimeinen. Hmm...

mulla on limat kadonneet =( siis nyt on jo ihan rutikuivaa, ja tuntuu että tässä kierrossa ei ole ihan yhtä paljon noita limoja ollut kuin yleensä..toivottavasti nyt silti ovis olisi tai muuten ei ole mitään jännäiltävää. Tein äsken ovistestinkin, en tosin ollut ollut käymättä kuin pariin tuntiin, joten en taas tiedä onko yhtään luotettava, mutta haamu siihen taas vaan tuli. mutta eipä kai noihin testeihinkään ole täysin luottamista..

Pomo soitti juuri...sanoi että nyt pitää lopettaa työt ja nauttia joulusta, ja sanoi että voin pitää välipäivätkin lomaa!!! =) tosin kun etänä ne olisin kuitenkin niin aika hiljaistahan sitä olisi.

Ihanaa Sade :)
Voi kun munkin pomo sanoisi noin....
Mä taidankin olla sitten ainoa, joka hikoilee välipäivät töissä?

Ihanalta kuulostaa tuo Neilikan joulun aloitus :)

Ihanaa ja hemmotteluntäyteistä joulua kaikille!

Rakkauden ja valon täyteistä joulua teille kaikille, jos ette enää osu linjoille!Eikähän meille kaikille tee hyvää saada ajatukset pois näistä arkikuvioista. Muistakaa että jouluna ei saa potea huonoa omaa tuntoa herkuttelusta ja laiskottelusta, antaa mennä vaan! Ja ei saa haikailla liikaa vauva-asioita - nyt nautitaan tästä ajasta.
Itse olen välipäivät lomalla, mutta tulen varmasti välillä ketjuilemaan.

Hyvä pomo sulla Sade :)

Mä olen välipäivät töissä, mutta ei se haittaa. Uudenvuodenaaton olen vapaalla.

Tulin tuossa lenkiltä ja kävin ruokkimassa pikkulinnut. Ne ovat kesyyntyneet hurjasti! Puolen metrin päässä istuivat tikkailla ja katsoivat kun täytin ruokatelineet.

t. Lintukuiskaaja

Heippa!

Luulisi että vika työpäivä ennen joulua ois iisi, jep jep...Oon ihan loman tarpeessa...

Iiiiiisot rutistukset teille kaikille! Ihanaa kun jaksatte tsempata! Itse en jaksa innostaa itseäni enää tässä asiassa, en ainakaan tällä hetkellä. Haluan lomaa vauva-asioista! Nih! Yhdyn Rosan sanoihin, ihanaa kun olette olemassa!!

Voi Minni, varmasti oli kurja kuulla siinä autossa tuollainen juttu, varsinkin kun olitte juuri itse saaneet asiaan ikäviä uutisia. Halit!!!

Ihanaa ja strssitöntä herkkujen ja rakkauden täyttämää joulua kaikille!
Mä olen kans välipäivinä töissä, silloin luulis olevan hiljaista...

Tässä päivitetty jännäri:
Jännäyslista
Erica 27.12
Lumikukka 30.12. ->
Anna 1.1.
Minni 10-12.1

Palaan illalla vielä paremmalla ajalla :)

Nyt himaan kaupan kautta! Joululoma here I come! YES!!!!

Mäkin päivittelen tätä listaa, vaikka saattaa olla että ovis jää tulematta. Vika tero-kierto muuten menossa, saa nähdä mitä kroppa sitten tammikuussa tekee..

Jännäyslista
Erica 27.12
Lumikukka 30.12. ->
Anna 1.1.
Sade 2-4.1
Minni 10-12.1

leivoin äsken muutaman tortunkin kun alkoi tehdä mieli, olivat kyllä aika hyviä :)

Neilikka, toivon tosiaan että voisi unohtaa vauvat joulunajaksi, musta vaan tuntuu että kun joulu on niin tunnelmallista aikaa niin sitä vaan kaipaa entistä enemmän vauvaa ja raskautta :/

No mutta kaikki ajallaan...

kaikille aivan ihanan rentouttavaa ja rauhallista joulua jos ei enää ennen joulua palstalla törmätä!

huomentapäivää,

bongasin tänään aamulla ovislimat =) heräsin jo yöllä siihen kun oli niin märkä olo ja nyt aamulla kokeilin niin venyi taas ihan kunnolla. Tein sitten ovistestinkin, mutta viivat eivät olleet ihan yhtä vahvoja. Eilen rakasteltiin ja huomenna aiotaan niin pitäisi ainakin olla uimareita riittävästi.

Mun pitäisi alottaa huomenna taas terot, mutta mietin että kannattaako jos ovis on vasta huomenna tai maanantaina? siis voivatko haitata ovista millään lailla?

Ihanaa päivää kaikille, täällä pilvetön taivas ja ihana auringonpaiste =)

Hyvähyvä Sade!!

Täällä pitäis siivota (plääh) ja pakata ja saada kaikki valmiiksi joulua varten, ja saadaan vieraitakin illalla. Hitsi nyt on kp 12 ja toi jtp pitäis todellakin saada käyntiin mut perhana kun on niin kutiseva hiiva et ei vähämpää kiinnostais...

*rutistaa Minniä* inhottava vaiva tollanen hiiva. Miten siitä vois päästä eroon?!

mä odotan että mies tulisi taas töistä kotiin niin sitten pitäisi aloittaa siivous. ja jossain vaiheessa pitäisi mun tädin poiketa meillä. No onneksi on näin ihana ilma täällä niin on pirteämpi olo.

Printtaan juuri nuotteja kun ostin ausseista netin kautta. kokonainen nuottikirja vaan 8e!! kun suomessa jos sen ostaisi maksaisi 30e! tosin onhan kirja kivempi kuin pelkät paperit, mutta on toi hintaero aika suuri ja nyt ei tarvi lähteä edes minnekään. tietty nyt kestää kun printtaa 200sivua mutta eipä mulla mihinkään ole kiire :)

Mun mielestä siivous on ihan kivaa kun laittaa jotain hyvää musiikkia soimaan ja ottaa vaikka toppless siivouksen ;) mies ainakin tykkää..

Moikka!

Ehdin vähän vilkaista tätä ja aikaisempaa ketjua. Minnille kovasti pahoitteluja siittiöiden kunnosta!! Täytyy toivoa, että seuraavassa testissä tulokset olisivat normaalit!! Hienoa, että suhtaudut "hoitoihin" noin positiivisesti! Mä tiedän pari kenellä se inseminaatio tehosi heti! Ne saa "heitettyä" siittiöt sinne just oikeaan aikaan. Toivottavasti saatte ne jo heti alkuvuoteen. Taisit kirjoittaa jotain helmikuusta. Tsemppiä!

Erica, mulle kävi juuri noin, mutta älä sä vain tee samaa virhettä kuin mä. Mä olin niin helvetin surullinen km:n jälkeen, että lopetin liikunnan täysin ja lihoin sen 9kg. Mä pelkäsin liikkumista keskenmenon jälkeen, kun ajattelin, että siellä mahassa voi joka oviksen jälkeen olla joku. Se teki musta liian varovaisen ja seuraukset eivät olleet mukavat. Pidä vaikka mua varoittavana esimerkkinä. Nyt ajattelen, että olisin voinut liikkua kevyesti, vaikka kävellä tunnin lenkin joka päivä tai jokatoinenpäivä. Ei se olisi mitään haitannut. Liikkumattomuus teki enemmän hallaa. Tiedän ettei mikään huvita tai motivoi, mutta kannattaa koittaa tsempata vaikka väkisin!!

Toivottavasti kaikkien oviksen hyödyntäminen onnistui tai onnistuu hyvin!

Täällä kaikki hyvin, pientä joulustressiä lukuunottamatta. Nyt saunaan.

Rosa, koska sulla katsotaan se munasolun kehittyminen?

hei vaan kaikille ja oikein hyvää joulun odotusta!!

Olen päivittäin kyllä käynyt lukemassa mut jotenkaan ei sit oo ollu "aikaa" kirjottaa mitään, tai sit ei oo löytyny oikeita sanoja...

Täällä oksuillaan edelleen joka aamu, tänään on siivoiltu ja leivottu oikein urakalla... huomenna sitten jouluvierailuja ja joulurauhaa.. <3
Jouluaattona annetaan joulukortteja vanhemmille ja isovanhemmille missä on vauvauutisia.. täytyy vaan toivoa että 27 päivän ultrassa kaikki on edelleen hyvin.. ja jotenkin luotan siihen että on.. vähän sitä jännittää ja pelkää, mutta turha kai sitä on etukäteen pelätä miten asian laita silloin on.. kait..

musta tuntuu että mulle on tulossa viisaudenhammas, on kipee ja ien vähä koholla.. ei varmaan mahdu edes tulemaan ja kun raskaana ollessa niitä ei edes poisteta, niin en nyt tiedä sit mitä tässä tekis... mut täytyy ens vuoden puolella sit neuvolasta vaikka kysästä et mites...

Mut kuitenkin, kaikille oikein ihanaa joulua! ja muistakaa rentoutua <3

Hellurei kaikille! Täällä taitaa olla ovis pikkuhiljaa ohi, tikutin sen torstai-iltana. On hyödynnetty se joka päivä, tänäänkin.

Mä olin aamulla mun kaverin kanssa lähdössä ostaa viimisiä joululahjoja ja miehellä kamala kiire töihin. Juotiin lennossa kahvia kotona ja mies ehdotti että pitäskö vielä laittaa pojat matkaan (en tiedä itkeäkö vai nauraa tota terminologiaa joka meille tässä on kehittynyt). No siinä eteisessä kengät kattoa kohden lähetän kaverille tekstaria että hetken olen myöhässä...

Angsteri, mä varasin sen ultran joo, mutta oli pakko kiireen takia perua se. Siellä pitäs siis käydä pari päivää ennen ovista. Jotkut gynet on ehdottomasti ultran kannalla, toiset ei pidä sitä tärkeenä. Päätin siis uskoa niihin jotka ei pidä tärkeenä. Angsteri, kiitos vielä tosi paljon!!!

Pystyisköhän sitä ottamaan lomaa vauva-asioista niin, että stressais vain oviksen aikaan tai jos epäsäännöllinen kierto niin ovikseen asti? Ja sit oviksesta pari viikkoa päättäis olla ajattelematta. Ei suostuis kuulemaan yhtäkään kehon raskaustuntemusta ennenku menkat on myöhässä?

En nyt kiireessä löydä, mutta Neilikka taisi kertoakin että ajateltiin tavata joku päivä. Viime kierron lopussa lähetin hänelle postia, kopsaan sen tohon perään. Sitten meille tulikin kauheat kiireet, aikataulut meni ristiin ja lopulta joulunpyhät sun muut, että tapaaminen siirtyi. Mutta tervetuloa vaan mukaan jos täällä päin liikutte. Me sovitaan aika ja paikka tarkemmin postissa, ettei saada vaklaajia (ihan ku ketään kiinnostais meidän tapaaminen). Mä kyllä vaadin Neilikkaa laittamaan neilikan takin pieleen, että tunnistan.

07.12.2007 kello 15:32:
> > Mitäs sanot, Nielikkainen,
> >
> > että kun mulla kp 1 tässä pian koittaa ja jos säkään et plussaa nyt,
> > niin
> > mentäs kaljalle viettää vaikka mahojen (sarkastinen monikkona
> > muuten, hih)
> > ämmien Turun alueen pikkujouluja?
> >
> > Rosa
> >
>