Moikka!
Ehdin vähän vilkaista tätä ja aikaisempaa ketjua. Minnille kovasti pahoitteluja siittiöiden kunnosta!! Täytyy toivoa, että seuraavassa testissä tulokset olisivat normaalit!! Hienoa, että suhtaudut "hoitoihin" noin positiivisesti! Mä tiedän pari kenellä se inseminaatio tehosi heti! Ne saa "heitettyä" siittiöt sinne just oikeaan aikaan. Toivottavasti saatte ne jo heti alkuvuoteen. Taisit kirjoittaa jotain helmikuusta. Tsemppiä!
Erica, mulle kävi juuri noin, mutta älä sä vain tee samaa virhettä kuin mä. Mä olin niin helvetin surullinen km:n jälkeen, että lopetin liikunnan täysin ja lihoin sen 9kg. Mä pelkäsin liikkumista keskenmenon jälkeen, kun ajattelin, että siellä mahassa voi joka oviksen jälkeen olla joku. Se teki musta liian varovaisen ja seuraukset eivät olleet mukavat. Pidä vaikka mua varoittavana esimerkkinä. Nyt ajattelen, että olisin voinut liikkua kevyesti, vaikka kävellä tunnin lenkin joka päivä tai jokatoinenpäivä. Ei se olisi mitään haitannut. Liikkumattomuus teki enemmän hallaa. Tiedän ettei mikään huvita tai motivoi, mutta kannattaa koittaa tsempata vaikka väkisin!!
Toivottavasti kaikkien oviksen hyödyntäminen onnistui tai onnistuu hyvin!
Täällä kaikki hyvin, pientä joulustressiä lukuunottamatta. Nyt saunaan.
Rosa, koska sulla katsotaan se munasolun kehittyminen?