AJATUKSISTA YRITYKSEEN 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sade81

Vieras
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 33+36 Y02/07
Erica 31+34 Y3/07 +09/07 km 10/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
S82 25+26 Y09/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07
Saana 25+28 Y11/07

Plussanneet
Ballerina 30+29 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07
Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07

Jännäyslista
Lumikukka 29.11 ->
Rosa 29.11 ->
Saana 1.12
Sade 11-13.12
Minni 12-13.12

Oho, taisi tulla vähän vanha jännäyslista :(

Rosalle nyt tsemppihalituksia, eihän se vielä tosiaan näkyisi 100% varmasti..ootko aiemmin testannut sillä merkillä johon eilen tuli se superohut viiva oikean ajan sisällä? siis että eihän siinä testissä vaan ole mitään valmista viivanpaikkaa (vaikka kai niissä tosi harvoin tollanen on?)

Neilikka, upeeta että kone toimii taas ja pääset juttelemaan meidän kanssa =)!

Erica, onpa aika törppöä toimintaa, siis luulisi että varsinkin vanhemmat ihmiset ymmärtäisivät ja olisivat vähän hienovaraisempia.*rutistaa oikein lujaa* Oliko hyvä Apulannan keikka?

Iipille kovasti peukkuja, toivotaan että oireet ovat oikeita!!

täällä vielä viikko aikaa ja huomaa niinkuin Minnikin sanoi että kierron loppua kohden iho paranee, nyt ei mulla enää melkein mitään, voin liikkua ilman pakkelia missä vaan =)

täältä suli nyt yön aikana kaikki lumet pois ja nyt on taas pimeää ja loskaista..pöh =(

Huomenta.

Jännäyslista
Lumikukka 29.11 ->
Rosa 29.11 ->
Sade 11-13.12
Minni 12-13.12

Muokataanpas vähän tuota listaa.

Huuh, Rosaa siis jännäillään ihan tosissaan :D bd bd

Voi minkälainen päivä Ericalla ollut...

Äh, taas loppui muistikapasiteetti.

Puuh, mä en enää koskaanikinämilloinkaan biletä! Ainakaan viinan kanssa. Huh, ihan kuin vieläkin olisi krapula.

Hiih, kohta trimmattavaksi :D
Kiva tehdä jotain piristävää, kun muuten tämä on nyt aika matalakiiitoa...

Moro mussukat! Mulla oli teitä ikävä.

Valtaisa rutistus Ericalle! Ja myös Rosalle. Toivottavasti vaihtuu vielä onnitteluksi!

Reissu meni hyvin, periaatteessa... Oli hyviä hetkiä ja helvetin huonoja. Jouduin olosuhteiden pakosta kertomaan meidän yrityksestämme eräälle ihmiselle, sillä mieheni oli kertonut kaveriporukalleen vastoin mun toiveitani. Mutta saahan se toisaalta ehkä kertoa kenelle haluaa, en voine asiaa kontrolloida... Ärsyttää kyllä se, että jouduin kertomaan, mutta pidin pitkän puheen, miten en halua että kysellään edistymisestä ja en halua, että kytätätään että juoko se vai eikö se - olisikohan tärpännyt. Mutta puheesta huolimatta se alkoi jo... *huoh* Olin aiemmin kertonut eräälle ystävälleni, johon kyllä luotan ihan täysin. Ja toinen arvasi :) Mutta en aikonut muille.

Täällä mennään jo kp 2. Mutta keksin jo hyviäkin puolia... Ensi viikolla on Nightwishin keikka, jota olen odottanut kauaaaan... Olisin mennyt vaikka kuinka ison mahankin kanssa, mutta nytpä pääsee otillekin ;) Jee! Ja miehen kanssa sovimme 'virallisesti', että ensi kierto mennään jtp meiningillä. Joten uudenvuoden aikoihin odotukset ovat todella kovat! Ihan hauska kyllä, kun uudenvuodenaattona pitäisi menkkojen seuraavan kerran alkaa - joutuu nähtävästi taas testailemaan vaikka ei välttis haluaisi ihan vielä silloin. :)

...jatkuu
Unohdin varmasti kommentoida monia juttuja, älkää ottako henkilökohtaisesti ;) Saanallekin rutistus! Olin varma, että olisin saanut lukea sun plussauutisia tänään :(

Akvaariojuttujakin oli, kiva :) Miten ihmeessä on lehtikalat saatu kutemaan?? Mä olen yrittänyt parittaa partamonneja, mutta heikolla menestyksellä. Vaikka niiden pitäisi olla helppoja lisääntymään. Seeprakalojakin siirtelin kutuakvaan, saapa nähdä onnistaako.

No Rosallapa on jännät paikat, olipas oikein episodi väärine torstainineen ja sitten vielä haalea plussakin.. Oletkos katsonut onko ne teidän kaksi kertaa osunut kuitenkin oviksen tienoille? Ja nimi olisi sitten valmiina, jos ja kun se plussa sieltä nyt pärähtää.. Jännittävää! :)

Lumikukka, samoissa mennään, tänään kp 2. Mä katoin, että tädin pitäisi seuraavaksi tulla 1.1.2008 eli periaatteessa ehdin vielä uutena vuotena ainakin kuohuvan kurkusta alas juoda, vaikka sattuisinkin raskautumaan, ihan siis epäilyksiä pois herättämään. Mua kun vaanitaan jo nyt koko ajan, saati sitten uuden vuoden pippaloissa.

Ericallakin oli ollut inhottavia kokemuksia ja vielä samalle päivälle. Tsemppiä! :)

No niin, nyt on karvat uudessa kuosissa :) Ja taas on kampaamolla yksi tyytyväinen asiakas :)

Heh, kyllä meillekin tuli uteluita viikonloppuna siitä, onko vauva tulossa. Noh, ainakin vedin sellaiset kännit, että tyhmempikin tajuaa, että ei ole. Se ei kyllä ollut se viikonlopun fiksuin teko. Kaveriporukassa muillakin vähän vauvakuumetta, joten ei sinänsä haittaisi, vaikka tietäisivätkin, että yritetään. Tai jos olisin ihan alussa.

Voi Rosa, sori kun ehdin innostua eilen, täällä on oikein megapeukutukset käynnissä että se siitä vielä muuttuis plussaks!!!! Outoo et noissa testeissä on eroja, et jotkut näyttää yhtä ja toiset toista.

Hyvä että sulla, Sade on iho parantunu! Mulla on taas ihan päinvastoin -loppukierrosta iho vaan huononee! Nytkin oikein kaks kipeää megapaisetta... Annan tuolle Proactive-sarjalle vielä pari kuukautta näyttää että siitä ois jotain hyötyä, ennen kun luovutan sen kanssa. Eli uus satsi tv-shopista. En haluais uskoa että ainoo mikä tähän lärvään auttaa on Diane novat, ei edes ikääntyminen :(

Mua jänskättää että alkaako mulla mun "esimenkat" eli tiputtelu taas pian. Viime kierrossa ne alko just 8 päivää oviksen jälkeen illalla, eli nyt jänskättää.

Eikun viime kierrossa alkokin tuhrut 9 dpo illalla, ja nyt on siis 8 dpo. Voi kun jäis pois ne tyhmät tuhrut.......

Pääseeköhän Neilikka langoille? Kun oli se tekninen ongelma vastausnapin kanssa...

Halit kaikille tädin kohdanneille. Tuleepa teillä sitten jännät paikat vuodenvaihteessa, olishan se hienoa plussata heti uuden vuoden kunniaksi!

Minni, sekoilin näköjään, eli siis meillä menee just päinvastoin. Toivon vaan että tää olisi nyt pysyvää paranemista.

Minni, Peukuttelut että sun tuhru pysyisi nyt poissa! joko että olisi aiheuttaja parantunut tai sitten että olisi asukki kyydissä joka estäisi tuhrut!

Jaiks, henkkamaukan postimyynnissä on ihan hirveen paljon ihania mammavaatteita puoleen hintaan... Eisaatilataeisaatilanaeisaatilataeisaatilata... *tömistelee jalkoja täpinöissään kun haluaa tilata niin paljon*

Minni, ei saa kertoa tuollaisia houkutuksia...mulla ainoana estona toimii se kun ajattelen että on niitä alessa sittenkin kun niitä oikeasti tarvitsee. (joo-o, olen siis tehnyt tutkimusta ja melkein koko ajan on aivan ihania äippävaatteita tarjouksessa, joten nyt Minni pois sieltä sivulta ja kiltisti joko töitä tai täällä palstailua ;)

Erica, on pitänyt kysyä..miten teillä töissä menee? onko ilmapiiri parantunut? oletko saanut sieltä tukea nyt kmn jälkeen?

meidän tiskikone on muuten tosi eko..not! ajattelin eilen kokeilla siinä olevaa eco-pesuohjelmaa, käyttää 50 asteista vettä (norm 65 ja kestää 2,5h) no tämä eco-ohjelma kesti yli 3h!! siis mitä ekoa tuo on, joo lämmitykseen ei mene niin paljoa mutta sähköä kuluu enemmän kun kestää noin pitkään. Ja muutenkin ihan älytöntä. tuossa ajassa olisin tiskannut käsin jo 10 kertaa ja vettäkin olisi varmaan kulunut vähemmän. Eli ei siis enää eko-ohjelmia meidän perheessä.

Ja gallupiin: en ole kyllä erikseen suunnitellut. Mutta perjantaiaamunakin mies notkui vessan ovella odottamassa, joten eipä siinä taida ihmeempiä suunnitelmia tarvita :D

Hitto kun tärppäisi nyt tässä kierrossa.

Mulla on ollut mielessä, että ostan miehelle jonkun isä-aiheisen paidan ja annan sen ilman sen suurempia fanfaareita. Optimaalisin ajoitus olis tietysti esim. joulu tai synttärit, jolloin lahja sinänsä ei herättäisi epäilyksiä... *kehittelee kieroa ajatusta* Ja mikä hänen reaktionsa sitten mahtaisi olla? No, se olis varmaan jotenkin tyyliin "Aha.", "Vai niin." tai "Aijaa...". Se on välillä jotenkin pöllö noiden sanomisiensa kanssa...*tuhaus* Arvatkaa vaan montako kertaa olen pahoittanut mieleni jostain Aha-vastauksesta... *puhisee itsekseen*

Iipi, sun miehes kuulostaa normaalilta suomalaiselta mieheltä ;) täällä ainakin myös muutamat kohtaukset tullut tuollaisista vastauksista..ja kun joskus erehdyn tiukkaamaan että miten niin "aha", että eikö ole muuta sanottavaa..ja kuulemma ei ole. Miehet...*puistelee päätään*

Juu kuulostaa perus suomimieheltä :) Oon joskus kuullu sanottavan että tanskalaiset on skandinavian arabeja, eli täällä odotan vähän tunteellisempaa reaktiota. Katottiin eilen illalla sellasta vauvojen kehityksestä kertovaa dokumenttia, ja miehellä pääs pieni kyynel! Mä olin enemmän liikuttunu siitä kun niistä vauvoista :)

Hihi, vai että Lumpparin mies notkui ovella. Voi kun söpöä! Mä nukun aina testiaamua edeltävänä yönä niin huonosti että testailen jo aamuyöstä kun mies vielä nukkuu. Ois se vaan niin ihana herättää mies pienellä paketilla ja yllätyksellä... Pöh, ois se vaan ihanaa oli se sitten miten tai milloin tahansa sen sais kerrottua!

muhun on varmaan iskenyt syysflunssa. Yleensä olen flunssassa aina ennen joulua, mutta yleensä niin lähellä joulua että kaikki joululaulutilaisuudet menee ohi kun ei tule ääntä..

Viime yönä valvoin puolet yöstä kun oli niin kuuma ja nyt on taas ihan älyttömän kuuma, ihan kun saunassa istuisin. ja joo, voishan tämäkin olla joku oire, mutta vielä viikko aikaa niin tuskin vielä mikään oireilisi joten taitaa ihan perusflunssanalkua olla :(

tosta Minnin miehestä saakin sitten gallupin: Oletteko nähneet miehenne koskaan itkevän?

mä olen nähnyt kerran tämän vajaan 7 vuoden aikana, mä taas itken varmaan kerran viikossa