Ajatuksista yritykseen 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän siinä mitään, angsteri, moni vaihtaa alaa aikuisenakin :) Mä oon miettinyt et jos en ois nykyisessä ammatissani niin haluaisin varmaan olla kätilö. Musta kaikki raskauteen ja vauvoihin jutut tuntuu niin ihanilta ja maagisilta, oikeesti ei oo mitään ihanampaa kun uuden elämän synty! Toisaalta en tiedä miten innostavaa kaikki nämä sisäiset tutkimukset, tyyliin aukiolotutkimus synnytyksen aikana. Ja pieni palkka, vuorotyö ja uudelleen opiskelijaelämään paluu ei kieltämättä houkuta. Eli taidan jättää tämän "haaveen" toteuttamatta. Mutta koskaan ei saa sanoa koskaan...

Hyvä että angsterilla näyttää kaikki olevan hyvin, kerro sitten kokeiden tuloksista kun saat!

Meillä ei taida olla tuttavapiirissä mitään outoa nimeä... *mietiskelee*. Itse en kans ikinä antais lapselle nimeks mitään kauniista ja rohkeista, voi pikku Ridge ja Brooke raukat, niitä varmaan kiusataan jossain vaiheessa. Yrjö on kans aika kamala :) Ja muutenkaan meille ei perinteiset suomalaiset Mikko, Matti, Tapio, Janne, Ville jne käy kun ollaan kansainvälisiä. Olipas kiva kylpy, laitoin eteerisiä öljyjä ja lueskelin juorulehteä ja kuorin ihon ja laitoin naamion. Tekee hyvää vähän hemmotella välillä, kun yleensä oon niin huono tollaseen.

hyvä Minni! Mäkin oon vasta alkanut uudestaan pitkän tauon jälkeen reippailemaan.. jumpassa oon käyny kohta kuukauden,yleensä kerran vkssa mut nyt kaks :D pitäis venytellä..

Ajattelin että saisin muuta mietittävää eikä kaikki heti kuvittelin mun olevan raskaana ku on maha turvoksis ja tämmönen pallomaha.. :P

Mua rupes naurattaa toi angsterin ridge tai thorne :DD heh, aika kamalat!
Mä en nyt keksi oikein mitää ihmenimiä mitä en antais... tietty yrjöt ja kalevit jäis pois.. mitähän muita niitä olis?!

Täällä odotellaan ovista, ellei se ole ollut...on ehkä jo ollut... kp17 menossa.. katoin just kalenterista ku en muistanu :D sen vaan tiesin että tällä viikolla kannattaa puuhailla... ja vaikka yritin tota joka toinen päivä, niin on sitä nyt kuitenki hommailtu joka päivä... en voi sille mitään.. musta välillä vaan tulee tämmönen seksiaddikti :D ai kamala, emmä oikeesti oo, mut mä kyl haluun tosi usein.. ehkä se johtuu oviksesta tai jotain.. en tiiä.. :)

Reipasta huomenta! Hyvä hyvä Minni tuosta jumpan aloituksesta! Nyt vaan jatkat urheasti, niin sit et enää eded halua lopettaa säännöllistä treenaamista. Ja Sade liittyy kohta mukaan tsemppikerhoon, eikös niin. Minulla on yksi jumppa viikossa, ja lisäksi ulkoiua, mutta nyt voisin yrittää lisätä toisen jumpan (tai vaihtelun vuoksi uinnin). Luulen (tai kröhöm, tiedän), että itse en ole lähelläkään riskirajaa että vatsalihakset olisivat liian tiukat raskautta varten ;o) Kait se koskee vain huippu-urheilijoita.
Ja hmm, en ole ikinä pohtinut tuota, että ollaanko me sit jotenkin erityisaktiivisia sängyssä... No tietysti ei aina mennä hirveän pitkän kaavan mukaan. Mutta mun mielestä lyhyenkin kaavan mukaan hommailtuna on kiva ruveta nukkumaan... No onpas taas jutut.

Huomenta!

Täällähän on ihan perjantaijutut perjantain kunniaksi :D

Jee, hyvä Minni! Ja pidetään nyt flunssat pois!
Hihi, juu, vaikka mä kuinka liikkuisin, niin tuskimpa mulle ehtisi tulemaan liian kireitä vatsalihaksia XD

Hei Neilikka, onko kakkua tarjolla? ;)

Siis mitä - meinaatko Saana että mulla tuli vuosi täyteen? *Unelmakääretorttua olkaa hyvä* Ja toinen syy tarjoilulle voisi olla että meillä on tänään 4-v kihlajaispäivä!

Onneksi olkoon Neilikka 4v kihlajaispäivästä! Ja siitä 1v päivästä :)
*mussuttaa torttua onnellisena*

Nyt joku voisi kyllä heittää jotain perjantaijuttua kehiin! Jotain aivan älytöntä kiitos! ;)

Pah, tulee lyhyt työpäivä tänään koneella. Joku kone vinkuu aivan kamalasti.

pöh..luin taas lehtien nettiotsikot, niin eiköhän siellä toitotettu miten julkkismiehet haluavat isäksi..pöh..ei varmasti tollaistakaan juttua ollut vuosi sitten kun en vauvoja ajatellut ollenkaan..

Täällä tuhruilu edelleen jatkuu (hmm..pitäisi varmaan ruveta kirjoittamaan vaan silloin kuin ei ole tuhrua, alkaa olla niin normaali olotila jo mulla tää tuhru), yrtän nyt ajatella positiivisesti, että maanantaina kun otan vikan pillerin niin sitten aukeaa hanat samantien kun nyt jo vähän yrittää. Varasin tosin lekurinkin taas jo reilun viikon päähän, että jos ei ala niin pääsee sitten heti lisätutkimuksiin.

Hmm, mullakin on noi ridget yms pannassa ja lisäksi veli, sisko, jorma, jalmari ym tuon tyyliset on erittäin nou nou.

Mulla on nyt alkanut olla itsetunto-ongelmia näiden tyhmien finnien ja kroppani takia. Siis teininä on ihan ok jos naama kukkii koska se kuuluu asiaan, samoin jos on raskaana. Mutta jos on melkein 30v, eikä raskaana niin ei kyllä ole kiva olla finninaamainen..enkä jaksaisi aina kun jonnekin lähtee niin pistää pakkelia naamaan. Kohta en kehtaa enää edes jumppaan mennä ilman kun aina vaan näppyjä =( ja lisäksi kun kroppakaan ei toimi niin tietää itse että ei ole kauhean "naisellinen", niin huomaan että ei enää seksikään innosta niinkuin ennen. Mies tosin ei välitä finneistä eikä muustakaan, hänen silmissään olen aina kaunis =) mutta on tämä niin väärin. Eilen kassajonossa olin vähän kade kun edellä oleva nainen osti tampaxeja (hmm, voiko enää alemmas vajota..heh)

Avatkaapas joku nyt uusi ketju..

Yhteistyössä