M
Minni_
Vieras
Eihän siinä mitään, angsteri, moni vaihtaa alaa aikuisenakin
Mä oon miettinyt et jos en ois nykyisessä ammatissani niin haluaisin varmaan olla kätilö. Musta kaikki raskauteen ja vauvoihin jutut tuntuu niin ihanilta ja maagisilta, oikeesti ei oo mitään ihanampaa kun uuden elämän synty! Toisaalta en tiedä miten innostavaa kaikki nämä sisäiset tutkimukset, tyyliin aukiolotutkimus synnytyksen aikana. Ja pieni palkka, vuorotyö ja uudelleen opiskelijaelämään paluu ei kieltämättä houkuta. Eli taidan jättää tämän "haaveen" toteuttamatta. Mutta koskaan ei saa sanoa koskaan...
Hyvä että angsterilla näyttää kaikki olevan hyvin, kerro sitten kokeiden tuloksista kun saat!
Meillä ei taida olla tuttavapiirissä mitään outoa nimeä... *mietiskelee*. Itse en kans ikinä antais lapselle nimeks mitään kauniista ja rohkeista, voi pikku Ridge ja Brooke raukat, niitä varmaan kiusataan jossain vaiheessa. Yrjö on kans aika kamala
Ja muutenkaan meille ei perinteiset suomalaiset Mikko, Matti, Tapio, Janne, Ville jne käy kun ollaan kansainvälisiä. Olipas kiva kylpy, laitoin eteerisiä öljyjä ja lueskelin juorulehteä ja kuorin ihon ja laitoin naamion. Tekee hyvää vähän hemmotella välillä, kun yleensä oon niin huono tollaseen.
Hyvä että angsterilla näyttää kaikki olevan hyvin, kerro sitten kokeiden tuloksista kun saat!
Meillä ei taida olla tuttavapiirissä mitään outoa nimeä... *mietiskelee*. Itse en kans ikinä antais lapselle nimeks mitään kauniista ja rohkeista, voi pikku Ridge ja Brooke raukat, niitä varmaan kiusataan jossain vaiheessa. Yrjö on kans aika kamala