Heippas!
Pimmikselle jaksuja tissin kanssa, se oli kyllä aikamoista kamaluutta kun tuli kipeäksi, mut onneks helpotti pian.. eikä mulla siis ihan verille asti menny mutta kamalaa silti, vielä ku toisella semmoset imutehot et oksat pois.. uh!
rousa on kyllä uskomaton tankotansseineen

mut jos siihen harrastukseen päädyt niin pääsetpähän taas "rikkomaan rajoja" ennakkoasenteista äiti-hahmoa kohtaan.. eli jos on äiti niin leipoo pullaa ja siivoaa koko ajan ja käy tuulipuvussa joka paikassa... (tuulitakki on täällä tätä nykyä enempi käytössä :/ enkä edes meikkaa kummemmin ku ripsaria välillä. eli mä alan olee jo kohta "pelkkä" äiti..

)
ja sade, mitä meinaat opiskella? multa on menny taas ohi.. iltaopiskeluna vaiko miten?
mekin saatiin kesän ajalta kh-tukea kun mä olin töissä ja mies palkallisella lomalla..

ja sitä saa vaikka molemmat vanhemmat olis töissä ja lapsi jollain mummolla tms hoidossa.
mun pitäis ilmottaa kelaa ettei tältä kuulta saada sitä kh-lisää, semmoset huimat 5euroa tulis sitä lisää,mut nyt ei saada sitä kun tulot ylittyy ku oon käyny tekemäs töitä sillon tällön..
Mä sain muuten kaverilta lainaa semmosen ovulaatio-sylkitestin! On ihan jännittävää, ja yksinkertaista ja helppoa!

enkä olis kehdannu apteekista mennä ostamaan tommonen yksvuotias mukana..

eli josko sais varmuutta toimisko kroppa ollenkaan/ikinä mitenkään..
Äh, pitäis kai mennä laittaa jotain ruokaa.. (tai meikkaamaan ittensä ja valmistautumaan kun mennään taas ryhmäilemään naperoiden kanssa niin josko sitä näyttäis edes suht ihmiseltä..

) joten sit saa ruoan teko jäädä.. niin siinä varmaan tulee käymään...
mun piti laihduttaa nää pari ylimäärästä kiloa pois mut ei taida fasupalat ja kahvi siihen auttaa?! oon jopa käyny joka viikko jumpassakin (nyt huimat kolme kertaa

) ja tällä viikolla pitäis ehtiä kans jotenkin.. mut emmä tajua, en niin hirveästi syö kuitenkaan (enkä kyllä paljoa liikukaan) niin nää ei lähe mihinkään.. ennen kyl putos siihen suht omaa painoo ihan hyvin pelkällä syömisen kattomisella.. mutta, mäpä en sitten käykään koko puntarissa kun näyttää niin suuria lukemia.. pikkistä odottaessa painoin vissiin jollain vklla15-20 samanverran mitä nyt.. uah! mut kai se on munkin ruvettava stressaa painosta, vaikkei oo koskaa aiemmin tarvinu :/ pläh!
no mutta nyt muistan itseni ja menen laittamaan nätiksi..