Pimmu, mä näin aivan samanlaisia unia, paitsi että meidän kissa syntyi mun vatsasta... Se oli niin todellinen uni, että pyöri päässä koko seuraavan päivän. Kissa alkoi yhtäkkiä raapia ulospääsyä navan kohdilta, ja ne kynnet näkyi nahan alta ja sattui, sitten tuli maukuen ulos vatsanahan alta. Friikkiä, juu.
Mullakin oli supistuksia tosi paljon ja kohdunkaula (oliko se sen nimi) lyheni ihan liian aikaisin, sitten varoin loppuraskaudessa ettei olis enempää lyhenytynyt ja pelkäsin että syntyy ennen aikojaan (mutta lopultahan ei edes lyhentynyt synnytyksessä kunnolla eikä suostunut syntymään alakautta).
Tilasin huvikseni ovistikkuja kun haluan tunnistaa epäsäännöölisen kiertoni ja tietää ovuloinko. Kun Puppea yritettiin, tiesin kellontarkkaan oviksen, pantiin täsmäiskuina ja vasta se 9. ovis tuotti tuloksen. Mulla on just nyt ovis, mutta ei harrasteta seksiä (vaikka ihan kauheasti tekis mieli). Parempi hoitaa tää patti eka pois päiväjärjestyksestä. Mutta olen iloinen että ovuloin. Sitten patin poiston jälkeen voi alkaa pongailla oviksia tosissaan.
Ei tämä ketju mihinkään hiljene, ne taitaa vain olla miesten lomat ja kesä, jotka hetkeksi hiljentää ketjun. Mä tykkään nimen omaan tästä, että kirjoitetaan toisillemme, eikä niin kuin facebookissa, että kirjotetaan kuulumiset yleisesti kaikille. Itsekeskeisenä tykkään että Just Mulle kirjotetaan kuulumisia. Enkä mä tykkää että "kaikki" tietää mitä mulle kuuluu. Olen siis edelleen old school enkä sinne itseäni laita. Musta on tainnut tulla oikein fb-vastainen, koska kaikki ihmiset on siellä ja mä kuulemma jään kaikesta paitsi. Mutta toivottavasti te töissäkäyvät ehditte silloin tällöin meitäkin muistamaan!
Puppe sai ihanat kävelykengät kokoa 18 ja niillä painaa menemään, kävelee kaikkea mahdollista tukea pitkin ja nousee seisomaan ilman tukea ja seisoo jo hetken paikallaan. Mihin se vauva katosi...