oon sitä mieltä että kaikilla kotiäideillä pitäisi olla teidänlaiset ystävät!!! teidän jutut piristää kyllä päivän kuin päivän (paitsi välillä tietysti pistää itkemään ja ajattelemaan ihan kunnolla..)
Oon taas vanhemmillani ja Nöpö tuolla juttelee leikkimatolla vaarin kanssa ihan hirmuisesti..ja kun Nöpöllä tosiaan tuo volyymitaso nousee välillä jo ihan uusiin ulottuvuuksiin..mutta niin söpöä ja ihanaa!! mä tulin taas katsomaan josko olis miehelle jotain uutta työtä.
Seuraatteko muuten noita hiihdon kisoja? Mä seuraisin mielelläni kun urheiluhullu olen mutta ei vaan ole aikaa niin kauheasti :/ mutta täytyypä yrittää seurata..(nyt vaari juuri toikin Nöpön ja leikkimaton tvn luo että voidaan katsoa kisoja..voi Nöpö parkaa kun joutuu tvn uhriksi mutta ei kai nyt jos joskus altistuu kuvalle niin voi kauheasti haitata?? ja yritetään että juuri ennen iltaunia ei tv olisi päällä.)
mutta taas jaarittelen vaan näitä omiani..hyi mua =/(
Pimmu, minkä merkkiset vaunut tai missä hinnoissa nuo kertomasi vaunut ovat? kuulostavat tosi hyviltä. Mulle tulee nyt mieleen että jos käy kaupassa niillä niin hyvä ja tilava kori alla olisi hyvä olla ja työntöaisan korkeutta noissa varmaan saakin helposti säädettyä??
Baltsu, tosi upeelta kuulostaa tollanen kurssi!! muistahan sitten aina kertoa meille mitä siellä selviää niin että me takahikiän tytötkin ollaan ajantasalla
ja Broukani, ihan oikeessa oot että on niin ihana seurata oman lapsen kasvua, mutta mulle ainakin tosi haikeaakin.siis rehellisesti sanottuna niin on nyt mukavampaa kun Nöpö on seurallisempi kuin ihan vauva-aikana mutta kun miettii että parin kuukauden päästä on jo tosi iso kun aika menee näin äkkiä. Mutta sen takia onkin ihan luksusta että mies nyt irtisanoutuu niin on enemmän aikaa perheelle..ja eiköhän seuraava työnantaja tajua jos mies on tehnyt vähän aikaa ei-oman-alan-hommia kun kertoo nuo syyt.
niin ja tuosta kehittymisestä että se luo kyllä paineitakin kun ennen riitti jos oli jotakin katseltavaa Nöpöllä, mutta nyt pitäisi olla jo jotain mihin voi tarttuakin ja leikkimatto on hyvä mutta pitäisi olla sellaisiakin mitkä voi sitten viedä suuhun asti..tosin kun taas miettii entisaikoja niin tuskin maataloissa kauheasti aktivoitiin lapsia ja silti niistä kasvoi ihan hyviä.
että näihin ajatuksiin ja tunnelmiin =)