AJATUKSISSA 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LUmikukka80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäiskö porukkaa kysellä tuolta Haaveissa vauva -ketjusta? Siellähän on sama idea kuin tässä ketjussa, eli haaveissa, ja niillä on mun mielestä suht hiljaista siellä. Toisaalta kun nyt odotellaan muutama päivä, niin tänne voi yhtäkkiä pölähtää porukkaa, kun nyt täällä on taas tilaa keskustella.. :))

Lumikukka80 26 + 29 T 11/07
Saana 24 + 28 T 12/07
pimmu 22 + 24 Y 5/07

Täällä on luovuttu ovistikuista kokonaan. Ei niistä ole mulle mitään muuta ku haittaa. Kauheen stressin pukkaa päälle. Ei sen pueleen, ei oo kyllä koko ovikesta tietoakaan. Viime kierto oli kyl hirmu pitkä, et voihan olla, et tässäkin kierrossa ovis tulee vasta joskus kp 20. Katsotaan nyt. Meillä on jtp tyyli, ni toivotaan että tässä kierrossa onni potkasis persuksiin.

Juu lisää porukkaa omia haaveita kertoon!! Must on kiva kun voi kertoa ajutksia ja tunteita täällä, ilman sen kummempia selittelyjä. Ja perjaatteessa mä mieluummin kirjottelen tänne, ku olisin koko aika phumassa mun tuntemuksista mun miekkoselle. Vaikkakin vauvan hänkin haluaa, muttei hössötä siitä samalla tavalla ku mä.. vaikea selittää..

Jok. tap. aurinkoista manantaita kaikille.

Pimmu kp 15

tulin nyt tännekin puolelle juttelemaan vaikka siis "virallisesti" siirryinkin tuonne ajatuksista yritykseen..

Täälläkin PImmu jatketaan jtp vaikka välillä ei yhtään innostakaan..en enää edes tarkkaile limojani, eipä sillä kai niin väliä jos jatkuvasti on simppoja.

Minähän se frisbeegolffailin, säännöt ja idea kai sama kuin golffissa (en siis pelaa golffia mutta näin olen käsittänyt) ja mailan ja pallon sijasta on frisbee. Eli on rata ja radan päässä on kori minne yritetään frisbee heittää mahdollisimman vähillä heitoilla. Ihannetulokset on myös aina kerrottu, esim 2 heitolla koriin ja siihen yritetään. Terminologiakin on aika sama, eli on par yms. Ihan hauskaa vaikka en mikään kauhean hyvä olekaan heittämään..ainakaan vielä..

tää on kyllä silleen surku kun ketju jakaantui kun tuli kaikki jo niin tutuiksi niin haluaisi kuulla kaikkien kuulumisia..pitää nyt sitten vaan jaksaa surffata ketjujen välillä. Rosa kertoi tuolla toisessa ketjussa siitä vyöhykekokemuksestaan, aivan loistavan kuuloista..täytyy itsekin pistää harkintaan :)

On tämä kyllä vähän surkeaa... Itse ajattelin pysyä ainakin virallisesti vielä täällä (mä voin tulla käymään kylässä siellä uudella puolellakin) ja swopata siinä vaiheessa kun/jos aletaan oikeasti yrittämään.

Ahaa kuulostaa jännälle tuo fgolf. Tänä kesänä on kyllä ulkopelit jääneet vähän vähemmälle kun on ollut niin heikot kelit.

Jospa minä liittyisin joukkoonne kun olisi kiva päästä jakamaan ajatuksia muiden kanssa:)

Olen tämän vauvahaaveilun kanssa vielä hyvinkin kypsyttelyvaiheessa. Vauvakuumetta olen potenut jo moneen kertaan, mutta silloin ajankohta ei ole ollut vielä kohdallaan.. Nyt sitten kun puitteet sinänsä on kunnossa (ammatti, vakituinen työpaikka, oma (pankin...) asunto jne) on alkanut asioita miettimään hieman uudelta kantilta. Että onko sitä SITTENKÄÄN vielä valmis jne. Jotenkin oli helppoa haaveilla vauvasta silloin, kun toisaalta tiesi, ettei se vielä ollut mahdollista. Meillä taitaa olla vielä niinpäin, että mies on se valmiimpi tapaus...... ;)

Sen kuitenkin tiedän, että seuraavan kerran kun se kuume taas kunnolla iskee, niin se on menoa! :D

Tervetuloa höpöttelemään Lily :)

Olipa kyllä äsken mainio tilanne... Miehen porukat tulivat käymään ja mies esitteli heille, miltä makkarimme näyttää remontin jälkeen. Noh, muuten ihan hyvä mutta sängynpäädystä roikkuu käsiraudat, sellaiset punaisella pörrökarvalla pehmustetut. Melkein hävetti. :D

Hitsi luin teksin uudelleen ja.. Hmm. Olisi varmaan parempi lukea ENNEN kuin nappaa silmät kirkkaina vastaa -napista.

Mies rakentelee tuolla ulkovarastoa ja mulla on tylsää. Varastoon tulee kuulemma vauvalle tila, että... :)

Tervetuloa Lily!

Hihii, käsiraudat sängynpäädyssä ja anopin vierailulla :D

Lily, usko pois, tiedän tuon tunteen. Mullakin on ollut niin helppo haaveilla, kun olen tiennyt ettei mies suostu. Ja ihan järkeviä perusteluita sillä on ollutkin. Opiskelut valmiiksi, työpaikka jne. Ja sitten vähemmän perusteltuja kuten muuttaminen, matkustaminen jne....
Joka kuukausi mulle tulee aivan kauhea vauvakuume. Ja myös se tunne, että ollaanko me sittenkään valmiita. Kun ei ole sitä vakipaikkaa. Vaikka sitä on aika vaikea saada vielä tässä vaiheessa. Ja kun ollaan miehen kanssa samalla alalla, niin todennäköisyys sille, että löydettäisiin molemmat vakipaikat samalta paikkakunnalta seuraavan parin kolmen vuoden sisällä on aika mitätön. Eläkepommia odotellessa.....

Hiisi! Mun pitää opetella uudelleen neulomaan! Kiusasin eilen vähän miestä, että mitä jos alkaisin neulomaan pieniä sukkia, kun en ole moneen vuoteen neulonut mitään. Ja mun neulomisten valmiiksisaamisen tahdin kun tietää niin aikuisten sukkia neuloisin varmaan 5 vuotta. Multa meinasi pudota leuka, kun se vaan sanoi että aha, senkun. Meni varmaan painostuksen puolelle, kun tarkistin varmaan kolmeen, neljään kertaan että mies ymmärsi mitä lupasi. Sanoi sitten vaan että siitä vaan jos kestän anopin vihjailua. Aha. Nyt mun sitten pitää varmaan ihan oikeasti alkaa neulomaan....

Heippa!
Täällä olisi kans yksi haaveilija.Olen kirjoitellut tuonne haaveissa vauva-ketjuun aikaisemmin mutta ajattelin nyt myös alkaa kirjoittaa tänne.Tämä vaikuttaa oikein mukavalta ketjulta:)Eli mä olen 24 v ja mies 26.Meillä alkaa vauvan yritys tuossa muutamien viikkojen päästä.Toissaviikolla otin viimeisen pillerin ja nyt odotan luomumenkkojen alkua..Vauvakuumetta on ollut nyt noin vuoden ajan.

Lumikukka80 26 + 29 T 11/07
Saana 24 + 28 T 12/07
pimmu 22 + 24 Y 5/07
minisun 24+26 Y 9/07

Tervetuloa ja onnittelit minisun!

Jooh nyt on ollut vähän laskukausi vauvakuumeen kanssa ja mielenkiinnolla odotan, riippuuko mahdollisesti kierron eri vaiheista, milloin on kuumimmillaan ;)

Eikö ainakin ns romukultana pysty myymään. muistelen nähneeni joskus hesarissa jonkun kultakaupan ilmoituksia.

Mikä kp sulla Lumikukka on menossa? Mulla ainakin lisääntymisvaisto menee ihan kierron mukaan..... ;)

Mulla on nyt *hetkinen* kp 5. Kävisi järkeen, että tuossa oviksen aikaan olisi huipussaan :D

Hitsi, arveluttaa kyllä. Vaikka tuo mies lupasikin, että loppuvuodesta, silti tuntuu että olikohan tuo ihan tosissaan. Mutta onhan tässä aikaa ajatuksen kypsyä.

Mä puolestaan just tutkin kalenteria että kuinka kauan tarttee vielä odottaa yrityksen aloitusta:)En millään malttais odottaa,mutta onneks enää muutama viikko..Eilenkin kaupassa taas hypistelin vauvanvaatteita..Ne on niin suloisia:)

Voih, mä olen niiiin kateellinen sulle minisun! Hyvässä mielessä siis :)

Miten miehesi on mukana? Jännittääkö aloittaminen? Aloitatteko ihan yrittämällä yrittämään vai tjot-meiningillä? Ja kaikki mahdolliset kysymykset vielä :)

Ja miten teillä meni koko prosessi? Oliko toinen innokkaampi haluamaan vauvoja?

Heh joo Saana, on sinunkin miehessäsi vähän tulkinnan varaa! Mulla ois jouluna synttärit, siinähän ois kaikki lahjat samassa paketissa jos hyvin kävisi :)