Ajatuksissa 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saana...

Vieras
Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, (tjot 7/07??) T 10/07
Neilikka 26+25, TJOT 01/07 alkaen
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y4/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 30+28, Y6/07
Stella-82 25+25 Y6/07
Mi-iu 22+26 Y näillä näkymin syksyllä häiden jälkeen :)

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07 -> 10.5.07 tyttö (3944g ja 52cm)
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4. -> 27.4. poika (2860 g ja 48 cm)
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07 -> 26.4. poika
Vanilla, 26+24, Y3/06, LA 12.2.07 -> 2.2.07 poika (3400 g ja 50 cm)
Sella, 23+23, TJOT, LA 21.9.2007
Jellybean 24+25, +5.2.2007

Kiitokset aloitetusta ketjusta! Tää on nyt sitten se kahden plussan ketju???
Jännäyslista vois olla hyvä, mutta myös sellainen, että merkattais aina loppuun nimimerkki ja kp.. Siitä näkis missä vaiheessa kiertoa kukakin menee..

Tyyliin, Anna kp 16

Heipparallaa!

Uusi ketju ja uudet kujeet! Nyt plussia tähän ketjuun, por favor :)

Neilikalle hurjasti peukutuksia, onko uutisia vielä?

Noista rusketusrajoista. Mä en kans nykyään enää tykkää niin kovin "grillata" itseäni auringossa. En nopeasti ruskettuvaa sorttia mutta kyllä kesän ja lomamatkojen aikana väriä tarttuu pintaan. Kävin muuten ennen häitä sellaisessa spray-ruseketuksesta ja lopputulos oli kyllä tosi kiva! Oli pakko ottaa riski ja käydä koska maaliskuun lopussa tuo normaali päivetys ei ole ihan parhaimillaan ;) pitkän ja pimeän talven jäljiltä. Ja muutenkin oli kiva saada vähän väriä sinne häämatkalle niin ei tavinnut ekoina päivinä tepastella ihan viti valkoisena bikineissä :)
Suosittelen kyllä lämpimästi tuota spray rusketusta!

Hurjasti onnea ja tsemiä morsmaikuille viime hetken järjestelyihin!! Millos ne teitin h-hetket olikaan?

Muuten ei mitään uutta tältä rintamalta. Mulla on menossa kp 26 ja en tiedä onko nyt 28 vai jopa 34:n kierto menossa. Täällä ei ole mitään tuntemuksia (mitä nyt pientä painon tunnetta kohdun aluella ja vihlontaa, mutta luulen että vilkas mielikuvitukseni saa nämä oireet esiin...huoh.) ja nyt täytyy myöntää että pieni pessimisti sisälläni on herännyt henkiin. On sellainen olo että "ei se kuitenkaan onnistu- ku ei onnistunu viime kuussakaan..." Höh. Ensi kuussa ajattelin kyllä tikuttaa ovista niin sitten ainakin tiedän milloin menkkojen pitäisi alkaa. Nyt tää epätietoisuus nakertaa. Entä jos oiskin juhannustaikoja tehdessä tärpännyt niin sitten plussa näkyisi jo ensi maanantaina, mutta jos ovis on ollut vasta lähes viikkoa myöhemmin tarkoittaa se sitä että ensi viikko on se kuulusia piina viikko. Voih.

Tässä jännayslistaa:
Anna kp 16
Erica kp 26/28-34

Hupaisaa perjantaita kaikille! ja viikonloppuja jos en enää kerkiä tulla palstailemaan ennen sitä!

Just kun ilmoitin etten pääse koneelle, niin oonkin päivän kipeenä kotona...
liityn siis seuraan sekoilemaan ;)

Ja heti keksin itselleni huolenaiheita (varmaan turhia, mutta kuitenkin)...Oon siis vatsataudissa ja huomenna on aivan pakko mennä töihin ja luultavasti pitää ottaa jotain lääkettä (imocur tms ripulilääke) että kykenen sen päivän siellä olemaan... Onkohan noilla lääkkeillä jotain haitallista vaikutusta raskaaksi tulon kannalta? Joskus oon vastaavassa tilanteessa joutunu syömään niitä aika paljonkin. Ja niissä mainitaan et ei raskauden/imetyksen aikana...

Ups.. kävin piipahtamassa tuolla vanhassa ketjussa.. puusilmänä kun en huomannut tätä uutta. Joten kopioin viestini myös tänne..

Neilikalle, Ballerinalle ja toki kaikille muillekkin hurjasti plussatuulia =) Pidetään peukkuja myös täällä !! Plussan odottaminen on hermoja raastavaa, mutta sitten vihdoin ja viimein kun se plussa siihen testiin ilmestyy, niin WAU.. ja ajatukset aivan solmussa.

Mä ite vuosi sitten toukokuussa testasin viikko ennen menkkojen alkamista, kun oli vaan "sellainen olo".. ja kuin ihmeen kaupalla haalean vaalea plussa ilmestyi testiin. Olin aika äimistynyt ja suoraan sanoen pelästyin koko ajatusta raskaudesta (vaikka kovasti vauvasta olin jo pitkään haaveillutkin). Mutta ristiriitaiset tunteet muuttuivat pian aivan joksikin muuksi.
Ja myös mulla oli ennen ekaa testausta takana aika kostea viikonloppu. Tai sanottaiskos, että aika kostea toukokuu. Siihen kuukauteen mahtui paljon kaikkea kissanristiäistä ja mä tunnetusti kun en ole koskaan pulloon sylkenyt =) Nyt vauvan (5kk) myötä tottakai elämä rauhoittunut kovasti. Vielä en ole käynyt iltariennoissa, saas nähä koska maltan lähteä..

Ja taas mentiin aivan asian vierestä.. (mikä asiani sitten olikaan ?)

Ja sekopäisyyspäivän gallupiin vastaisin, että; En oikein voi. Samaisesta syystä kuin Saana.

Aurinkoista kesäpäivää naiset ! Ja niitä plussatuulia puhaltaen lopetan tähän =)

Voi ei pikkumyy... Onko sun pakko mennä huomenna töihin?

Hei, voitko muuten antaa vähän vinkkejä taas ihon hoitoon? Mä kävin siinä ultaäänipuhdistuksessa viime viikolla, mut nyt iho tukkiaa taas kun menkat on tulossa... Kannattaako mun käyttää vahvempia aineita jotka saa ihon rasvaiseksi vai todeta mieluummin vaan että olkoon mustapäitä, ne kun saa meikillä ihan kivasti piiloon?

Hei Ericakin on ihan kierron lopussa jo! tai siis ehkä. Siis hurjasti peukutuksia sinnekin! bd bd bd bd :)

Meidän hpäivä on ensi viikon lauantaina... JAIKS.

Hmph. Sais jo menkat alkaa että ehtisivät loppumaankin ja turvotus laskemaan. Näin jo painajasia todella tiukasta vanhan mallin korsetista, joka mun oli pakko laittaa päälle... :S

Joo, on pakko mennä... :(

Jos niitä mustapäitä ei ihan kamalana oo niin mieluummin peittelisin meikeillä, kuin lähtisin jotain uusia vahvoja aineita kokeilemaan. Varsinkin jos se hääpäivä alkaa jo olla lähellä, niin ei sit vaan käy niin et naama puhkeaa kukkaan just silloin liian rajun hoitamisen tuloksena. Joskus voi käydä niinkin et jos ei aikaisemmin oo paljon hoidettu(hoitolahoidot ym), niin hoitamisen aloittamisen jälkeen tilanne aluksi pahenee ja vasta sen jälkeen paranee. Ultraahan suositellaan sarjahoidoksikin, se vois olla parempi vaihtoehto kuin niillä aineilla hoitaminen. Mulla on kans iho menny ihan kamalaksi viime aikoina. Näppyä pukkaa leukaan ja selkäänkin...aarhg! Vaikka ihan luonnollistahan tää on kun vuosien hormoonisyötön jälkeen ollaan luomuna...

Kokeilin muuten eilen Lorealin kevyesti itseruskettavaa aftersun-voidetta...Aika kiva ja luonnollinen lopputulos, kun mulla ei juurikaan sitä väriä ollut ennestään (on pisamia ja niin vaalee iho et meinaan aina vaan palaa) . Ja imeytykin ihan hyvin, oli geelimäinen voide. Ainut miinuspuoli on se et nyt iho tuoksuu "itsarille"...Voi kun saisivat vielä tuon hajun pois ...

Heipparallaa!

Täällä onkin käynyt keskustelu kuumana ja - todellakin - tähän ketjuun nyt niitä PLUSSIA, s'il vous plait!

Oltiin pari päivää mökillä ja yritin ottaa koko arvioidun ovisajan tehokäyttöön :-) Tiistaina tuli testiin tosi haalea ovisviiva, joten en osaa sanoa tarkalleen milloin h-hetki on/oli - mutta tilauksia on laitettu sisään ;-) Nyt on kp 16/28 ja punaviiniäkin on juotu varmuuden vuoksi ;-)

Mulla on ollut vähän samanlainen mieliala kuin Ericalla, että "miksi se nyt onnistuis kun ei ole onnistunut moneen kuukauteen". Masentavaa lukea viestejä, joissa kerrotaan tärpänneen ekassa tai tokassa kierrossa... Mutta pakkohan tilastojen on tultava joskus vastaan, eikö vaan?

Mutta siitä huolimatta: PLUSSApeukutuksia kaikille, erityisesti Ericalle ja muille joilla on jännäyspäivät edessä db db db db db db!!

Missäs se neuroottinen Neilikka on? :)

Mutta hei jes, tänään on perjantai!

Tämä likka taitaa lähteä kohta viikonlopun viettoon.

Hurjasti peukutuksia niitä tarvitseville! bd bd bd bd :)

Täällä ei taidakaan olla kukaan jäämässä lomalle tänään. Ainakaan ei ole näkynyt asiaan kuuluvia hehkutuksia… Minulla siis enää viikko töitä. Mutta sitä ennen pitää uskaltaa kohdata tämä karmea kohtalon viikonloppu.
Ruoan jälkeen säikähdin jo että peli on menetetty, kun mahaa kouristi ihan ihmeellisesti, mutta se meni sitten äkkiä pois. Ei auta kuin odottaa.
Täällä palstalla oli muuten tänään ihanan vilkasta, ja paljon vierailijoita ja harvemmin kirjoittelijoita. Harmi että oli taas aika paljon töitä, mutta olin ahkera ja pääsen lähtemään nyt jo. Jee!
Rentouttavaa viikonloppua kaikille ja lomanjatkoja Iipille ja Ballerinalle!

Uhh, Neilikka pitää meitä oikein kunnolla jännityksessä! Tule kertomaan pian jos on jotain kerrottavaa -varsinkin jos tulee positiivisia uutisia : )

Ja Ericalle kanssa tsemppiä kun rupee kierto olemaan lopuillaan!

Täällä kp 21 eli "piinaviikot" on meneillään ja kymmenisen päivää pitäis vielä odotella ennen kun menkat alkaa eli ei ala. Oon menossa viikon päästä lauantaina yksiin bileisiin, jossa varmasti katotaan kieroon jos en juo, niin ajattelin sit testata varmuudenvuoks (sit olis kp 29) että saan juoda hyvällä omallatunnolla kun tarjotaan juomaa. Tiedän että niissä bileissä on kallista viiniä, niin en malttas olla maistelematta :)

Mitäs viikonlopun suunnitelmia teillä on? Meillä on aika rauhallista tunnelmaa, mennään varmaan joko yhdelle tai jonnekkin kahvilaan tuttavapariskunnan kanssa, ja sit ajateltiin ihan vaan rentoutua ja pesä pyykkiä kun kerrankin ollaan viikonloppu kotosalla.

Tulin kurkisteleen, joko Neilikalla olis jotain uutisia? Pitääkö maanantaille odottaa? Nyt on kyllä toiveet korkealla, josko saatais Katriinan lupailema eka plussa.. :))

Täällä odotellaan ovista, eilen testi näytti jo melkein kahta yhtä vahvaa viivaa, tänään vielä testailen, vahvistuuko viiva vai ei. Tää oli nyt eka kierto, kun tikuttelen ovista ja oikeastaan ihan kiva, eipä tarvi niin paljoa stressailla, koska makuuhuoneen puolella kantsii olla. Laskin juuri, että ekassa yrityskierrossa ei ollakaan näemmä oltu oviksen aikaan edes petipuuhissa, eli olin ennakoinut oviksen aiemmaksi kuin se lopultakaan sitten oli. No nyt vähän viisaanpana! :)

Heips,
Pikanen kirjotus, nyt on kp 38 /30-33. Pari testiä tehnyt ja negaa on näyttänyt, kunnes nyt hyyyyviin haalee haamu, mut kuiteski niin, et mun realistimies näkee se myös... silti se on tosi haalee, just ja just näkee sen. En iloitse vielä, sillä parin negan kp30n ja kp34 jälkeen jälkeen en ole järin toiveikas. Mut raportoin sit jos se vahvistuu..

Iiiikkkk, mitä uutisia, Stella!!!!!!!!!!! Plussa se on haamukin!!!!! Iiiiiik!!!!!

Voisko tosiaan Katriinan povaukset ollu oikeassa et meille tulee kaks plussa tässä ihan peräkkäin???

Neilikkaaaaaaaaa?????

Mun mies röhnöttää sohvalla, syö sipsejä ja kattoo Die Hardia, ja ihmettelee että mitä hemmettiä mä kiljahtelen tässä koneen äärellä näin myöhään.... ;)

Vautsi, mikä uutisia täällä on! Sylikaupalla onnea Stellalle, niinhän täällä sanotaan, että plussa se on haamukin eli onnittelut! Tulepa kertoon, millaisia oireita sulla oli ja on! Olis kiva niistä kuulla!

Ja edelleen odotellaan, josko Neilikalla tai Ericalla olis sitten se toinen plussa.. Tulkaas raportoimaan!

Mun viiva ei sit ovistikussa vahvistunut, vaan himmeni. Onkos teille tullut ovistikkuun aina ihan täsmälleen yhtä vahvat viivaat ennen kuin on himmennyt?

Onnittelut Stellalle!!!! Nyt vaan odotellaan Neilikan uutisia ;-)

Täällä pitelee hiljaista. Siippa on ollut koko viikonlopun reissussa, joten olen vaan kulutellut aikaa. Kävin eilen lenkillä, mikä ei ilmeisesti ollut järin järkevää: heräsin aamuyöllä lonkan/alaselän kipuihin, nappasin pari särkylääkettä ja luin kirjaa niin kauan että kivut rauhottui. Nukuinkin sitten melkein puoli 11:een... Nähtävästi tänään pitää ottaa hieman rauhallisemmin ;-)

Olin tallentanut joku aika sitten tv:stä tulleen Elämän ihme -dokkarin ja yritin tuossa äsken sitä katsoa. Onnistuin katsoa 5 min ja sitten piti stopata. Tuli jotenkin ahdistunut ja vähän surullinen olo, joten päätin lykätä koko ohjelman katsomista otollisempaan aikaan... Kumma juttu miten nyt tuntuu ettei tästä "projektista" mitään tule... Onkohan tämä sitä kuuluisaa lomamasennusta?!

Oih! Ihania uutisia täällä!! Sydämmelliset onnittelut Stellalle myös täältä :)
Nyt sitten jännäillään sitä Katriinan povaamaa toista plussaa! Neilikkaa, mikäs tilanne siellä?

Täällä on siis kp 28 ja ei mitään menkkamaisia tuntemuksia ollenkaan. Pientä painon tunnetta on kohdun aluleella, ei muuta. Yleensä tässä vaiheessa on juilinut jo aika mukavasti- ennakoiden menkkoja siis. Eli taitaa olla pidempi kierto tällä kertaa.

Testaan aikasintaan ensi launataina jos täti ei vielä siihen mennessä ole tullut kylään...eli kiertopäivällä 34. Jänskättää... Vaikka se ei-enää-niin-pieni pessimisti sisälläni vakuuttelee ettei onnistunu. Ei kyllä sen puoleen ole edes "raskausmainen" olo.