yksinmutteihuoltaja
Aika ankeelta tää välillä tuntuu... Erottiin puol vuota sitten avovaimon kanssa ja lapset jäi hänelle. Se on tietty se yleinen vaihtoehto ja meidän (erityisesti lasten) kannalta käytännöllisin. Mulla kolmivuorotyö, ex kotona. Eli siinä ei oo sen ihmeemmin valittamista. Se mikä tuntuu ankeelta on, kun välillä tekee mieli soittaa jollekkin vaikka töistä ja kertoo jonkun ajatuksen mikä pälkähtää mieleen, tai kotona nauraa jollekkin hyvälle jutulle tv:ssä, netissä, kirjassa.. yhdessä.. se asioiden jakamisen tarve. Ja sitten huomaa, että oho! eipä ookkaan ketään luurin päässä tai huoneessa kuulolla. Niinpäniin, tää on varmasti kaikille tän palstan lukijoille tuttua juttua, mut mulle uus ja hetkittäin kovin ikävä tunne. Syytkin siihen mulla on omasta mielestäni selvillä: Pitkä ihmissuhde takana, noh pitkä ja pitkä, kaheksassa vuodessa ehti tottua edellämainittuihin asioihin. Eipä niitä sillon tullu joka kerta eikä varmaan useinkaan arvostaneeks tarpeeks. Se seikka on kuitenkin saletti, että ero oli ainut vaihtoehto meillä.
Toivon ettei mua nyt ihan älyttömästi herjata, kun lapset ei asu mun luona ja oon ns. vapaa menemään miten haluan ja sit täällä "ruikutan". Tosiasia on se et vaikka toki mahdollisuudet on varmasti paremmat ku yh-vanhemmalla liikkua ja lähteä ex-tempore, se ei oo kuitenkaan homman juju. Yksin tai lapsettomien kavereiden kanssa oleminen tai liikuskelu ei useinkaan tunnu niin hienolta....
Tällasia ajatuksia mulla... vähän kai ittellenikin tän tänne kirjotin.
p.s. pistin itseasiassa yhteen toiseen ketjuun: Moi kaikille! nimimerkillä Minämyös vähän samansuuntasta tarinaa ja sinne hotmail- osotteen jos joku haluu vaikka kirjotella jotain.
Toivon ettei mua nyt ihan älyttömästi herjata, kun lapset ei asu mun luona ja oon ns. vapaa menemään miten haluan ja sit täällä "ruikutan". Tosiasia on se et vaikka toki mahdollisuudet on varmasti paremmat ku yh-vanhemmalla liikkua ja lähteä ex-tempore, se ei oo kuitenkaan homman juju. Yksin tai lapsettomien kavereiden kanssa oleminen tai liikuskelu ei useinkaan tunnu niin hienolta....
Tällasia ajatuksia mulla... vähän kai ittellenikin tän tänne kirjotin.
p.s. pistin itseasiassa yhteen toiseen ketjuun: Moi kaikille! nimimerkillä Minämyös vähän samansuuntasta tarinaa ja sinne hotmail- osotteen jos joku haluu vaikka kirjotella jotain.