ajatukset polttavasta äidistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkua luvassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakkua luvassa

Vieras
Mitä ajatuksia teissä herättää jos näette naisen tupakalla ja tiedätte että hänellä on lapsia. Tällä hetkellä lapset ei kuitenkaan ole paikalla.

Onko ajatukset samat jos näette miehen, jolla tiedätte olevan lapsia?

Poissaolevat lapset eivät vaikuta mielipiteeseeni, vaan valitettavasti yleisesti pidän tupakoitsijoita hieman tyhmempinä ja kouluttamattomampina kuin tupakoimattomia.

Tupakointia yleisestikin inhoavat varmasti kokevat vastenmielisyyttä, mutta eihän äitiys/isyys asiaan liity mitenkään.

Kyllä se mun ajatuksissa liittyy. Säälittää ne lapset, jotka ovat sen ikäisiä, että ovat kuulleet tupakoinnin vaarallisuudesta. Siinä on pienelle miettimistä, miksi isä tai äiti käyttää myrkyllistä tuotetta. Itse aloin 7-vuotiaana pelätä isäni kuolevan tupakkaan ja 25 vuoden päästä näin sitten kävikin. Ei mua lapsettomien polttelut häiritse, mutta vanhemmilta edellytän vähän laajempaa näkemystä.

Jos vanhempi tupakoi yksinään, ei se aiheuta minkäänlaista ajatusta. Mutta jos näen lapsen istuvan vieressä tai vanhemman lykkäävän vaunuja samalla niin sitten saatan jo vähän vilkaista.

Yhteistyössä