ajatukset ihan sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pallo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pallo"

Vieras
tilanne on se että olen seurustellut miehen kanssa 5-vuotta. söin minipillereitä mutta jotenkin kummasti tulin kuitenkin raskaaksi. siltä osin asia on selvä että kummatkin halutaan lapsi ja mies on aivan innoissaan varsinkin kun rakenneultrassa selvis että vois olla poika tulossa. olen kuitenkin koko tää 5v ajan asunut omassa asunnossani ja mies asuu omassa talossaan joka sijaitsee naapuri kaupungissa. välimatkaa ei ole mitenkään kauheasti(alle 100km). emme ole aikaisemmin pitäneet yhteenmuuttoa mitenkään kiireellisenä asiana. mutta nythän se onkin sitten melkein pakollista. joudun siis muuttamaan miehen luo koska hänellä on vakituinen työpaikka sielä ja en usko että hän kovin helpolla haluaa myydä talon jonka on itse rakentanut. minä opiskelen ja oikeasti minun pitäisi valmistua ens kuussa mutta näyttää siltä ettei se tule onnistumaan. en tiedä oikein miksi kirjoitan tai mikä ongelmani edes on, mutta välillä olen tosi onnellinen ja välillä olen taas tosi vihainen miehelle enkä tiedä edes miksi...

Yhteistyössä