AJATUKSESTA YRITYKSEEN 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei mistä Neilikka löysit niitä koristekurpitsoja?
Hii, taidanpa tehdä jonkun asetelman siitä kauan himoitsemastani koristekaalista :D

Hih, appiukko varmaan katsoisi vähän pitkään jos alkaisin tuolla väkräämään pieniä söpöjä tonttulakkeja kävyille XD Tosin kyllä se mieskin vähän pitkään voisi katsoa :)

Hmm. Tuo valkosipulijuttuhan on loistava idea! Yhdet lahjan saajat olisivat kyllä onnesta soikeana valkosipulinkynsistä :)

ai se nyt on raskaana se BB tiina?!?
Mua eilen illal ärsytti sikana ku se puhuu " siis emmä tiiä, saattaa olla että oon raskaana kun ei menkkoja oo näkyny jne" ja sit se samal vetää röökiä...
just niin hyvää mallia,että morjens! >:(

sit ihmetellää ku nuoret teiniäidit röökaa ja työntää lastenrattaita... (ja hirveä yleistys.. anteeksi! en tarkoita että kaikki nuoret äidit niin tekevät, mutta jotkut jotkai eivät ajattele vaan ottaa mallia muista saattavat tehdä niin..)

Pah!

Mulla on kans ollu positiivinen viikko, ihana viikko! oon nauttinu ihan täysillä tuolla pk:ssa.. :) vklopuks pitäis sit taas mennä töihin... aamusta iltaan... vähän paljon väsyttäis jo nyt.. no täytyy tänää ottaa vaikka päikkärit jos se vaikka auttais..

mä varasin nyt ens viikolle sen gyneajan... ja en saanu naislääkäriä.. tai ku jotenki olin ihan varautunu että nainen tutkii mut ja naisen kans pystyy jutella kaikkea, niin nyt oon ihan puoliks kauhuissani että se on mies! vitsit että jännittää.. en oo jotenkaa tottunu "levittää värkkiä" tuntemattomien ihmisten eessä, mutta että vielä tuntemattoman miehen.. ääh! taidan miettiä taas turhia... mut mulle tää on taas yks kynnys...
Naislääkärien ajat ois menny niin pitkälle ja töiden kans päällekäin ettei ois onnistunu muuten..
Mun täytyy miettiä sit valmiiks miten mä asiani esitän ja mitä kaikkea kannattaa kysyä... ku muuten mä jumitan totaalisesti enkä muista mitään mitä pitäis kysyä... vasta jälkikäteen sit saatan muistaa..

Voi mi-iu!
Hyvin se gynekeikka menee, vaikka onkin mieslääkäri. Itseasiassa, mulla on parempia kokemuksia miesgyneistä kuin naisista. Ja ihan hyvin sen miehenkin kanssa voi jutella asioista. Ammattilainenhan sekin on.
Tuo lappu on tosi hyvä idea! Mä olen niin lahopää, että yksinkertaisesti unohdan mitä lääkäriltä piti kysyä. Taidanpa itsekin seuraavaksi ottaa lapun mukaan :)

mäkään en ole koskaan käynyt miesgynellä, ajattelen jotenkin aina että halusivat erikoistua sille alalle jotta näkevät naisia..;) oikeastihan ovat aivan yhtä ammattitaitoisia kuin naisetkin, mutta eivät tietenkään voi ihan samalla tavalla ymmärtää asioita kun eivät itse niitä koe (siis miltä esim hiivatulehdus tuntuu). Mutta hyvin se menee ja ota muistilappu mukaan niin muistat kaiken!

hehe, niimpä! kyllähän ne ammattilaisia on, mut tajuaako ne mitään mitä mä yritän kysyä?! :D hah!
ja mitähän mä siltä kysyn... että mistä mahtaa johtua sillon tällön olevat sikakovat menkkakivut... hmm, ja mitähän muuta... kierron pituudesta, joo... sitä ei välttämättä tarvi ruveta lyhentämää, mut kuhan ei tosta enää pitene... ja sitte,öö.. mitähän vielä...

no mut nyt haukkaamaa jotai ennen ku lähen kaupungille... tai yritän lähtä.. saa nähä pääsenkö ylös ennen ku nukahdan..

Huh, minäkään en ole ikinä uskaltautunut miesgynelle. Muutenkin gynellä käynti aina sellainen vähintäänkin kiusallinen kokemus.

Pakko sen verran puolustaa BB-Tiinaa, että sehän kuitenkin pyysi sitä testiä jo tässä vaiheessa, että vois sitten lopettaa sen tupakinpolton ja olla juomatta.

Heh, kirjoita mi-iu sellainen kunnon kysymyslomake selityksineen, ja ojennat sen sitten jo ovelta gynelle kädet täristen ;)

Olenko mä jotenkin outolintu kun en ole miesgynestä moksiskaan? Vai johtuuko se vaan siitä, että olen vaan ylipäätänsä niin miehiin?

Ei *tana. Aamuisen panadolin vaikutus on tiessään ja panadol ei auttanut hevon -ttä. Ja kohta pitäisi lähteä auton rattiin.

Voi apua mitä mä olen kirjoittanut! Taas! XD Heheh, joo-o... Olen niin miehiin! *hillitön väysynyt naurunremakka*

Siis selvennykseski: olen niin tottunut miehiin opiskeluaikana
Hihi....
Voi äly....

Hmm. Pitää käydä vähän kylillä viikonloppuna, jos löytyisi niitä kurpitsoja :)

Hoh, pakko lähteä kotiin että saan otettua lisää särkylääkettä. Ketut.

hieman repesin tosta Saanan "olen niin miehiin"..ajattelin ihan pokkana että olet niin hulluna kaikkiin miehiin että susta on kiva olla miesgynen käsittelyssäkin..hmm..nyt kun tuon ajatukseni lukee niin kuulostaa aika pervolta enkä ihan noin sitä kyllä ajatellut..

Mun mielestä ois tosi kauheeta jos menis gynelle ja sit se olis sellanen nuori just valmistunut tosi komea jätkä..siinä sit vaan housuja pois ja näytille..vois olla hieman outo olo ;)

Onneksi mulla on vakkarigyne niin ei tarvitse hätäillä tuosta. Ja joo, johtuu Saana varmaan juuri siitä että olet ollut niin miesten ympäröimä =)

Tjaa mä olen varmaan vähän outo kun mä käyn mielummin miesgynellä! Musta on jotenkin ällöttävämpää jos nainen on ronkkimassa tuolla alapäässä kun mies... Tai toisaalta aika sama. Mulla on vaan ollu yks tosi huono kokemus yhdestä naisesta joka ilman mitään ilmottamatta tunki sormeensa b-rappuun ja sano vaan rauhallisesti että tutkii jotain sieltä käsin. Meinasin potkasta sitä mummelia päähän... Ainakin ne miehet jotka mulla on ollu on jollu jotenkin varovaisempia... mutta toisaalta en oo käyny kun 4:llä tai 5:llä koko elämäni aikana niin ei oo niin suurta statistista otantaa :)

Terveisiä terveyskeskus lääkäriltä (ensi viikolla gynen vuoro..)!

Täällä onkin kirjoiteltu paljon, vaikka olin vain muutamia tunteja poissa! Jos työnantajat vain tietäisivät, heh ;) . Neilikka, mä niin kovasti sulle peukkuja! Ajatella, että oisit raskautunut näin pian pco:sta huolimatta!! Onnea ja rohkeasti vain testailemaan!

Saana, hui! Sä napsit tosi vahvaa lääkettä menkkakipuihin! Nehän on puoliksi "huumetta" siis näkyy esim. dopingtestissä. Näin ainakin mun tietojeni mukaan. Muuten, mullekin saa askarrella jonkun kivan syysväkerryksen. Mä olen tosi huono käsistäni.

Gyneistä. Mä olen täysin naisgynen kohdalla. Mä en vaan pysty kyseleen miehiltä mitään ja jotenkin mietin koko ajan ,että mitäköhän se nyt ajattelee, yms. Olen käynyt samalla naisgynellä jo 10 vuotta. Sille mulla on aika ensi viikolla. Saa sitten nähdä onko ovista ollut ja kummasta "korvasienestä" on irronnut. Mä olin tosiaan tänään lekurilla ja sain lisää vertaohentavaa ja lähetteen siihen keliakin testiin. Niin tai itse asiassa kävinkin jo verikokeessa. Tulokset saan viikon päästä. Huomenna "tehdään Rosat" ja viedään simpat tutkittavaksi. Maksaa 49e, kun on kelakortti. Me saadaan tulokset kahdessa viikossa. Muuten, lääkäri sanoi, että keliakia saattaa aiheuttaa km:ja. Hänen potilaansa (km:n jälkeen) sai 4 km. Kun keliakia todettiin, hänelle saatiin oikea ruokavalio ja sen jälkeen ei ole ollut keskenmenoja ja on synnyttänyt useampia terveitä lapsia.

Heips daamit. Täällä holvaa aivan mahdottomasti. Hetken jo eilen elättelin et ei ne menkat oo, mut tänään ei voi muuta sanoa. Neilikalle oikein kovasti plussaa puhaltelen!!!! Ja kaikille muille tietenkin!!

On se mukava kun on tämä esikoinen jo tässä valmiina. Eihän sitä kovin voinut odottaa, et sitä olisi jo raskaana, mutta niin ne ajatukset jo siinsi et vatsassa jo vauva kasvaa. Eihän me sekstattu ovulaation aikaan. Ennen ja jälkeen. Nyt sanoinkin miehelle et kahden viikon päästä ei sitten muuta tehdäkkään kun pikku2:sta :) Ei ottanut tosissaan ollenkaan. Nyt taidan lähteä pojan kanssa ulkoileen. Nukkuu vielä yhet päikkärit ennen yöunia.

Aika jännää tosiaan kun se Tiina BB:stä on raskaana. Nyt täytyy tsiikata BB Extra kun se sen kihlattu siinä vieraana! TÄRPPEJÄ OOTELLESSA bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Alkuperäinen kirjoittaja Saana...:
Voi apua mitä mä olen kirjoittanut! Taas! XD Heheh, joo-o... Olen niin miehiin! *hillitön väysynyt naurunremakka*

Siis kyl mä niin repesin taas!! voi että, Saana teki sen taas! :DD
onneks mies ei ollu kotona, se ois taas pudistellu päätään ku saan kunnon naurukohtauksen.. :)

Mä oon kans joskus napannu panacodin ku oli päänsärkyä jotain yli 5päivää putkeen.. ja se kyl autto.. vähä rupes kyl väsyttää, eipä siinä muuta tehoa.. paitsi että siis se päänsärky lähti :)

Kiitokset teille ihanaisille taas jännäysavusta ja peukuista, mutta voitte taas suunnata energiaanne seuraavaan tapaukseen. *tähän väliin kaamea kasa pahoja kirosanoja*
Testasin eilen illalla (olin pidätellyt n. neljä tuntia, pitäisi riittää) ja sadannen kerran tän yrityksen aikana kirkas ja selkeä kontrolliviiva. *uusinta niistä kirosanoista* Eikä menkkojakaan (tietenkään kuulu). Sehän tässä eniten harmittaakin, että nekään ei ala, eli kierto lähentelee Pluton kiertorataa. Nyt kyllä ottaa taas kympillä päähän, kun ei tää homma etene yhtään mihinkään. *ja vielä kerran ne*
Loogiseksi jatkoksi tähään haluan toivottaa teille kivaa päivää! Kyllä täältä suosta vielä noustaan, lähettäkää se täti heti tänne jos satutte näkemään (Maijuliini... anna sille vinkki seuraavasta osoitteesta!)

Hööh! Mä olin jo ihan varma, että NYT Neilikka on plussannut... :(

Panacodin ihmettelijöille: kun menkkakipuihin ei auta enää muu. Näköjään kolmen kuukauden hormoniehkäisy auttoi niihin ensimmäisiin menkkoihin lopettamisen jälkeen, ei enää toisiin. Vertailun vuoksi, viisaudenhampaiden poiston jälkeen pärjäsin parilla tavallisella buranalla...

Huh, en olisi kyllä uskonut, että joku mehu voi tehdä menkoista näin runsaat! Yleensä olisi jo alkanut tyrehtyä, nyt ei tosiaan....

Lohdutusta Neilikalle! Harmi juttu! Mä en tiedä, mutta olen kuullut, että Clomeilla saisi kierron säännölliseksi. Luin joltain palstalta.

Me lähdetään nyt Helsinkiin siittiötestiin, heh! Rentouttavaa päivää!

Voi vitsi Neilikka, minäkin olisin jo pistänyt rahani likoon sun plussan puolesta :-(

Angsteri: Mulle gyne sanoi ihan samaa. Ei kyllä perustellut miksi ovistestit olis epäluotettavia... Joka tapauksessa, tilasin eilen mammaksin sivuilta paketin. Heh, oisko vähän tilannekomiikkaa jos testipaketti tupsahtaa postista suurinpiirtein samoihin aikoihin kun r-testi näyttää plussaa ;-) Voin sitten myydä ne teille asevelihintaan :-D