Ajattelin panna jotakin naista 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja sitten niitä neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27755665]Kyllä se kertoo enemmän sinusta ja muista naisista jos orgasmivastuu olis miehellä ;) salli mun nauraa noille vaatimuksille jos itsellä on orkkuongelmaa[/QUOTE]
Ei ole "orkkuongelmaa", eikä myöskään potenssi-sellaista.

Kun näitä naisia nyt tulevana vuonna alan ns. käyttää, niin en sotke tunteitani mukaaan, vaan käytän ja hylkään - kuten muutkin miehet ovat näille tehneet.

"Muut miehet"?
Ensimmäinen mieheni oli liitossa kanssani 19 vuoden ajan ja liitto päättyi miehen kuolemaan.
Nykyinen liitto kestänyt pian 9 vuotta eikä loppua näy.

Toisaalta sinunkaltaisiisi en ikinä koskisi pitkällä tikullakaan eli ehkä pystyt vain toisenlaatuisia ja heitkin maksimissaan sen lyhyen hetken kiinnostamaan?

:D

[QUOTE="susu";27755764]Miehet ja teinit on ainoita ketkä uskoo hienon auton voimaan :D[/QUOTE]

ja näköjään n, 70 % palstamammoista.

Säälittävä mies keskustelee itsensä kanssa. Usko jo et sinä naista saa, olet siihen liian juntti, typerä ja nahjus. Joulukin tais olla yhtä tyhjän kanssa pullo vain seuranaan. Säälittäviähän nämä mamman peräkamaripojat aina ovat :(

Itse olen jakanut hyvää joulumieltä jo ennakkoon oikein partioasenteella. Eli maannut kolmen eri miehen alla kahden kuukauden sisään. Enkä ole naimisiin menossa yhdenkään niistä kanssa! :D

[QUOTE="Minä vain";27756021]Itse olen jakanut hyvää joulumieltä jo ennakkoon oikein partioasenteella. Eli maannut kolmen eri miehen alla kahden kuukauden sisään. Enkä ole naimisiin menossa yhdenkään niistä kanssa! :D[/QUOTE]

"Iloista antajaa jumala rakastaa" 2 Kor 9:7

Alkuperäinen kirjoittaja Ja sitten niitä neuvoja;27755228:
Onko vinkkejä miten lohkeaa?

* Alkoholi ei mukana kuvioissa, joten ei mikään baaripoka

* Aiempaa kokemusta ei ole

Kannattaa varmaan unohtaa hyvä seksi, jos tavoitteena on "panna naista".

....mutta käyttää voin naisia - siis panna ja sanoa kiitos tästä!

Silti pekästään kuunnellut panomiesten juttuja etkä 25 vuoden aikana yhtään naista pannut? Osanottoni. :|

Oisko aika katsoa peiliin? Ja ajatusleikkinä peilikuvaasi katsellessa miettiä "panisinko tuota miestä, kuka peilistä minua katsoo, jos olisin nainen?" Koita olla mahdollisimman rehellinen itsellesi peiliin katsoessasi.

Yhteistyössä