Ajattelin panna jotakin naista 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja sitten niitä neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin kannattais päästä yli tosta esineellistämisestä (ei panna naista, vaan panna naisen KANSSA). Naiset ei tykkää siitä, että niitä kohdellaan pelkkinä pilluina. Ton asennemuutoksen jälkeen saattais se petikumppanikin löytyä helpommin.

aika kunnianhimoinen päätös. Toivon että se onnistuu edes tuon mainitsemasi yhden kerran vuoden 2013 aikana. Vaikeaa antaa vinkkejä, sut pitäis nähdä ja puhua sun kans, sit vois lähtee vinkkejä...

helpoin ja nopein tapa on varmaankin käydä maksullisella. Eikä siis mitenkään kuittailuna. Siinä on kuitenkin yhtä vähän tunteet pelissä kun jollain baaripokalla, et siinä mielessä ei eroa juurikaan. Tietty se baaripoka saattaa olla hirveessä kännissä (hyvä vai huono?) mitä taas ammattilainen ei ole.

Pano on toki aina ok mutta pidemmän päälle ei kannata sitoutua yhteen naiseen MILLÄÄN tavalla. Älä siis missään nimessä sotke tunteita mukaan tai ala parisuhteeseen. Lue ainakin tätä palstaa hetki niin opit kuinka kieroja, epäluotettavia, kateellisia, henkisesti epätasapainoisia ja selkäänpuukottavia paskiaisia ämmät ovat.

PYSY KAUKANA, OIKEASTI

[QUOTE="mies";27755303]Pano on toki aina ok mutta pidemmän päälle ei kannata sitoutua yhteen naiseen MILLÄÄN tavalla. Älä siis missään nimessä sotke tunteita mukaan tai ala parisuhteeseen. Lue ainakin tätä palstaa hetki niin opit kuinka kieroja, epäluotettavia, kateellisia, henkisesti epätasapainoisia ja selkäänpuukottavia paskiaisia ämmät ovat.

PYSY KAUKANA, OIKEASTI[/QUOTE]

Kiitos hyvistä neuvoista ja tosiaankin tätä palstaa lukeneena olen huomannut että naiset eivät ole mitään ihanaisia olentoja, siis noin henkiseltä puolelta vaan kieroja, katkeria ....

Kun näitä naisia nyt tulevana vuonna alan ns. käyttää, niin en sotke tunteitani mukaaan, vaan käytän ja hylkään - kuten muutkin miehet ovat näille tehneet.

Kiitos hyvistä neuvoista ja tosiaankin tätä palstaa lukeneena olen huomannut että naiset eivät ole mitään ihanaisia olentoja, siis noin henkiseltä puolelta vaan kieroja, katkeria ....

Kun näitä naisia nyt tulevana vuonna alan ns. käyttää, niin en sotke tunteitani mukaaan, vaan käytän ja hylkään - kuten muutkin miehet ovat näille tehneet.

Huonoja piirteitä löytyy miehistäkin. Mulla oli viikonloppuna 2 panoa. Kyllä ne miehet panemiseen kelpasi.

Ihanaa, että te miehet tunnutte täällä niin kovin kypsiltä ja tasapainoisilta juttujennen perusteella. Eikäpätkääkään katkeruutta sanoissa, se on hienoa :D ! Jatkakaa samaan malliin!

[QUOTE="susu";27755374]Ihanaa, että te miehet tunnutte täällä niin kovin kypsiltä ja tasapainoisilta juttujennen perusteella. Eikäpätkääkään katkeruutta sanoissa, se on hienoa :D ! Jatkakaa samaan malliin![/QUOTE]

Miehenä voin sanoa että nää "miesten" kommentit on joko provoja tai sit täällä on mielenterveysseura liikenteessä.

[QUOTE="ken";27755381]Miehenä voin sanoa että nää "miesten" kommentit on joko provoja tai sit täällä on mielenterveysseura liikenteessä.[/QUOTE]

Mä olen kuullut että täällä liikkuu joitakin pelkästään provoilemassa. Onpahan jotain hupia.

Naisen kanssa toimeentuleminen parisuhteessa (siis ns. vakavassa sellaisessa) vaatii

a) rahaa
b) alistuvaista, nöyrää ja uhrautuvaista luonnetta
c) lisää rahaa

Eli jos haluat luopua täysin omasta elämästäsi, uhrata kaiken naiselle/perheelle ja maksaa siitä AIVAN HELVETISTI jotta nainen pysyy tyytyväisenä niin ala ihmeessä parisuhteeseen. Muussa tapauksessa EI. Suhteeseen voit toki lähteä mutta jos edellisiä ehtoja et pysty täyttämään tai tanssia muuten sadetansseja naisen ympärillä tämän haluamalla tavalla niin löydät varmasti itsesi hankalasta tilanteesta ja todennäköisesti selkäänpuukotettavana tavalla tai toisella.

Nussiminen on kivaa mutta vain hölmö ostaa koko lehmän saadakseen maitoa kahviinsa.

Vai ei käytetä - niinhän sinä ja moni muu luulee.

Minä olen jo yli 25 vuotta kuunnellut panomiesten juttuja ja on päivänselvää että naisia " käytetään" naisia käydään panemassa, eli oikeiden panoeinojen toimintamallin mukaan naista käytetään.

Voiko osa mieheistä todella olla niin yksinkertaisia, että luulevat ettei naiset lähde hakemaan yhden illan juttua, eli nimenomaan ainoastaan sitä yhtä panoa!!?? Voin sanoa arvon herroille, ettette todellakaan tiedä naisista näköjään yhtään mitään :D :D

Naisen kanssa toimeentuleminen parisuhteessa (siis ns. vakavassa sellaisessa) vaatii

a) rahaa
b) alistuvaista, nöyrää ja uhrautuvaista luonnetta
c) lisää rahaa

Eli jos haluat luopua täysin omasta elämästäsi, uhrata kaiken naiselle/perheelle ja maksaa siitä AIVAN HELVETISTI jotta nainen pysyy tyytyväisenä niin ala ihmeessä parisuhteeseen. Muussa tapauksessa EI. Suhteeseen voit toki lähteä mutta jos edellisiä ehtoja et pysty täyttämään tai tanssia muuten sadetansseja naisen ympärillä tämän haluamalla tavalla niin löydät varmasti itsesi hankalasta tilanteesta ja todennäköisesti selkäänpuukotettavana tavalla tai toisella.

Nussiminen on kivaa mutta vain hölmö ostaa koko lehmän saadakseen maitoa kahviinsa.

Pidän vapautta niin arvokkaana asiana, että siitä en ihan vähällä luovu.

Vapaudestani voin luopua vain jos kohtaan todella speciaali naisen joka on täydellinen sielunkumppanini, mutta käyttää voin naisia - siis panna ja sanoa kiitos tästä!

[QUOTE="susu";27755414]Voiko osa mieheistä todella olla niin yksinkertaisia, että luulevat ettei naiset lähde hakemaan yhden illan juttua, eli nimenomaan ainoastaan sitä yhtä panoa!!?? Voin sanoa arvon herroille, ettette todellakaan tiedä naisista näköjään yhtään mitään :D :D[/QUOTE]

Hahhahhaaa :D :D, peesi tälle- monet naurut ollaan saatu kun yhden yön pano (mies) on luullut kyseen olevan rakkaudesta yhden yhteisen yön jälkeen. Tai ei edes yön, vaan tunnin, parin tähden. Herätkää miehet!!

Yhteistyössä