Ajattelin panna jotakin naista 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja sitten niitä neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisen kanssa toimeentuleminen parisuhteessa (siis ns. vakavassa sellaisessa) vaatii

a) rahaa
b) alistuvaista, nöyrää ja uhrautuvaista luonnetta
c) lisää rahaa

Eli jos haluat luopua täysin omasta elämästäsi, uhrata kaiken naiselle/perheelle ja maksaa siitä AIVAN HELVETISTI jotta nainen pysyy tyytyväisenä niin ala ihmeessä parisuhteeseen. Muussa tapauksessa EI. Suhteeseen voit toki lähteä mutta jos edellisiä ehtoja et pysty täyttämään tai tanssia muuten sadetansseja naisen ympärillä tämän haluamalla tavalla niin löydät varmasti itsesi hankalasta tilanteesta ja todennäköisesti selkäänpuukotettavana tavalla tai toisella.

Nussiminen on kivaa mutta vain hölmö ostaa koko lehmän saadakseen maitoa kahviinsa.

Sulla ei kuule ole hätäpäivää, vain todella yksinkertainen nainen haluaisi sitoutua sinunlaiseen mieheen.

Pidän vapautta niin arvokkaana asiana, että siitä en ihan vähällä luovu.

Vapaudestani voin luopua vain jos kohtaan todella speciaali naisen joka on täydellinen sielunkumppanini, mutta käyttää voin naisia - siis panna ja sanoa kiitos tästä!
Ne oikeasti speciaalinaiset on eri asia, niitäkin oikeasti on olemassa. Mutta ei tarvitse olla pessimisti tietääkseen että niitä on todella vähän, siis niitä fiksuja, edes jossain määrin viehättäviä ja itsestään huoltapitäviä, itsenäisiä (itsenäisyydellä tarkoitetaan oman kortensa kekoon kantavia eli ei mitään yhteiskunnan elättejä), hyviä perheenäitejä ja rakastajia yhtä lailla.

Mutta keskiverto tämän päivän suomalaisnainen on voimaistunut kaappifeministi joka ns. "tietää mitä tahtoo" eli tahtoo kaiken ja mies tekee ja mies maksaa ja jos mies ei tee ja maksa niin mies on sika ja muut pillunomistajat huutavat kuorossa tukea. Kaikki sukupuolirooliajattelu missä miehellä on mitään etuoikeuksia on näiden mukaan "50-lukulaista" ja kaikki missä naisella on etuoikeuksia on "modernia".

Jos ei ole omaa kokemusta massaa edustavista naisista niin tämän palstan lukeminen muutaman viikon ajan riittää sekin ihan hyvin. Ne ns. spesiaalinaiset tuskin tänne edes eksyvät koska nämä palstaämmät ovat läjä sitä höyryävää keskivertopaskaa. Ylipaino, heikko itsetunto, henkinen epätasapaino, vaatimaton ulkonäkö, luonnevika, valitse edellämainituista mikä tahansa niin osuu ja uppoaa.

Hahhahhaaa :D :D, peesi tälle- monet naurut ollaan saatu kun yhden yön pano (mies) on luullut kyseen olevan rakkaudesta yhden yhteisen yön jälkeen. Tai ei edes yön, vaan tunnin, parin tähden. Herätkää miehet!!

Mistä niin tyhmän miehen olet löytänyt joka luulee kyseessä olevan rakkauden ... siis rakkautta naisen kanssa jolta lohkeaa jo ensitapaamisella.

Herää jo pahvi! Ei tässä tuollaisia paskapuheita uskota tai sit sä treffailet joitakin kehitysvammaisia tms.

Mistä niin tyhmän miehen olet löytänyt joka luulee kyseessä olevan rakkauden ... siis rakkautta naisen kanssa jolta lohkeaa jo ensitapaamisella.

Herää jo pahvi! Ei tässä tuollaisia paskapuheita uskota tai sit sä treffailet joitakin kehitysvammaisia tms.

Kun puhun yhden yön suhteista, mulla ei ensimmäiseks kyllä tule mieleen kehitysvammaiset. Ihmettelenkin että sulla ilmeisesti tulee :D. Olen korkeasti koulutettu, todella hyväpalkkaisessa työssä, on oma, iso asunto, oma auto, ei lainaa, oon kaunis, hoikka ja älykäs. Voin valita seurani helposti. Sinunlaista miestä en edes vilkaisisi kahta kertaa. Joten voin myös sanoa ettei mielipiteelläsi ole mulle minkäänlaista merkitystä :) .

[QUOTE="mies";27755468]Ne oikeasti speciaalinaiset on eri asia, niitäkin oikeasti on olemassa. Mutta ei tarvitse olla pessimisti tietääkseen että niitä on todella vähän, siis niitä fiksuja, edes jossain määrin viehättäviä ja itsestään huoltapitäviä, itsenäisiä (itsenäisyydellä tarkoitetaan oman kortensa kekoon kantavia eli ei mitään yhteiskunnan elättejä), hyviä perheenäitejä ja rakastajia yhtä lailla.

Mutta keskiverto tämän päivän suomalaisnainen on voimaistunut kaappifeministi joka ns. "tietää mitä tahtoo" eli tahtoo kaiken ja mies tekee ja mies maksaa ja jos mies ei tee ja maksa niin mies on sika ja muut pillunomistajat huutavat kuorossa tukea. Kaikki sukupuolirooliajattelu missä miehellä on mitään etuoikeuksia on näiden mukaan "50-lukulaista" ja kaikki missä naisella on etuoikeuksia on "modernia".

Jos ei ole omaa kokemusta massaa edustavista naisista niin tämän palstan lukeminen muutaman viikon ajan riittää sekin ihan hyvin. Ne ns. spesiaalinaiset tuskin tänne edes eksyvät koska nämä palstaämmät ovat läjä sitä höyryävää keskivertopaskaa. Ylipaino, heikko itsetunto, henkinen epätasapaino, vaatimaton ulkonäkö, luonnevika, valitse edellämainituista mikä tahansa niin osuu ja uppoaa.[/QUOTE]

Viestistäsi pursuavasta katkeruudesta vedän omat johtopäätökseni. Lakkaa hakemasta madonnaa ja katsele naisia ihmisinä. Suakin voi lykästää ja katkeruus huuhtoutuu pois.

Kun puhun yhden yön suhteista, mulla ei ensimmäiseks kyllä tule mieleen kehitysvammaiset. Ihmettelenkin että sulla ilmeisesti tulee :D. Olen korkeasti koulutettu, todella hyväpalkkaisessa työssä, on oma, iso asunto, oma auto, ei lainaa, oon kaunis, hoikka ja älykäs. Voin valita seurani helposti. Sinunlaista miestä en edes vilkaisisi kahta kertaa. Joten voin myös sanoa ettei mielipiteelläsi ole mulle minkäänlaista merkitystä :) .

HAHAHAHAAAAA!!!!

Kirpaisiko totuus ... minkälainen yhden yön mies kuvittelee löytäneensä rakkauden sellaisesta naisen tolvanasta joka jakaa vittuaan heti kättelyssä .... ei ainakaan täysjärkinen eli kehari jollakin tasolla tai muu vastaava.

Viestistäsi pursuavasta katkeruudesta vedän omat johtopäätökseni. Lakkaa hakemasta madonnaa ja katsele naisia ihmisinä. Suakin voi lykästää ja katkeruus huuhtoutuu pois.
:laugh: Madonnanko mä tuossa äskeisessä aluksi kuvasin? Se voi toki katkeran ja kateellisen palstaämmän silmissä olla madonna mutta sellaisia on - luojan kiitos - oikeasti vielä olemassa. Aivan liian vähän tosin ja niistä yleensä miehet pitävät lujaa kiinni.

HAHAHAHAAAAA!!!!

Kirpaisiko totuus ... minkälainen yhden yön mies kuvittelee löytäneensä rakkauden sellaisesta naisen tolvanasta joka jakaa vittuaan heti kättelyssä .... ei ainakaan täysjärkinen eli kehari jollakin tasolla tai muu vastaava.

Ei kirpaise. Totuus on se, ettei mulla ole aikaa tai kiinnostusta mm. töiden vuoksi parisuhdekiemuroihin. Toisinaan mulla voi olla sama "hoito" jopa kuukausia. Tai sitten haen seurani tietoisesti yhtä yhtä yötä varten. En tarvitse enkä siis myöskään halua miestä mihinkään muuhun kun seksiin. Ja todella, ei kirpaise yhtään :D

[QUOTE="mies";27755524]:laugh: Madonnanko mä tuossa äskeisessä aluksi kuvasin? Se voi toki katkeran ja kateellisen palstaämmän silmissä olla madonna mutta sellaisia on - luojan kiitos - oikeasti vielä olemassa. Aivan liian vähän tosin ja niistä yleensä miehet pitävät lujaa kiinni.[/QUOTE]

Mistä päättelit sukupuoleni? Madonna-huora on klassinen naisten arvotusmalli hyvin kokemattomien miesten keskuudessa.

[QUOTE="mies";27755560]Mistä ihmeestä sä nyt puhut?[/QUOTE]

Viihdytän itseäni joulupäivän ratoksi:

1) sulla ei ole juurikaan kokemusta naisista, mutta se on tietty naisten syy
2) säästät itseäsi sille oikealle = madonna/kuin äitisi
3) ne jotka ei lämpiä sulle on lutkia/huoria/liian huonoja/epätoivoisia/mielenterveysongelmaisia jne. Kunhan vaan syy lämpiämättömyyteen löytyy niistä naisista

[QUOTE="Vieras";27755590]No jaa. Te akat saatte vaan itsetunnolle pönkitystä kun miehet teihin laukeaa. Orgasmia harva tamma saa yhdenillan panossa, mutta tärkeää se on että saa tuntea olevansa tärkeä. Tyhjennysalusta.[/QUOTE]

Nämä avautumiset taitaa kyllä kertoa enemmän tiestä miehistä kun meistä naisista :D

Viihdytän itseäni joulupäivän ratoksi:

1) sulla ei ole juurikaan kokemusta naisista, mutta se on tietty naisten syy
2) säästät itseäsi sille oikealle = madonna/kuin äitisi
3) ne jotka ei lämpiä sulle on lutkia/huoria/liian huonoja/epätoivoisia/mielenterveysongelmaisia jne. Kunhan vaan syy lämpiämättömyyteen löytyy niistä naisista
Itseäni minäkin täällä viihdytän, vaatteet päällä ja koneen ääressä, palstaa lukien.

1) Takana useampi parisuhde joista pisin 10 vuoden avioliitto.
2) En säästä itseäni kenellekään vaan mieluummin itseäni muuten. En kuitenkaan välttele parisuhdetta mutten myöskään etsimällä etsi sellaista. Se oikea tulee vastaan jos tulee.
3) En edelleenkään ole kokenut vaikeuksia löytää naisia jotka lämpiävät minulle, ihan tosielämässä ja ihan oikeasti. Se lämpiäminen nyt vaan ei pelkästään riitä.

[QUOTE="Vieras";27755590]No jaa. Te akat saatte vaan itsetunnolle pönkitystä kun miehet teihin laukeaa. Orgasmia harva tamma saa yhdenillan panossa, mutta tärkeää se on että saa tuntea olevansa tärkeä. Tyhjennysalusta.[/QUOTE]

Se että sun kanssa nainen on harvemmin saanut orgasmin, kertoo ehkäpä susta enemmän kun naisesta. Joten lopeta jo näin alistava puhe.

[QUOTE="mies";27755611]Itseäni minäkin täällä viihdytän, vaatteet päällä ja koneen ääressä, palstaa lukien.

1) Takana useampi parisuhde joista pisin 10 vuoden avioliitto.
2) En säästä itseäni kenellekään vaan mieluummin itseäni muuten. En kuitenkaan välttele parisuhdetta mutten myöskään etsimällä etsi sellaista. Se oikea tulee vastaan jos tulee.
3) En edelleenkään ole kokenut vaikeuksia löytää naisia jotka lämpiävät minulle, ihan tosielämässä ja ihan oikeasti. Se lämpiäminen nyt vaan ei pelkästään riitä.[/QUOTE]

No mistä katkeruutesi kumpuaa? Miksi parisuhteesi aina epäonnistuvat vai oletko vielä naimisissa? Eikö exäsi olleet tarpeeksi hyviä sulle? Jos kukaan ei ole riittävän hyvä on aika katsoa peiliin.

[QUOTE="Tosimies";27755614]Se että sun kanssa nainen on harvemmin saanut orgasmin, kertoo ehkäpä susta enemmän kun naisesta. Joten lopeta jo näin alistava puhe.[/QUOTE]

Kyllä se kertoo enemmän sinusta ja muista naisista jos orgasmivastuu olis miehellä ;) salli mun nauraa noille vaatimuksille jos itsellä on orkkuongelmaa

Yhteistyössä