P
pettynyt, taas
Vieras
Ostin kauniit ja sopivan kokoiset alusvaatteet ja stay upit, varmistin vielä et kaikki istuu ja mistään ei tursuile. Miehen reaktio? No se kävi nauramaan.
Mä tietty loukkaannuin ja mies vaan sanoi et ei mun enää kannata tuollasta, oon vaan koomisen näköinen. Olin ihan helvetin vihainen ja kysyin et miten se voi noin mulle sanoa, kuulemma ei näe järkeä valehdella ja sanoi et näänhän mä itsekin peilistä miltä näytän...
Tää kaikki tapahtui eilen illalla ja oon vieläkin ihan järkyttynyt. Kai se niin on, et jos on tällainen taviskroppainen mamma niin turha yrittää enää olla kaunis ja seksikäs. Tai näin on ainakin mun miehen mielestä. Mies vielä ihmettelee, miten voin olla loukkaantunut! Ukko siis mielummin katselee vaikka jotain Big Brotheria ja runkkaa niille naisille siellä kuin koskee muhun...
Tää kaikki tapahtui eilen illalla ja oon vieläkin ihan järkyttynyt. Kai se niin on, et jos on tällainen taviskroppainen mamma niin turha yrittää enää olla kaunis ja seksikäs. Tai näin on ainakin mun miehen mielestä. Mies vielä ihmettelee, miten voin olla loukkaantunut! Ukko siis mielummin katselee vaikka jotain Big Brotheria ja runkkaa niille naisille siellä kuin koskee muhun...