Ajattelin jossain välissä tilata täältä uudet lasit

ukolle tuli just perjantaina lasit tuolta, tyytyväinen on ollu,just samanlaiset ku sillä oli aikasemminkin optikolta ostetut ja maksoi sielä n.300e täältä sai 42e :D

sinä joka kyselit niitä pieniä rillejä niin tuola oli kun ruvettiin niitä kokoja mittaan niin aika pieniä noi, nämäkin mitkä mies tilas on tosi pienen näköset... ja sitten taas löytyy oikeen massiivisiakin. 3vrkauden sisään piti palauttaa ne koe kappaleet. oikeet lasit tuli alle 2vkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Miten noista osaa valita, on niin vaikea päättää. Minkä nimisiä kehyksiä olette ottaneet?
Mä valitsin ne, jotka omasta mielestä voisivat mulle sopia. Kolmet löysin, ja sitten otin vielä yhdet tosi räväkät. Mutta mulla vaikutti kyllä se, että tilasin aurinkolasit ja halusin ne muovikehyksillä, joten rajasin aika suuren joukon kehyksiä pois jo alkuvaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Arskat tulivat sitten eilen, ja oon tosi tyytyväinen B) Hintaa 103?.

Mulla on heinäkuussa silmälääkäri nyt vihdoin ja jospa nyt saisin sitten aikaiseksi täältä uudet arskat ja lasit tilattua
Joo, mä suunnittelen jo seuraavia :whistle: Älkää kertoko meidän isännälle ;)

Ja semmoisen vinkin annan, että jos sulla on paljon miinusta, niin valitse ne korkeataitteiset tai erittäin korkeataitteiset linssit. Mun pitää varmaan n. -6 voimakkuuksilla valita just nuo erittäin korkeataitteiset. Muuten linssit ovat tosi paksut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Miten te osaatte päättää että mitkä lasit on hyvät teille vai saako niitä kokeilla kotona ensin?
Sieltä saa kotiin sovitettavaksi 1-4 kehykset.
ahaa,mutta tuolla taisi olla vain silmälaseja?Tarttis vain aurinkolasit ilman vahvuuksia.
Sitäpä en tiedäkään, että miten se onnistuisi :|

Yhteistyössä