Ajattelin jossain välissä tilata täältä uudet lasit

Miehellä on tuolta tilatut lasit ja tyytyväinen on ollut. Sillä on kans voimakkuudet jotain -7 luokkaa, joten löytyy vahvojakin.
Hintaa tuli kaikkiaan 105e (suurten voimakkuuksien takia ohennetut linssit ja heijastuksenesto).

Itekin olen tilannut sovitettavaksi kehyksiä. Nyt taas odottelen uutta pakettia, kun sain vihdoin siellä optikollakin käytyä, jotta sain reseptin ja voin tilatakin niitä. Aurinkolaseja vois kans seuraavaksi harkita.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:43 OneStepCloser kirjoitti:
Ja osaisko joku sanoa että paljon tuo näön tarkastus maksaa?
Ja että antaako ne kuinka helposti noita reseptejä mukaan?
Parilla kympillä pitäisi irrota näöntarkastus ja niiden on annettava se resepti mukaan sieltä optikolta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:54 Taitai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:43 OneStepCloser kirjoitti:
Ja osaisko joku sanoa että paljon tuo näön tarkastus maksaa?
Ja että antaako ne kuinka helposti noita reseptejä mukaan?
Parilla kympillä pitäisi irrota näöntarkastus ja niiden on annettava se resepti mukaan sieltä optikolta.
Ok. Kiitos. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:04 Taitai kirjoitti:
Miten muuten noi hoitaa silmäterien etäisyyden mittaamisen?
Mikäs se semmoinen on? :eek:

Vai tarkoittaako se tätä:
Miten voin tilata moniteholasit käymättä optikkoliikeessä?

Koekehyksien mukana seuraa kynä. Aseta kehykset kasvoillesi, katso suoraan eteenpäin ja pyydä jotakuta merkitsemään pienellä pisteellä pupilliesi kohdat linsseihin. Tämä merkinnän perusteella hiomme moniteholinssisi siten, että kauko- ja lähinäköalueet ovat oikeassa paikassa. Valmiisiin laseihin on kiinnitetty muovitarra, johon on merkitty kauko- ja lähinäköalueet, jotta voit tarkistaa että lasisi toimivat.

Lady Sharah
Niin hyvä jos sopivia siis hienoa.
Mietin vaan kun itse olen joutunut sovittelemaan laseja optikolla ja sitä hienosäätöä ja istuvuutta joutuu myöhemminkin paikkomaaan.
Kaippa olen poikkeus :ashamed: kun lasit ei istu ns. heti ;)

Mäkin olen tilannut tuolta silmälasit itelleni, ja tyytyväinen olen ollut.
Rillit tuli maksamaan yht.63? siis mä otin niihin laseihin kovan pinnan ja heijastamattomuuden, ilman noita hinta olis ollu 44? :)

Yhteistyössä