Ajattelin jossain välissä tilata täältä uudet lasit

Yhden ystäväni työkaverit ovat tilanneet ja ovat olleet erittäin tyytyväisiä.Lasit on todella halpoja ja pokatkin saat kotiin sovitettavaksi...
En ole ikinä ollut innostunut netistä tälläisia tilaileen, mutta hinta on niin edullinen, että ajattelin koklata onneani ja kun olen kuullut positiivisia kokemuksia.
http://www.glasogondirekt.com/?language=FI

Khimaira
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:54 TaikaWiitta kirjoitti:
www.favoptic.com

Mä ostin tuolta, hintaa rilleillä 44? :whistle:

Noin halvat?? :eek:
No mut kun se on ruottiks..Tarrteisin uudet lasit, poju väänsi entiset ja kohta loppuu näkeminen :/ Oliko tuolta helppo tilata?

Mulla on tällä hetkellä tuolta tilatut lasit päässä ja olen todella tyytyväinen.Kaikkinen kuluineen maksoi jotain 40? tienoilla nuo lasit.Lasit ajattelin uusia taas syksymmällä, kun olen ekaksi käynyt näöntarkastuksessa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:57 NiksiNella kirjoitti:
\
www.favoptic.com

No mut kun se on ruottiks..Tarrteisin uudet lasit, poju väänsi entiset ja kohta loppuu näkeminen :/ Oliko tuolta helppo tilata?
Tuo minun linkki ylhäällä on suomeksi ja kielen voit vaihtaa oliko nyt sieltä oikeasta yläreunasta

Khimaira
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:01 Nipsukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:57 NiksiNella kirjoitti:
\
www.favoptic.com

Tuo minun linkki ylhäällä on suomeksi ja kielen voit vaihtaa oliko nyt sieltä oikeasta yläreunasta
Kits =)
Huomasinkin jo että sama mesta :whistle:

suosittelen kans.tilasin aurinkolasit ja silmälasit voimakkuuksilla sieltä ja olen erittäin tyytyväinen,lasit tuli nopeaa ja tuo on hyvä että kehyksiä saa kokeiltavaks kotia,saa rauhassa testata =)

Hyvät lasit on! Nyt laitoin tilaukseen parit uudet kehykset, siis kokeiluun ;) Mulla kans poika väänsi mun edelliset rillit venkuraks ja pakko oli ostaa jostain äkkiä uudet ja edulliset. Kaveri sitten antoi tuon favopticin linkin.
Noi on niin edullisia rillejä, et niitä voikin omistaa muutamat erilaiset =)

mäkin tilasin 4 koekappaletta. saas nähdä sopiiko mitkään. otin yhdet paksusankaisetkin jos niihin sopis se aurinkolasitummennus.
Pitää varmaan mennä optikolle tarkastaa näkö. viime kerrasta onkin jo pian 3vuotta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:37 Anna-Nicole kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:27 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
kelpaako sinne esim. instrusta saatu kanta-asiakaskortin takana oleva linssimääräys? vai pitääkö erikseen tilata resepti?
otat kopion siitä vaan niin se kelpaa, mulla on kanssa siitä kopio ja hyvin kelpasi =)
kiitos tiedosta :flower:

Yhteistyössä