ajatteletko terveyttäsi ja sitä mitä voisit toisin tehdä? LISÄYS: ja ikäsi n 5 v tarkkuudella

no
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ok, taisin ymmärtää sut väärin.

Olen 22v ja mietin paljonkin terveyttä. Pitäis vielä vaan tehdä ihan oikeesti jotain asian eteen. Tai no ylipainoinen en ole enää ja ravitsemuksesta ja liikunnasta teoriatiedot on. Vielä ku ottais ne tiedot käyttöön niin hyvä olis. Äitini sai aivoinfarktin nuorena (45v) ja itsellä oli raskausdiabetes ja suvussa verenpainetautia. Nyt itselläni kaikki on kunnossa, mutta ei välttämättä kauaa jos en ala huolehtia itsestäni. Tupakoinnin olen lopettanut sentään ja alkoholia käytän vähän, siiderin otan slloin tällöin. Että siinä mielessä parantanut olen. Vielä ku liikuntaaehtis harrastaa, niin hyvä olisi. Nyt mahdollisuudet on jumppaus kotona josta tuo 2v ei kyl tykkää. Jonkun verran kuitenki tulee liikuttuaki ku käyn kauppa ja nla reissut jne mieluummin kävellen lasten kaa ku autolla.

ota se 2 v mukaan jumppaan (siis kotijumppaan). Hyppii varmaan aerobic dvd/vidoen mukana (telkkaristahan niitä voi myös nauhottaa) ja hyvä punttihan se on vaikka vatsalihaksia varten, jalkojen päälle ja siitä vaan jalkoja nostelemaan. Noin itse olen lasten pienenä ollessa itse tehnyt
Mä oon yrittäny, mut se yrittää vaan kiskoo mut lattialta ylös tai juoksentelee haarojen välistä :/ Hankalaks asian tekee se, et mies on viikot pois ja illalla oon sit jo ihan naatti. Voisinhan mä vkl käydä lenkillä mut sit iskee se kuuluisa laiskuus :ashmed: Olen mä neuvolassa puhunu liikunnasta ja ne oli sitä mieltä et tähän tilanteeseen tarpeeks liikuntaa tulee, ku juoksen lasten perässä...
 
vieras
Kieltämättä nyt "vanhempana"miettii tarkemmin mitä suuhunsa pistää, liikkumista,ulkoilua ja muutenkin ulkonäköään.Haluaa elää mahdollisimman pitkään terveenä jos vaan voi itse vähänkään asioihin vaikuttaa itse.
 

Yhteistyössä