K
kuka tietää
Vieras
Ja sitten ehkä toisenkin, katsotaan nyt. Minne pitää ottaa yhteyttä jos haluaisi sitten kirjan julkaisuun, miten onnistuu. miten siis tullaan kirjailijaksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tarjoat eri kustantamoille.
Alkuperäinen kirjoittaja ee:ei maksa tarjoaminen, ne kattoo ottaako kustannukseen, oon koittanut mutta ei ollu tarvetta sellaiselle. Omakustanteella saat julkaistua mutta maksat itse
Alkuperäinen kirjoittaja ee:ei maksa tarjoaminen, ne kattoo ottaako kustannukseen, oon koittanut mutta ei ollu tarvetta sellaiselle. Omakustanteella saat julkaistua mutta maksat itse
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ee:ei maksa tarjoaminen, ne kattoo ottaako kustannukseen, oon koittanut mutta ei ollu tarvetta sellaiselle. Omakustanteella saat julkaistua mutta maksat itse
Siis voiko sinne lähettää paperille raapustettuja sivuja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ee:ei maksa tarjoaminen, ne kattoo ottaako kustannukseen, oon koittanut mutta ei ollu tarvetta sellaiselle. Omakustanteella saat julkaistua mutta maksat itse
Siis voiko sinne lähettää paperille raapustettuja sivuja?
No ei varmaankaan, vai mmitä?