K
kfkfkf
Vieras
Snadisti olen kateellinen. Meillä kun pitää miettiä miten ne ruhtinaalliset kolme pikkulaatikkoa jakaa.. Nytkin yksi on täynnä jätskiä, kuten yleensäkin koko kesänKun tuo tehtyjen ruokien pakastaminenkin on niin haastavaa kun mahtuu muutama hassu purkki kerralla, sitten jos on jotain marjoja ja kakkupohjaa ja sitä jätskiä ja muuta sälää jo laatikoissa valmiiksi niin plöh..
Ei kyllä oikeesti tarttis noin paljon olla, mut mä oon vähän sellanen pakastelija, pakastelen vähän kaikkea
Vaikka IKINÄ ei ole käynyt niin, että margariini ois ollu loppu ja ei pääse kauppaan hakemaan lisää ja pitäis pakastimesta ottaa, minkä takia ne on sinne siis alunperin laitettu
Aina joskus otan niitä sieltä sit käyttöön, etteivät pilaannu ja sit kaapissa onkin kaks margariinia tms