[QUOTE="vieras";28569338]Huom, tuossa lukee myös, että jos se leviää muihin lihaksiin ja esiintyy muitakin lihasperäisiä oireita. Ja sekin taitaa mennä niin, että siinä tapauksessa kyse voisi olla jostain lihasperäisestä sairaudesta, ei neurologisesta. Ja ap on jo jutellut asiasta neurologin kanssa, luuletko sinä, että tiedät asian paremmin kuin neurologi? Jos neurologi on sanonut ap:lle, että oireet ovat vaarattomia niin kyllä mä uskoisin mielummin sitä neurologia kuin asiasta tietämätöntä Echoa, joka vetää johtopäätöksiään mutulla.[/QUOTE]
Äläs hikeenny. Mulle vaan 8 viikon elohiiri kuulostaa aika uskomattomalta ja mitä googletin niin osalla ihmisistä se oli harmiton, osalla oli aivokasvaimen oire. Googleta vaikka itse.
Ap, millaisia ne valopallot on, ovatko isoja vai pieniä pilkkuja? Mulla on ollut nyt viikon sisään ehkä 3 kertaa valopilkkuja näkökentässä.
Ja kuinka usein on raajojen pistelyä ja puutumista, liittyykö ne aamulla sängystä heräämiseen tai johonkin muuhun? Kuinka kauan ne kestää?
Äläs hikeenny. Mulle vaan 8 viikon elohiiri kuulostaa aika uskomattomalta ja mitä googletin niin osalla ihmisistä se oli harmiton, osalla oli aivokasvaimen oire. Googleta vaikka itse.
Ap, millaisia ne valopallot on, ovatko isoja vai pieniä pilkkuja? Mulla on ollut nyt viikon sisään ehkä 3 kertaa valopilkkuja näkökentässä.
Ja kuinka usein on raajojen pistelyä ja puutumista, liittyykö ne aamulla sängystä heräämiseen tai johonkin muuhun? Kuinka kauan ne kestää?