aivojenverenkiertohäiriö

  • Viestiketjun aloittaja migreenikko
  • Ensimmäinen viesti
migreenikko
Heippa!
Onko täällä ketään jolla olisi ollut aivojenverenkiertohäiriö,mutta sitä ei ole pystytty tarkemmin tutkimaan?
Itselläni on migreeni ollut pienestä asti ja kävin nyt aivojen mangneettikuvissa ja tutkimuksissa,niin neurologi sanoi,että näyttää siltä,että mulla on ollut aivojenverenkiertohäiriö ja olen luullut sitä vaikeaksi migreeniksi ja seuraavan kerran,kun minulle tulee kohtaus,pitää ottaa ambulanssi ja lähteä sairaalaan heti,että ehtivät tutkia kohtauksen aikana.
Onko muita migreenikkoja joilla on ollut aivojenverenkiertohäiriöitä?
 
Onks se sellanen mikä aiheuttaa halvausoireet? Mä kävin meikun päivystyksessä kun mulla katos puhekyky ym. niin eivät kehottaneet edes tutkimuksiin vaan totesivat vaan että "ihan klassinen basillaari migreeni".. Magneettikuvauksissa olin käynyt reilu vuos ennen tota kohtausta eikä kuulemma mitään näkynyt.. Diagnosoivat sitten Hortonin neuralgian ja migreenin + lihasjumista johtuvan päänsäryn.
 
migreenikko
Joo,mulla on halvausoireita ja sanat menee sekaisin.
Mulle tehtiin nyt aivojen magneettikuvaus ja oli pieni muutos tullut ja neurologi sanoi,että se viittaa aivojenverenkiertohäiriöön eikä migreeniin.Onko kenelläkään muulla tutkittu aivojenverenkiertohäiriötä migreenin takia?
 

Yhteistyössä