Aivan rikki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _petomaani_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

_petomaani_

Vieras
MIes halusi lopettaa seurustelun.. koko uutinen tuli kuin puun takaa.. mitään sen kummempia ongelmia ei ollut, rakastimme ja vannoimme vastakin rakkautta.. menin riitauttamaan juhannuksen.. hän oli kavereidensa kanssa ja tein asiasta ihan liian ison haloon (olin itse töissä).. nyt en saa hänen päätään kääntymään.. "en aio perua mieltäni", hän on todennut, vaan haluaa olla yksin.. ei seurustella.. asumme saman katon alla, harrastamme seksiä (viimeksi eilen 2 kertaa) ja syyskuun lomalle Kyproksellekin hän on luvannut lähteä (maksettu mikä maksettu).. Hän on mun elämäni rakkaus ja olen sanonut, että odotan häntä maailman loppuun asti.. Jos en jaksa, lähden pois.. tähtien luo.. :´( .. miksi mies haluaa olla yhtäkkiä yksin???? Onko mulla enää mitään saumoja saada hänet takaisin!! En kestä elää ilman häntä.. sydän on aivan karrella.. Yhdessä ollaan oltu kohta 2 vuotta ja viime syyskuussa menimme kihloihinkin..

Nyt kaikki on vaan yhtä sumua ja resuista.. olen itse lähemmäs 30-v, mieheni muutaman vuoden nuorempi.. joten teinejä emme ole.. APUA!! Kuinka saada mies takaisin????

Eläpä turhaan haikaile. Alat katsella eteen päin. Kipeää tekee aikansa. Sitten se kyllä siitä. Perutte sen matkan. Jos ei saa rahaa enää takaisin niin välttyy siltä väkisin yhdessä ololta.

Samaa mieltä, yksi riita tuskin eroa aiheuttaisi. En käsitä, miksi mies ei saisi kavereineen juhlia jussia jos sinä kerran olet töissä? Ehkä se kertoo sinusta jotain ja suhteestanne. Ei kuulosta hyvältä ja tasapainoiselta suhteelta ja mies on hoksannut nyt asian. Ja vielä tuo itsemurhalla uhkailu kertoo paljon. Miehen on todella aika nostaa kytkintä ja pikaisesti luotasi.

Ootko varma ettei miehesi vaan halua näyttää sulle kaapin paikkaa? Mun entinen monien vuosien takaa halus aina että mä jotenkii juoksisin sen perässä ja tekisin aina kaiken niinku se halus. Oltii yksissä kolme vuotta, kunnes minä kyllästyin tilanteeseen ja lähin. Sitte se kyl olis ollu valmis tekemään mitä tahansa mun puolesta, mut ero on ero!

Sano sille että et halua sinne matkalle, jos suostuu perumaan, niin kaikki on sitte selvästi ohi teiän väliltä! Parempi selkeä ero, kuin että toinen roikkuu toisessa...

ensinnäkään en ole itsarilla uhkaillut.. se on vaan tunne mun sisälläni se "pois lähteminen".. en halua perua matkaakaan kun olen nyt niin "jumissa" tähän tilanteeseen etten halua menettää hetkeäkään hänen kanssaan. Tilanne voi kuitenkin saada jonkinmoisen käänteen 1.8. jos vaihdan työn vuoksi paikkakuntaa.. toisaalta se kiinnostaa nyt kaikkein vähiten! :(

Älä roiku siinä. Se ahdistaa häntä, etkä saa häntä siten takaisin. Hän rakastuu sinuun ehkä uudelleen vasta kun löydät itsesi, etkä ole hänestä riippuvainen.

Mulle kävi vuosia sitten noin kanssa. Yksi riita ja sit se oli muka ohi.. Meillä oli vakava suhde, ja kerran suutuin jostain vastaavasti niin kuin sä ja sit mies halusi erota. Oli kamalaa, masennuin ja elin monta vuotta surussa...kunnes viimein löysin itseni ja pian siitä rakastuin nykyiseen mieheeni. TIedän, ettei paljoa nyt lohduta, mutta aika parantaa haavat!
Jotkut ei vain kestä nalkutusta yhtään...luulen että vikaa on jos ei yhtään kestä. Eli nykyään ajattelen, et oli hyvä kun se suhde loppui, vaikka rakastin niin paljon..
Niin kuului käydä. se auttoi kasvamaan!

Kun me eletään tämmöisessä kulttuurissa jossa nainen pystyy omalla palkallaaan elättämään itsensä niin miesten perään on turha haikailla. Kannattaa olla tyytyväinen jos semmoisen kanssa on joskus joku hyväkin ajanjakso elämässä ollut.

Itse elämään aloittaminen tutntuu rankalta jos on johonkin körilääseen roikuttautunut. Mutta päivät vaihtuu ja siitä sitä vaan oppii seisomaan omilla jaloillaan. Hienoa että pääset uudelle paikkakunnalle töiden myötä. Onnittelut!

Kun me eletään tämmöisessä kulttuurissa jossa nainen pystyy omalla palkallaaan elättämään itsensä niin miesten perään on turha haikailla. Kannattaa olla tyytyväinen jos semmoisen kanssa on joskus joku hyväkin ajanjakso elämässä ollut.

Itse elämään aloittaminen tutntuu rankalta jos on johonkin körilääseen roikuttautunut. Mutta päivät vaihtuu ja siitä sitä vaan oppii seisomaan omilla jaloillaan. Hienoa että pääset uudelle paikkakunnalle töiden myötä. Onnittelut!

Tulevaisuudessa (jos palaisitte yhteen) hän käyttäis aina riidan tulle erolla uhkailua parhaana aseenaan. Parempi että et ota sitä takaisin jos kerran erota haluaa. Jos se on pelkkä uhkaus niin sen pahempi, epäreilu ase. Anna sille vaan lisää vauhtia lähtöön ja katso mitä siitä seuraa.