Aivan oikiasti tässä alkaa miettimään, että kannattaako edes miettiä jos joskus vielä ryhtyisi parisuhteeseen

Alkuperäinen kirjoittaja ihmisten ilmoolle:
hei,
ootko koskaan miettinyt lähtee ettii jotain seuraa jostain muualta kun jostain teuvalta?
siis jostain,mistä kukaan ei ehkä tunne sua?
Äh, en mä jaksa. Mä tyydyn vain kattelemaan yhtä ihmistä ja jatkan yksin. Tulee sitten se oikia jos tulee.

julle44
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Eilen olin baarissa ja yks mies olisi niin kovaa halunnut mun luo. Ei uskonut kerrasta kun sanoin ei vaan yritti ja yritti. No ensinnäkään tuo mies ei ole mua koskaan kiinnostanut ja toiseksi se mies on varattu!!!! |O :headwall: :headwall:

Siis oikiasti. Onko sellaista miestä olemassa joka osaa olla uskollinen? Tuokin mies ihan pokkana selitti, että kyllä hänellä on lupa tällääseen. :eek: :headwall: Kuinka täs uskaltaa enää keneenkään luottaa? Onko tosiaan vain parempi olla ilman miestä?
On meitä tietysti olemassa. Itse olin piiitkään liitossa jossa minua petettiin rankasti. Nyt 10v sinkkuna ja olen päättänyt, että on parempi olla ilman naista.

heh
hei,
ootko koskaan miettinyt lähtee ettii jotain seuraa jostain muualta kun jostain teuvalta?
Äh, en mä jaksa. Mä tyydyn vain kattelemaan yhtä ihmistä ja jatkan yksin. Tulee sitten se oikia jos tulee.
no tuskinpa se TEUVALLE tulee.... :)

vieras
No jotkut tuntuvat pettävän vaikka oma nainen olis kuinka hehkeä ja suhde olisi kuinka tiivis. Ei tunneta sellaista sanaa kuin uskollisuus.
Kannattaisiko huomioida se, että osalla se suhde pysyy hehkeänä kun on sovittu että saa sekstailla muidenkin kanssa. Siis kaikilla ei ole samat "säännöt" kuin sinulla, mutta se ei tarkoita että suhde olisi silti huono.

mamma
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
:hug: voi itku kun olis onnistunut sen viimosen miesystävän kanssa kun se tuntu niin lupaavalta tapaukselta että ihan vauvankin pistitte alulle. mut sittenhän se vauva lähti enkeliksi :hug: koita jaksaa scarlet, sulla on vähän huonoa tuuria välillä näis miesasioissa. voi kuin toivon et se oikea löytyisi. ja se oikea ruukaa olla aina uskollinenkin. :hug:
Tai sitten on parempi olla ilman parisuhdetta. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. :whistle:
mut eikö olekkin kumma, et ihminen on kuitenkin semmonen et sillä on kaipuu parisuhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
hei,
no tuskinpa se TEUVALLE tulee.... :)
No sitten ei tule. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jotkut tuntuvat pettävän vaikka oma nainen olis kuinka hehkeä ja suhde olisi kuinka tiivis. Ei tunneta sellaista sanaa kuin uskollisuus.
Kannattaisiko huomioida se, että osalla se suhde pysyy hehkeänä kun on sovittu että saa sekstailla muidenkin kanssa. Siis kaikilla ei ole samat "säännöt" kuin sinulla, mutta se ei tarkoita että suhde olisi silti huono.
Joo mutta mä haluan omalta parisuhteelta uskollisuutta. Jos mies ei sellaiseen kykenisi, niin kenkää tulisi.

:hug: voi itku kun olis onnistunut sen viimosen miesystävän kanssa kun se tuntu niin lupaavalta tapaukselta että ihan vauvankin pistitte alulle. mut sittenhän se vauva lähti enkeliksi :hug: koita jaksaa scarlet, sulla on vähän huonoa tuuria välillä näis miesasioissa. voi kuin toivon et se oikea löytyisi. ja se oikea ruukaa olla aina uskollinenkin. :hug:
Tai sitten on parempi olla ilman parisuhdetta. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. :whistle:
mut eikö olekkin kumma, et ihminen on kuitenkin semmonen et sillä on kaipuu parisuhteeseen.
No ei mulla nyt kauhia hinku siihen ole.

mies
Ei vai? :D

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ei vai? :D
Ei ole. Ehkä parisuhde olisi kiva, mutta en mä nyt sitä mitenkään epätoivoisesti halua. Alan olla liian tottunut tähän mun vapauteen tehdä mitä haluan. B)

vieras
Ja sitte kun se uskollinen sattuu kohdalle, niin se ei kelpaa kun se on liian lyhyt/lihava/nössö/ruma/hidas/laiska/täydennä itse.
Okei. Selvä. :LOL:
No eikö se usein ole näin?

Nainen tahtoo sen komean, rennon naistennaurattajan ja sitten itkee kun ei olekaan sille ainoa. Kun tämä taatusti uskollinen kerää rohkeutta tulla edes juttelemaan, nainen nauraa takanapäin kavereilleenkin että hitto mikä nyhverö kehtas tulla iskeen...

Alkuperäinen kirjoittaja vetu:
Mä olen tullut siihen tulokseen että on parempi elää yksin.Ei tule pettymyksiä eikä tarvitse miettiä milloin löytää sen "oikean".
En mäkään ketään etti. Ei jaksa kiinnostaa. Jos eräs mut tajuaisi, niin sitten voisin kyllä vähän harkita sitä parisuhdetta. :whistle: Mutta aloitetta en tee, jos ei tajua mua niin sitten ei tajua. :xmas:

Ja sitte kun se uskollinen sattuu kohdalle, niin se ei kelpaa kun se on liian lyhyt/lihava/nössö/ruma/hidas/laiska/täydennä itse.
Okei. Selvä. :LOL:
No eikö se usein ole näin?

Nainen tahtoo sen komean, rennon naistennaurattajan ja sitten itkee kun ei olekaan sille ainoa. Kun tämä taatusti uskollinen kerää rohkeutta tulla edes juttelemaan, nainen nauraa takanapäin kavereilleenkin että hitto mikä nyhverö kehtas tulla iskeen...
No mä olen kyllä seurustellut reilusti ylipainoisen kanssa. Se homma ei vaan toiminut, oltiin liian kaveripohjalla.

tää on totta
Minä olen muutaman kerran elämäni varrella nuoruudessa kieltäytynyt naisen ehdottamasta seksistä. Kyllä nyt hiukan vanhempana harmittaa:D
No mä tiedän, että mä en tule koskaan katumaan sitä, että kieltäydyin tuon miehen tarjoukselta. Se mies ei kiinnosta mua pätkääkään.
Älä sano. Nelikymppisenä kukaan eikä ketään vonkaa sinulta yhtään mitään. Silloin sinua kaduttaa:)
Luulin 36 v-nä että elämä on eletty eikä kukaan huoli niin vanhaa kurppaa. No, väärin luulin. Vientä oli vaikka miten..

Mutta nyt kun olen kohta 45 v, ja lapsia tullut tässä välissä lisää tehtyä ja tähän parisuhteeseenkin jämähtänyt, olen semmonen parjattu hompssuinen tuulipukuun ja trikoopuseroihin soinnustautunut kotiäiti - ja vaikka kaupujngille lähtiessä kampaan hiukset ja vaihdan toiset vaatteet, ikä ja kotiäitiys näkyy minusta, eikä kysyntää eikä vientä ole.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja vetu:
Mä olen tullut siihen tulokseen että on parempi elää yksin.Ei tule pettymyksiä eikä tarvitse miettiä milloin löytää sen "oikean".
En mäkään ketään etti. Ei jaksa kiinnostaa. Jos eräs mut tajuaisi, niin sitten voisin kyllä vähän harkita sitä parisuhdetta. :whistle: Mutta aloitetta en tee, jos ei tajua mua niin sitten ei tajua. :xmas:
No turhaan sitten täälllä miehen puutetta uikutat.

Mä en halua elää yksin mutta mä luovutan.

Niin, mä tarkoitin vaan sitä, kun tuntuu olevan aika paljon tässä kyse siitä, että MIEHET pettää. Elämässä pettää kuule kaikki. Ystävät saattaa pettää, vanhemmat saattaa pettää, kumppani saattaa pettää, omat lapset saattaa pettää. (Miehet ja naiset pettää muuten parisuhteissa suurinpiirtein samoissa prosenteissa, mä voisin kuvitella, että naisten puolelta pettäminen on ns. "pahempaa" koska siinä aika usein on myös tunteet pelissä) Sen pelossako pitäisi kieltäytyä näistä suhteista, ettei mahdollisesti joudu satutetuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Niin, mä tarkoitin vaan sitä, kun tuntuu olevan aika paljon tässä kyse siitä, että MIEHET pettää. Elämässä pettää kuule kaikki. Ystävät saattaa pettää, vanhemmat saattaa pettää, kumppani saattaa pettää, omat lapset saattaa pettää. (Miehet ja naiset pettää muuten parisuhteissa suurinpiirtein samoissa prosenteissa, mä voisin kuvitella, että naisten puolelta pettäminen on ns. "pahempaa" koska siinä aika usein on myös tunteet pelissä) Sen pelossako pitäisi kieltäytyä näistä suhteista, ettei mahdollisesti joudu satutetuksi?
No joo nyt puhutaan kuitenkin parisuhteesta ja siitä ettei mene panemaan muitten kanssa.

korjatkaa jos olen väärässä
Scarlett haluaa löytää TEUVALTA (noin 6000 asukasta) nuoren, komean, rikkaan ja vapaan miehen. (älykkyyden suhteen Scarlett ei oletettavasti ole niin nuuka)

aika todennäköistä, että löytyy? :xmas: :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja korjatkaa jos olen väärässä:
Scarlett haluaa löytää TEUVALTA (noin 6000 asukasta) nuoren, komean, rikkaan ja vapaan miehen. (älykkyyden suhteen Scarlett ei oletettavasti ole niin nuuka)

aika todennäköistä, että löytyy? :xmas: :whistle: :xmas:
Mikä sun ongelma on? :eek:

Yhteistyössä