Aivan oikeastiko jotkut viettävät polttareita häitä edeltävänä iltana/yönä? Vai onko tuo vain elokuvista tullut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olivia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olivia"

Vieras
urbaanilegenda? Ei kai kukaan oikeasti lähde vetämään kännejä päivää ennen häitä? Kun järkikin sanoo, että aamulla pitää olla skarppina.

Ei kai kukaan oikeasti tee noin? Mun sukulaisten ja kavereitten polttarit on olleet viikkoa pari ennen häitä eli ei pelkoa, että olisi heikossa hapessa yhtenä elämänsä tärkeimpänä päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26072775:
Polttarit=järjettömät pakkokännit?

Mä arvasin, että joku takertuu tähän.

Tarkoitin nyt nimenomaan niitä kännipolttareita. Eihän siinä mitään jos ilta otetaan rauhallisesti, mutta siis kännipolttarit päivää ennen häitä?!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26072784:
Aiemmin polttarit nimenomaan olivat häitä edeltävänä päivänä. Viimeinen päivä poikamiehenä/poikamiestyttönä.

Sitten niitä piti alkaa siirtää, että morsian ehtisi rauhoittua suuresta loukkaantumisen tunteestaan. Tai että morsian ja kaaso ehtivät selvittää välinsä. Tai morsian ja sulhanen ehtivät sopia ilmiriitansa ja sopia että enää ei maata kaason/bestamanin kanssa koska häitä nyt ei voi perua, hävettäis liiaksi. Kakkukin kerta jo tilattu ja anoppi ostanut uuden hatun.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Viettää kyllä.

Mun faijakin kuulemma vietti aikoinaan (jos oikein muistan niin näin on mulle kerrottu). Ehti ne alttarille ajoissa ja isukki on valokuvissa ihan hyvinvoivan näköinenkin :D, vaikka oli joskus aamuvarhaisella kotiin kömpinyt.

Yhteistyössä