Aivan naurettavaa!!!! Mun mieheni aikoo alkaa käyttämään nuuskaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin kauan kun muistan, oon inhonnut nuuskankäyttäjiä. Se on niiin ällöttävää ja naurettavan näköstä. En vaan kertakaikkiaan ymmärrä mitä järkeä koko touhussa on. Nyt mieheni on yhtäkkiä keksinyt, että hän haluaa alkaa käyttämään nuuskaa. Oli jotain kaveriaan pyytänyt hankkimaan sitä hänelle. Mä olen tehnyt oman mielipiteeni erittäin selväksi, enkä todellakaan aio antaa yhtäkään suukkoa miehelle ikinä, kun hänellä on nuuska huulessa.

Miten ihmeessä mun kiltti, kunnollinen mieheni on yhtäkkiä seonnut noin?!? Mä en keksi mitään selitystä tälle, tää on ihan uskomatonta..

Se on eron paikka. Kiltit kunnon miehet eivät käytä nuuskaa, jätä roskia viemättä ulos tai pöntönkantta kusellakäynnin jälkeen ylös. Ne itsekkäät narsistiset paskiaiset jotka noihin syyllistyvät ansaitsevat kuolla yksin.

Voi tuska. Annapa miehesi nyt elää ihan omaa elämäänsä, ja laittaa huuleensa mitä huvittaa kun ei se vaikuta tuon taivaallista teidän muiden arkeen. Ei se ole mikään lapsi, sillä on omat jutut, anna toisen olla.

Se on eron paikka. Kiltit kunnon miehet eivät käytä nuuskaa, jätä roskia viemättä ulos tai pöntönkantta kusellakäynnin jälkeen ylös. Ne itsekkäät narsistiset paskiaiset jotka noihin syyllistyvät ansaitsevat kuolla yksin.

Mä siivoan ihan mielelläni miehen ripulit ympäri vessaa, jaksan ihan ite nostaa sen rinkan ylös, vien sen mällipaperit roskiin ja roskat ulos, mutta mikä ihme saa aikuisen miehen yhtäkkiä innostumaan NUUSKASTA!? Siitä ei ole kenellekkään minkäänlaista hyötyä, vain haittaa!

Voi tuska. Annapa miehesi nyt elää ihan omaa elämäänsä, ja laittaa huuleensa mitä huvittaa kun ei se vaikuta tuon taivaallista teidän muiden arkeen. Ei se ole mikään lapsi, sillä on omat jutut, anna toisen olla.

Mä en pysty mieheni naamaa kattomaan niin kauan, kun sillä on nuuska huulessa. Tai "biitti", kuten mies sen itse sanoo. Sama, kun mä kulkisin mieheni seurassa verinen menkkaside naamaan teipattuna. Yhtä oksettavaa se on mun mielestä.

[QUOTE="vieras";24284091]Mä en pysty mieheni naamaa kattomaan niin kauan, kun sillä on nuuska huulessa. Tai "biitti", kuten mies sen itse sanoo. Sama, kun mä kulkisin mieheni seurassa verinen menkkaside naamaan teipattuna. Yhtä oksettavaa se on mun mielestä.[/QUOTE]

Hei kokeiles tota ihan oikeesti, eiköhän se mies hetken päästä biittinsä ulos sylkäise! ;)

[QUOTE="vieras";24284091]Mä en pysty mieheni naamaa kattomaan niin kauan, kun sillä on nuuska huulessa. Tai "biitti", kuten mies sen itse sanoo. Sama, kun mä kulkisin mieheni seurassa verinen menkkaside naamaan teipattuna. Yhtä oksettavaa se on mun mielestä.[/QUOTE]

:laugh: No sitten teet niin, jos miehelle ilmestyy nuuska huuleen! Värjäät vaikka sen siteen vaan, mutta annat miehen uskoa muuta..

No, ensinnäkään se ei näy, se nuuska siis. Ja voisitpa sinäkin flipata jos miehesi tulisi sanomaan, ettei katso sinuun päinkään niin kauan kun sinulla on menkkaside houssuissa, vaihdat tamponiin tai sitten ollaan katsekontaktittomia...

Jos olisin miehesi, näyttäisin pitkää kieltä ja tunkisin huulen täyteen nuuskaa. Siinäpähän polkisit jalkaa ja inisisit. Voi ihminen turhasta vetää herneet.

No, ensinnäkään se ei näy, se nuuska siis. Ja voisitpa sinäkin flipata jos miehesi tulisi sanomaan, ettei katso sinuun päinkään niin kauan kun sinulla on menkkaside houssuissa, vaihdat tamponiin tai sitten ollaan katsekontaktittomia...

Jos olisin miehesi, näyttäisin pitkää kieltä ja tunkisin huulen täyteen nuuskaa. Siinäpähän polkisit jalkaa ja inisisit. Voi ihminen turhasta vetää herneet.

Kyllä useimmista ihmisistä huomaa sen, että on nuuska huulessa. Naurettavaa kuvitella, ettei se näy.

Noh, mun on biologisista syistä pakko käyttää noita erinäisiä vermeitä, toki jos mies kieltää, voin kulkea perse veressä viikon joka kuukausi. Sen sijaan nuuskaa ei ole kenenkään pakko käyttää, se on ihan oma typerä valinta.

Ei ihme että on niinpaljon ongelmaisia parisuhteita, jos tämä on kontrollin taso... Kyllä alkaisin salata asioita vaimolta minäkin (jos olisin mies), kun tietäis että ne flippailee tollasista mittättömyyksistä ihan tosissaan...hullu maailma.

[QUOTE="vieras";24284123]Noh, mun on biologisista syistä pakko käyttää noita erinäisiä vermeitä, toki jos mies kieltää, voin kulkea perse veressä viikon joka kuukausi. Sen sijaan nuuskaa ei ole kenenkään pakko käyttää, se on ihan oma typerä valinta.[/QUOTE]
No itseasiassa nykylääketieteellä vain jokatoinen kuukausi tai jopa harvemmin on mikään pakko verta vuodattaa naisenkaan. Ja se on valinta, ja yksinään sinun valinta. Jeesus että palais kiinni sellasen kumppanin kanssa joka olis jatkuvasti motkottamassa mun huonoista valinnoista. Sinäkin teet jonkun mielestä huonoja valintoja jatkuvasti: moraalittomia, epäterveellisiä jne. Hanki elämä.

Ei ihme että on niinpaljon ongelmaisia parisuhteita, jos tämä on kontrollin taso... Kyllä alkaisin salata asioita vaimolta minäkin (jos olisin mies), kun tietäis että ne flippailee tollasista mittättömyyksistä ihan tosissaan...hullu maailma.

Mun mies saa tehdä iiiiiihan just mitä sitä huvittaa (paitsi pettää tai tehdä jotain oikeasti ihan mielettömän älytöntä, kuten työntää päätänsä lehmän anusaukkoon), paitsi käyttää nuuskaa. Se on aina tiennyt, kuinka se mua oksettaa. Mä olen aina ystävillenikin puhunut, etten vois seurustella miehen kanssa, joka nuuskaa. Ja nyt sit mun oma mies on kolmekymppisenä innostunut jostain teinihokareiden pelleilystä.

No itseasiassa nykylääketieteellä vain jokatoinen kuukausi tai jopa harvemmin on mikään pakko verta vuodattaa naisenkaan. Ja se on valinta, ja yksinään sinun valinta. Jeesus että palais kiinni sellasen kumppanin kanssa joka olis jatkuvasti motkottamassa mun huonoista valinnoista. Sinäkin teet jonkun mielestä huonoja valintoja jatkuvasti: moraalittomia, epäterveellisiä jne. Hanki elämä.

Mä en todellakaan motkota ikinä mistään, paitsi nyt tästä nuuskasta. Se on ainut asia meidän suhteessa, mitä mä en hyväksy.

[QUOTE="vieras";24284143]Ja nyt sit mun oma mies on kolmekymppisenä innostunut jostain teinihokareiden pelleilystä.[/QUOTE]Teinihokareiden? Koskeeko tämä nimitys Timo Jutilaakin? Jumalanpilkkaa.

[QUOTE="vieras";24284153]Mä en todellakaan motkota ikinä mistään, paitsi nyt tästä nuuskasta. Se on ainut asia meidän suhteessa, mitä mä en hyväksy.[/QUOTE]
Voihan sitä asiasta sanoa, mutta miks vettä herneet jostain noin mitättömästä, vaikket siitä pitäisikään? Ei tämä nyt varmaan ole ainut asia, mistä et aina ihan pidä, mutta ymmärrät ja siedät sen silti? (tai no, ehkä onkin, siltä saat sen kuulostamaan menkkasidesuunnitelminesi)

Jos esim. käyttää pussinuuskaa, niin se ei näy. Toisekseen kyllä on miehellä pahoja puutteita ihan yleisessä hygieniassa tai ei yksinkertaisesti osaa käyttää sitä nuuskaa, jos siihen sotketaan tyynyliinatkin ja sitä ruskeaa kuolaa valuu muka joka paikkaan. Ja harvalla on nuuska koko ajan huulessa, joten tuskin se pussailuun vaikuttaa. Oikeasti jos mies on muuten hygieninen ja pesee hampaansa kuten kuuluukin, ei se nuuskankäyttö näy missään. Mieluummin se kuin röökinhaju.

[QUOTE="vieras";24284170]Jos esim. käyttää pussinuuskaa, niin se ei näy. Toisekseen kyllä on miehellä pahoja puutteita ihan yleisessä hygieniassa tai ei yksinkertaisesti osaa käyttää sitä nuuskaa, jos siihen sotketaan tyynyliinatkin ja sitä ruskeaa kuolaa valuu muka joka paikkaan. Ja harvalla on nuuska koko ajan huulessa, joten tuskin se pussailuun vaikuttaa. Oikeasti jos mies on muuten hygieninen ja pesee hampaansa kuten kuuluukin, ei se nuuskankäyttö näy missään. Mieluummin se kuin röökinhaju.[/QUOTE]

Mä taas anelin mieheltä, että alkaisi mieluummin polttaa. Se olis ihan ok, vaikka tietenkin typerää ja täysin turhaa rahan ja terveyden hukkaa sekin.

[QUOTE="vieras";24284177]Mä taas anelin mieheltä, että alkaisi mieluummin polttaa. Se olis ihan ok, vaikka tietenkin typerää ja täysin turhaa rahan ja terveyden hukkaa sekin.[/QUOTE]

Hulluko olet? Tupakan savua se hönkää viel ätunnin huoneilmaan jokaisen röökin jälkeen, mikä tarkoittaa sitä että sinä ja mahdolliset lapsetkin myrkyttyvät samalla tavaralla. Ja lapset oppivat polttamaan myös... Kyllä menee inan verrran pitkälle tuo sinun inho asiaa kohtaan...

Jos tupakoimaton mies alkaa yhtäkkiä nuuskaamaan, niin ääliöhän se on. Yhtä lailla voisi ilmoittaa, että mäpä nielen tästä lähin hitusen lyijyä joka päivä, ihan siksi koska voin. Ja jos alat rutkuttaa että oon tyhmä, niin otan tuplaten!

Jos tupakoimaton mies alkaa yhtäkkiä nuuskaamaan, niin ääliöhän se on. Yhtä lailla voisi ilmoittaa, että mäpä nielen tästä lähin hitusen lyijyä joka päivä, ihan siksi koska voin. Ja jos alat rutkuttaa että oon tyhmä, niin otan tuplaten!

Just niin!!!! Ihme kapinointia, teini-iän kriisi varmaan menossa. Ja mikä naurettavinta, mun mies on sairaanhoitaja. Sairaanhoitaja nuuska huulessa!!! Herättää varmaan luottamusta potilaissa.

Yhteistyössä