S
Suututtaa
Vieras
Olen 2 kuukautta sairauslomalla töistä, enkä pysty kuulema ottamaan lasta täksi ajaksi pois päiväkodista!?? Eilen neuvottelin päiväkodin johtajan kanssa jos lapsi olisi sitten vaikka hoidossa minimin 10pv/kk, mutta tämä sopimusmuutos onnistuu vain vähintään 5kk ajaksi ja tuona aikana sopimusta ei voi enää muuttaa! :O En voi ottaa lasta kokonaan pois, koska menetämme paikan (vuoropäiväkoti, jossa lapsi ollut koko lapsuutensa) ja tarvitsen paikan lapselle 2kk päästä. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi pitää lasta osapäivähoidossa klo 9-15 päivittäin. Tämä on kuulema se aika joka päiväkodissa ollaan jos lapsi siellä vaikka vanhempi kotona. Lapsi on juuri palannut 2kk kesälomalta päiväkotiin takaisin ja en voi pitää häntä loman varjollakaan kotona. Tuntuu niin turhalta möllöttää yksin kotona ja kiikuttaa lapsi päivittäin päiväkotiin, vaikka voisi olla kanssani kotona. Lapsi kyselee kokoajan miksi ei saa olla kotona kanssani, vaikka haluaisi kun minäkin olen kotona. Olen lapselle sanonut, että minulla on muka niin paljon lääkäreitä ja muuta, joten siksi on päiväkodissa. Sitten mietitään miksi lapsia viedään tarhaan vaikka vanhemmat itse on kotona ja haukutaan laiskaksi!