Aivan ihania kuvia löysin! Kellä voi olla näin SULOISET lapset!!?

varovainen
laittaa nettiin kaikkien pedofiilien nähtäväksi ja imuroitavaksi lasteni kuvia. Tiedä mihin päätyvät, kun noi pedofiilirenkaat yltävät myös meidän suloiseen Suomeemme...
 
Alkuperäinen kirjoittaja varovainen:
laittaa nettiin kaikkien pedofiilien nähtäväksi ja imuroitavaksi lasteni kuvia. Tiedä mihin päätyvät, kun noi pedofiilirenkaat yltävät myös meidän suloiseen Suomeemme...
No jaa, saahan ne pedot lasten kuvia ihan mistä vaan. Esimerkiksi jostain H&M:n kuvastosta.
Alastonkuvia en lapsista laittaisi nettiin, mutta vaatteet päällä-kuvia kyllä.
En mä lapsiani julkisilla paikoilla säkkiin piilota, vaikka sielläkin varmaan on joskus joku pedofiili vastaan kävellyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Samaa sanon kuin moni muu, että suloisia ovat juu, mutteivät kyl ollenkaan vedä vertoja mun pojalle :heart:. Kurkatkaa vaiks profiiliin jos ette muuten usko :D.
:x tää on kyl sen näkönen et tätä tullaan kiusaamaan koulussa!:(
Mistäs niin päättelet?
no unohda tollanen typerä komentti!!
Kateus se on mikä puhuu.
tosi söpö oli sun lapsi. Siis oikeesti =)
Makuasia, mutta ei todellakaan ole mitään kiusaamisen aihetta.
Ja oon ollu eripäiväkodeissa töissä joten ehkä on jotain mihin verrata. En siis tarkoita lapsia keskenään vaan sitä että tuskin on mitään miksi kiusattaisiin ulkonäössä. (kiusaajat kylläkin kiusaa kaikkia)
Mutta ei ole poikkeavaa lapsesi ulkonäössä!

En tajua miten ihmiset tulee tänne harmaana lateleen tollasia törkeyksiä! Niin törkeitä komentteja et navetan taa ja niskalaukaus. PRKL
 
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Samaa sanon kuin moni muu, että suloisia ovat juu, mutteivät kyl ollenkaan vedä vertoja mun pojalle :heart:. Kurkatkaa vaiks profiiliin jos ette muuten usko :D.
:x tää on kyl sen näkönen et tätä tullaan kiusaamaan koulussa!:(
Mistäs niin päättelet?
no unohda tollanen typerä komentti!!
Kateus se on mikä puhuu.
tosi söpö oli sun lapsi. Siis oikeesti =)
Makuasia, mutta ei todellakaan ole mitään kiusaamisen aihetta.
Ja oon ollu eripäiväkodeissa töissä joten ehkä on jotain mihin verrata. En siis tarkoita lapsia keskenään vaan sitä että tuskin on mitään miksi kiusattaisiin ulkonäössä. (kiusaajat kylläkin kiusaa kaikkia)
Mutta ei ole poikkeavaa lapsesi ulkonäössä!

En tajua miten ihmiset tulee tänne harmaana lateleen tollasia törkeyksiä! Niin törkeitä komentteja et navetan taa ja niskalaukaus. PRKL

Kiitti sulle :)

Mein poitsulla on kyllä sellainen luonne, että ihan tasan tarkkaan sitä ei tulla kiusaamaan, ei koulussa eikä muuallakaan :D.
 
siruska
Uskomatonta tosiaankin, miten toiset kehtaa olla noin lapsellisia ja kateellisia-?-, että haukkuvat täällä toisten lasten kuvia!! Jokainen itsekin äiti tietää, miten pahalta se tuntuu. Ja sit ihmetellään, miten esim. koulukiusaamista on niin paljon! Miksiköhän, jos tuollaisia malleja kotoa saadaan??!! Jokaisen äidin mielestä ne omat lapset on maailman suloisimpia, vaikka olis esim. down-lapsi tai vammainen. Miettikää nyt hyvät Aikuiset ihmiset, mistä asioista lähdette ilkeilemään.
 
tää ite
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi ihmislapsi pitää pukea elukan näköiseksi häntineen ja tupsukorvineen. Annetaan ihmisten näyttää ihmisiltä eikä laiteta myöskään eläinten päälle ihmisten vaatteita jooko.
 

Yhteistyössä