Aivan ihania kuvia löysin! Kellä voi olla näin SULOISET lapset!!?

Minun enkelini on söpömpi! Heh! Pieni sinisilmäinen tyttö kihartuvinen pellavahiuksineen..ei tarvitse reimaa-eikä muuta rekvisiittaa, söpöin ilman vaatteita; kun peppusillaan kiitää yöpuvun laittoa pakoon! :heart:
 
Minen rupia
Omat lapset kaikista suloisimpia. En nähnyt noissa valitettavasti mitään suloisuutta ja muutenkin vituttaa ja ihmetyttää miksi pitää lastensa kuvia nettiin laittaa !
 
satunnainen vierailija
miten täällä voidaan mennä noin mauttomuuksiin kaikki lapset ja ihmiset yleensäkkin on kauniita tarviiko arvostella?? onko täällä palstalla todellakin AIKUISIA IHMISIÄ sitä minä peräänkuulutan???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Mielestäni nuo ap:n linkittämät lapset eivät juurikaan eroa massasta. Eli eivät siis erityisen suloisia tai kamaliakaan sen puoleen. :D
Peesaan nyt vaikka tätä. Tavallisia, ihania lapsukaisia. Ei kait niitä voi paremmuusjärjestykseen laittaa? :eek:
Paitsi että omat on ykkösiä :heart: :heart: :heart: :D
 
kaikki lapset on söpöjä, mutta omasta mielestäni nämä 2 on vaan maailman kauneimmat. niin varmaan jokainen äiti ajattelee omista lapsistaan. :heart:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mo_Un_Ta_iN&image_id=68079326
 
hmmm
Onpas hassu ketju. Joku laittanut omien lastensa kuvan ja ihmettelee kenellä on noin suloisia. Ja sitten jotkut haukkuvat ja kehuvat omiaan.

Eiköhän lähes kaikki lapset ole suloisia, ainakin noin pieninä kuten aloittajan kuvissa. Itse ajattelen, että nykyään pienet on usein liian lihavia. Aloittajan lapset eivät olleet , mutta jotenkin ärsyttävä olo tulee silti noista kuvista, kun ruskeasilmäisiä olivat, joten voisivat olla vaikka kehitysmaiden lapsia, joissa on miljoonia yhtä nättejä lapsia, joista tuhannet kuolevat joka päivä nälkään, ja ap:n kuvissa lapset esittelevät turhanaikaisia kalliita vaatteita.
 

Yhteistyössä