A Aito Emilia Vieras 04.05.2006 #3 Onko aikainen herätys huomenna? Joko väsyttää? Joko sängyssä? Mä voisin tehdä sulle saman mitä aamulla? Vai mitä haluaisit tehdä?
Onko aikainen herätys huomenna? Joko väsyttää? Joko sängyssä? Mä voisin tehdä sulle saman mitä aamulla? Vai mitä haluaisit tehdä?
A Aito Emilia Vieras 05.05.2006 #5 Voi kultaseni! Tulen viereesi. Minulla on vaaleat pitsiset alkkarit ja rintsikat,sekä sukat sukkanauhoilla. Suutelen sinua ja kömmin kainaloosi. Suutelen sinua joka paikkaan. Haluan sinua takaapäin kultaseni,emiliasi
Voi kultaseni! Tulen viereesi. Minulla on vaaleat pitsiset alkkarit ja rintsikat,sekä sukat sukkanauhoilla. Suutelen sinua ja kömmin kainaloosi. Suutelen sinua joka paikkaan. Haluan sinua takaapäin kultaseni,emiliasi
E Emilia Vieras 07.05.2006 #10 Moi kulta,mul ei oo tietokonetta,mut onnes on känny niin saan sinun kans viestitellä,ei taida uskaltaa laittaa kä.Num.Tänne,
Moi kulta,mul ei oo tietokonetta,mut onnes on känny niin saan sinun kans viestitellä,ei taida uskaltaa laittaa kä.Num.Tänne,