Re: Kimppa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smurffiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parvekkeella olisi kivaa... Ajattelitko sitä naapurin punapäätä, joka käyttää kesäisin aivan liian lyhyitä hameita ja aivan liian avarakauluksisia puseroita.

Voisi olla parveke kova sana.. Mitä sinulla on tällä kertaa mielessä naapurin mummojen järkyttämiseksi? Oletkos muuten huomannut, että se naapurin 3kymppinen punapää on alkanut vilkuilla meidän parvekkeen suuntaan viime kesäisen session jälkeen...

Niinhän se on vilkuillu mutta sinäpä et tiedä että se on jo poikennu muutaman kerran kylässä poissaollessasi.. ;) pidimme hauskaa oikein kunnolla..naapurin mummo tais vetää herneet nenään siitä metelistä mikä meistä lähti kun niin napakasti koputteli patteriin.. ;)

Niin, tietysti sinunkin on pitänyt huomata se naapurin blondi sieltä naapuritalosta. Arvaa miksi se oli silloin talvipakkasella ilman rihmankiertämää parvekkeella... Mulla sattui silloin olemaan ne ylityöt. Kun olimme riidelleet siitä sinun viikonlopusta...

Ihmekös kun se blondi tiesi, mistä minä pitäisin... Oli oudon tutun tuntuista rakastella kun tuntui, että toinen lukisi ajatukset... Mikä se oli oikein se temppu, että sidotaan toinen kiinni sänkyyn ja aletaan soittaa rivoja puheluja tyttöystävälle ja sormetetaan vain itseään ja käydään näyttämässä turvonneita häpyhuulia sentin päässä naamasta vaikka näkee, että kulli on jo halkeamaisillaan himosta...

Hih hih..eikös ollutkin kiva kokemus..mut arvaa vaan onko se tehny sen saman mullekin..oikein kiusan henki..sitoi ensin kiinni ja aloitti sitten nuolemisen..eihän siinä voinu muuta kun kiemurrella nautinnosta..taisi samalla soittaa sulle..kun kuulin selvästi miehen äänen..kertoi kuinka kiusaa tyttöystäväänsä sängyssä..no nyt tiedät että se olin minä jota käsiteltiin..olin aivan märkä kun se vihdoin laittoi sen dildon sisääni ja nuoli samalla klittaani..

Sinulle hän n ollut vain tosi kiltti. Rankaisi minua varmaan siitä kun en yksi kerta kerennyt niiden ylitöiden takia... Tiedät miten rakastan pillun nuolemista. Kuuma märkä pillu josta vaaleanpunaiset turvonneet häpyhuulet odottivat vain maistajansa... Hän vain käytti taitavia sormiaan ja kaivoi ison mustan kaksipäisen dildon. Levitti jalkojaan ja alkoi hiljalleen sauvan sisälleen työntämisen. Antaen pillunmehujen valua anusreiälleen. Alkaen sovitella kohta sen valtavan dildon päätä toiselle reiälleen...

Niin se samainen sauva oli ensin vaan minun sisässä jonka jälkeen laittoi toisen pään omaan pilluunsa..vapautti toisen käteni että pääsin käsiksi klittaani..ei menny pitkään kun yhdessä laukesimme..sen jälkeen oli minun vuoro sitoa hänet..hain pakastimesta jääpaloja joita hitaasti liikutin pitkin hänen vartaloa..nännit oli aivan pystyssä..niitä sitten imeskelin ja pikkuisen taisin purrakin.. :)

Vai sieltä hän on ne pahensa saanut. Vihdoinkin kun hän alkoi helpottamaan oloani ja työnsi dildolla kiimoitetun häpynsä naamalleni jotta saisin vihdoin maistaa hänen ihanaista rakoaan.. Niin hän minun kaluni kimpussa touhuillessaan survaisi jääpalat anukseni pyörähtäen samalla ottaen räjähtämäisillään olevan kullini sisäänsä. Laukesin melkein heti ja hän vain jatkoi hieronistaan minua vasten omaan orgasmiin asti. Hymyillen sitten enkelimäisesti. Tuoden nauraen pillunsa naamalleni nuoltavaksi...

Yhteistyössä