Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon ollut kotona yli 5 v, mutta en oo vielä taantunut siihen tilaan, että hymyilisin jatkuvasti leveästi, puhuisin lässyttäen, ja kutsuisin itseäni nimellä äitikkä, samalla kruunuani kiillottaen ja mutisten että miten IHANAA on luoda PERUSTURVA lapsille ja antaa heille ERINOMAISET eväät elämään :saint:
Katsos kun ei-kotiäitien lapsetkin saavat nuo samat mahdollisuudet. Äitiyttä voi toteuttaa useammallakin eri tavalla.
Noi 3 ylimmäistä kuvailua,missäs mä olen noin toiminut ja mikäs sä olet mun nimimerkkiä ARVOSTELEMAAN?Miks olet noin KATKERA?
Luuletko et mä kutsun itseäni äitikäksi tai et joku meidän perheest kutsuis noi?
SATTUIKO tää jotenki sinuun?Tunnetko jotain syyllisyyttä vai mikäs sul ny on hätänä?
En tunne mistään syyllisyyttä, mutta en ymmärrä tällaisia "on ihanaa olla kotiäiti ja mollaanpas tässä samalla nyt mukamas ovelasti toisenlaiseen ratkaisuun päätyneitä äitejä "- kirjoituksia. Itseensä ja ratkaisuihinsa saa ja kuuluukin olla tyytyväinen, mutta kun sitä tyytyväisyyttä pitää pönkittää nälvimällä muita niin...ei hyvä.