V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole kysymys vain ihmissuhteesta, vaan lasten oikeuksista. Isän tai äidin puutetta kipuilevia ihmisiä on jo paljon maailmassa, ei ole hyvä lisätä tätä hätää. On selvää, että esim. moni isätön poika kaipaisi sitä omaa isää, johon samaistua, jonka avulla rakentaa omaa identiteettiä jne. Kuulin eräästä pojasta, joka oli itkenyt perhetyöntekijälle sitä, ettei hänellä ole isää. Olis siis lesbopariskunnan lapsi.miten jotkut jaksaa edes miettiä toisten ihmissuhteita ja rustailla tällästä hölynpölyä nettiin, luulis että omissa ihmissuhteissa jokasella ihan tarpeeksi päänvaivaa.
Jos sun lapsesi olisi pedofiili, niin haluaisit ettei pedofiilejä tuomittaisi rikoksesta?
Taidat olla minä-minä-minä-ihminen?
"Aidot avioliitot" on sitten niitä, joissa miehet hakkaa ja tappaa vaimojaan. Raiskaavat salaa lapsia ja teinejä.
"Aidosti tasa-arvoista" syrjintää .. selvästi palstapersun pykäämä jätös.
Onhan näitä kansalaisalotteita joka lähtöön, variksetkin nauraa.
"Aidot avioliitot" on sitten niitä, joissa miehet hakkaa ja tappaa vaimojaan. Raiskaavat salaa lapsia ja teinejä.
Eikä homostelulla ole mitään tekemistä rakkauden kanssaAvioliitolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Siinä ajassa järjellinen kansalaisaloite saisi satojatuhansia ääniä.
Kyllä tuo on hyvin surkea lukema, luulisi että Suomesta löytyisi paljon enemmän homovihaajia.
Tämän keräyksen puuhamiesten yleinen älyllinen taso huomioiden on aika varma, että joukossa on vääriä nimiä. Toivottavasti tosiaan kaikki nimet tarkastetaan.
Sairas logiikka putää olla, että tätä kaistapäistä hanketta pitää joten tasa-arvo lisäävänä. Kuulemma nimilistoihin on kerätty alaikäistenkin nimiä, kun epätoivo on niin suuri eikä nimiä kerry tarpeeksi. Varmasti menee tarkastuksessa suuri määrä nimiä hylkyyn. Todennäköisesti on mukana puhtaita väärennöksiä sekä trollailumielessä keksittynä nimiä.
Valitettavasti ei ole luonnossa tullut vastaan noita kerääjiä - olisi ollut hauska vittuilla ja katsoa kuinka nopeasti olisi idiooteilta saanut pasmat sekaisin. Mitään järkeviä perusteitahan ei noilla ääliöillä ole tarjolla.
Ei tuu sellaista päivää että mä moisen allekirjoittaisin.
Älä välitä, ei sinun allekirjoitustasi tarvita, kansa on alkanut heräämään tähän sairaaseen valheellisin väittein tuettuun sp-neutraaliin vouhotuksen ja äänestää sairaita homoliittoja ja rasistista homokulttuuria vastaan.
Uskonto kansan kurjistaa.