Äitiysvaatteita Tampereelta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Tampereella tai lähistöllä asuvat; mistä ihmeestä olette löytäneet itsellenne kivoja äitiysvaatteita?? Olen kolunnut keskustan ketjut (H&M, Lindex, Kapahl) mutta näyttää olevan jäljellä kokoa XS tai sitten muuten vain pelkkiä rättejä ja capreja. Tarvitsisin kivat kesähousut, pellavaiset ehkä, ja sitten jonkun asiallisen, ei mummumallisen, mekon. Kauppa-aukion liiikeessä kävin viikonloppuna, mutta siellä ei ollut kyllä mitään kiinnostavaa... Kohta olen ongelmissa, kun aihoat päälle mahtuvat housut kiristävät vyötäröltä tai töissä pitäisi käydä vielä 3 kuukautta (miinus kesäloma, onneksi)!

Minäkin haluaisin todella tietää mistä Tampereen seudulta löytäisi juurikin esim. kivan mekon.. Itse en ole löytänyt! Noiden luettelemiesi liikkeiden lisäksi voit käydä kurkkaamassa vielä Nanoukin Koskikeskuksessa, sieltä voisi olla toivoa löytää jotain kivaa. Tuli muuten mieleeni, että Nanson myymälässä Nokialla voisi olla sellaisia mekkoja, että mahtuisivat päälle vaikkeivat äitiysmallistoa olekaan; jos siis trikoo kelpaa..

Yhteistyössä