Äitiysvaatteista, mahtuuko ne ihan loppuun asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mahtuu jos mahtuu. Löysin tosi hyvän mallisen paidan alerekistä ja ostin kahta kokoa. Nyt rv 34 on se isompi koko käytössä, tähän asti meni pienempi koko. Riippuu ihan vatsan kasvusta ja muodosta, rinnanympäryksen kasvusta jne. että miten vaatteet mahtuvat.

Ja miksei kysymys koskisi alaosiakin! Onko housut mahtunut loppuun asti, siis äitiys sellaiset? Mahan alle jäävät varmaan helpommin, mutta entäs ne jotka nousee mahan päälle?

Mie ostin vero modasta äitiyspaitoja, jotka mahtu loppuun asti ja on hyviä nyt synnytyksen jälkeenkin, kun painoa tuli niin hirveesti. Ekat äippähousut, jotka ostin, ei mahtunu enää loppuajasta, joten uudet piti ostaa. Ja molempia farkkuja käytän edelleen =)

Tänään kävin ristiäisiin vaatteita ostamassa ja kappas kappas mitä löytyi: äippäpaita ja äippähousut! Ne on niin parhaita.

No kun mulle ei ole tullut ylimääräistä paljookaan esim. käsivarsiin, rintoihin tai lantiolle. On vain pallo maha :D Käytin ennen raskautta, sekä nyt raskaus aikana XS vaatteita. Mietin että jos/kun alkaa kinnaamaan nuo mahasta, et mitä puen seuraavaks. S äitiysvaatteet tuntuu olevan sit muutenkin liian isoja, ei istu esim. käsivarsista.

Mutta kerkeehän tuo paino vielä nousta ja käsivarretkin voi paksuuntua :D Kunnhan tässä muiden kokemuksia kyselen.

No mulla on vaatteet ostettu joskus rv17-18 aikoihin ja samat on käytössä edelleen rv38. Maha alkoi kasvaa selvästi vasta puolenvälin jälkeen. Ainoastaan äippäfarkkujen trikoisen yläosan kuminauha alkoi nyt tehdä ihoon ikävää painaumaa joten otin koko trikookaistaleen pois.

Ei mulla niissä yläosissa mitään ongelmaa...

Mutta mammahousujen kanssa käy joka kerta niin, että viimeisillä viikoilla ne alkaa puristaa mahaa. Uusiakaan ei siinä vaiheessa enää viitti ostaa. Ja on ne aina muuten istuneet hyvin edelleen, mutta maha on sitten ollut jo niin iso, että se ei niihin mahdu vaikka kuinka yrittää taiteilla :/

Hei, kiitti paljon kun jaoitte kokemuksia. Auttoi oikein paljon :)

Munhan sit kannattas melkeinpä nyt keskiraskaudessa satsata vaikka muutamaan masutuubiin ja tavallisia H&M tmv. trikoopaitoja, sitten niiden käydessä pieneksi ostaa vasta äitiysvaatteita. Venähtäneitä trikoopaitoja varmaan vois hyödyntää sitten synnytyksen jälkeiseen palautumiseen.

Housuja vois olla parit nyt sopivat ja ostaa niitäkin vasta sitten lisää kun maha kasvaa ja näkee tuleeko paljon massaa lisää.

Jee, olen taas paljon viisaampi :D

Yhteistyössä