Äitiyspolin diabeteshoitaja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sokerit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sokerit

Vieras
Onko sinne pakko mennä, jos sokerirasituskokeessa arvoja oli yli rajojen? Mä olin siellä jo esikoisen odotusaikana, enkä saanut mitään uutta tietoa, vaan käteen jäi vaan paha mieli. Lääkäri oli jo ennen tuota hoitajalle menoa sanonut, että mulla sokerit ok, mut silti tuo hoitaja vaan haukkui. Äitiyspolille voin kyllä mennä sydänkäyrään, ultraan ja lääkärille, mut mietin, et onko pakko mennä myös diabeteshoitajalle vai voiko siitä kieltäytyä?

Mä en ihan tarkkaan enää muista mitä kaikkea se mulle sanoi, mutta mulle jäi sellainen olo, että tein hänen mielestään kaiken väärin. Lääkäri kuitenkin oli hetkeä aikaisemmin sanonut, että asia on kunnossa eikä sokereiden takia mun tarvinnut edes toiste sinne enää sen raskauden aikana mennä. Mä ihan oikeasti meinasin itkeä, kun sieltä hoitajalta pois pääsin, siksi en halua hänelle ainakaan ja kun en enää muista hänen nimeään tai miltä näytti, niin en haluaisi käydä lainkaan.

Tuttu tunne myös täällä. Sain tosi huonoa kohtelua ja huonoa tietoa raskausajan diabeteksestä diabeteshoitajalta. Seuraavalla kerralla osaan kyllä pitää puoleni ja saatampa kääntyä yksityisen puoleen....Tsemppiä sulle tosi paljon!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Tuttu tunne myös täällä. Sain tosi huonoa kohtelua ja huonoa tietoa raskausajan diabeteksestä diabeteshoitajalta. Seuraavalla kerralla osaan kyllä pitää puoleni ja saatampa kääntyä yksityisen puoleen....Tsemppiä sulle tosi paljon!!!!!

Ettei olisi sama hoitaja, missä päin kävit?

Yhteistyössä