Korvakipua, kurkkukipua, päänsärkyä... huonosti nukuttu yö, kun koski niin kovasti... mitä tämä on? korvatulehdusko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Onko mahdollista, että tämä on korvatulehdus? Soitin toki hoitajalle terveyskeskukseen, mutta tämän mielestä aikuisella ei näillä oireilla ole hätää vaan kyseessä on joku pian ohi menevä virustauti. Kovasti koski koko yön sekä vasempaan korvaan, että vasemmalle kurkkuun. Ja edelleen koskee kovasti. En sit saanut lääkärille aikaa kun hoitaja oli varma, että ohi menee itsekseen eikä ole tulehdus. Mutta pitäskö mennä yksityiseen, jos onkin korvatulehdus?

Joku virustauti varmaan, niitä on nyt liikkeellä. Nieluviljelyyn olisit vinkunut ajan, se ehkä olisi voinut onnistuakin. Kurkkukipu muuten tuntuu usein korvassakin.

Just oli työkaverilla noilla oireilla korvatulehdu+poskiontelotulehdus! Ja toinen työkaveri valittu juuri samaa.
Lääkäriin vaan, se tulee tämän flunssan seurauksena mitä nyt liikkeellä.

mulla on jo viikon kestänyty kova yskä ja kutina/kipu kurkussa, lisäksi ihan törkeen kovaa särkyä korvissa. buranaa oon ottanut vaan ja juonut paljon. nyt alkaa helpottaa :) parantumisia sinne!

mulla on jo viikon kestänyty kova yskä ja kutina/kipu kurkussa, lisäksi ihan törkeen kovaa särkyä korvissa. buranaa oon ottanut vaan ja juonut paljon. nyt alkaa helpottaa :) parantumisia sinne!

Mulla oli viime torstaina hirveä olo, lämpöä ja heikotusta. Sitten viikonloppuna ja nyt alkuviikosa pientä korvakipua, joka sitten hävisi. Muutama päivä oli parempaa, tuntui terveemmältä ja sitten eilen illalla yhtäkkiä tuli tämä kauhea korvakipu ja kurkkukipu + päänsärky. Ja ei ole hävinnyt, eikä lääkkeet auta mitään. Kuuma tee ei auta, ei kurkkupastillit... en jaksa enää yhtään ilman kunnon lääkkeitä. Pitäs vielä tässä olossa hoitaa kahta touhukasta lastakin, mutta sitähän se tämä kotiäidin elämä on, ei sairaslomia.

Mulla oli viime torstaina hirveä olo, lämpöä ja heikotusta. Sitten viikonloppuna ja nyt alkuviikosa pientä korvakipua, joka sitten hävisi. Muutama päivä oli parempaa, tuntui terveemmältä ja sitten eilen illalla yhtäkkiä tuli tämä kauhea korvakipu ja kurkkukipu + päänsärky. Ja ei ole hävinnyt, eikä lääkkeet auta mitään. Kuuma tee ei auta, ei kurkkupastillit... en jaksa enää yhtään ilman kunnon lääkkeitä. Pitäs vielä tässä olossa hoitaa kahta touhukasta lastakin, mutta sitähän se tämä kotiäidin elämä on, ei sairaslomia.
kai sekin on mahdollista että ois oikeesti tulehdus siellä korvassa, voisko olla jälkitautina tullu? parempi varmaan käydä tarkistuttamassa :hug:

Yhteistyössä