äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veneilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin ensin katsoin, että eihän siellä ole mitään meille! Mutta niin on kummasti tullut vähän väliä jotain sieltä kaivettua käyttöön ja nyt on pari hassua tavaraa enää käyttämättä. Hyvä pakkaus siis :)

kiitos vinkistä, täytyypä ensi viikolla kysyä neuvolassa että ottavatko täälläkin tavaraa vastaan.

ja meidän vauva ei nukkunut laatikossa joten muoville ei siinäkään käyttöä..

kaikki vaatteet minä innoissani pesin ja silitin ja aioin siis ottaa käyttöön, ulkonäkö niissä suht ok. mutta niin vaan on olleet vaan mökkivaatteena tai käyttämättä nuo lörpöttimet :)

Munkin mielestä osa tämän vuoden äp:n vaatteista oli omituisen muotoisia. Siis vaikka pituus olisi ollut ok, vaatteet lörpöttivät oudosti päällä... Erityisesti tämä päti mielestäni noihin Pikkaset-merkin vaatteisiin. Potkuhousut oli ommeltu niin kummaan muotoon, etteivät ne istuneet takapuolesta, haaroista tai jalkateristä ollenkaan, ja bodyt olivat tosi leveitä. Kaikki muu pakkauksessa tuli hyvään käyttöön paitsi nuo mainitun merkin vaatteet. Ei minua kaduta, että otin pakkauksen, mutta kyllä se vähän on harmi että osa vaatteista jäi kokonaan käyttämättä...

Sehän ei ole vaatteiden vika, jos ne ei istu, eikä vaate, joka omalle vauvalle on huonon mallinen, välttämättä ole huono. Vauvat ovat eri mallisia, joten ei voi olettaa, että tietty malli istuu täydellisesti kaikille, ja kun niitä vaatteita ei itse ole saanut valita, on aika epätodennäköistä, että malli olisi juuri omalle vauvalle täydellinen. Osa tietysti käyttää vauvalleen tyytyväisenä kaikkia vaatteita, vaikka ne olisivat vähän kummallisia päällä.

Kiitos keskustelusta, mielenkiinnolla luen. Taidan kuitenkin ottaa tuon pakkauksen, ei tarvitse itse hankkia kaikkea erikseen (ensimmäinen tulossa). Minusta on ihan oikeutettua keskustella vaatteiden muodosta ja mallista, ei se mitään kitinää ole. Toivottavasti ottavat opikseen ja seuraavassa pakkauksessa olisi paremmin kaikille käyviä vaatteita (mikäli sellaisia nyt edes on).

Mä otin äitiyspakkauksen kun se oli ajankohtasta, ja taisin saada viimesiä 2010-vuoden pakkauksista. Olihan niistä suuri osa vähän erikoisesti mitoitettuja, muutama vaate hajos ennen kuin käyttöön edes ehti, mutta kyllä oikeastaan kaikkea tuli käytettyä. Siihen aikaan oltiin sen verran pienituloisia että oli ainakin meidän perheelle iso helpotus ja apu saada koko pakkaus, viis siitä ettei kaikki kuosit ollu ihan omia lemppareita. Vieläkin on käytössä jotain pakkauksesta tulleita, eli hyvä juttu oli meille.

kyllä, nimenomaan nuo Pikkaset vaatteet oli tosi huonoja. Esimerkiksi se ihan pienen vauvan nauhallinen myssy, kenenkähän päähän sekin on tarkoitettu käymään?? Ja jos se olevinaan on vastasyntyneelle niin aikamoisia vesipäitä ne suunnittelijat kuvittelee vastasyntyneiden olevan...
Ja hyvä jos keskustelu on jollekin mieleen/hyödyksi :)
ja veikkaan että nuo Pikkaset vaatteet uusimmassa pakkauksessa ei kyllä istu kenenkään vauvalle, ne on sen verran kummallisia että ihmettelen jos istuu jollekin. mutta ei se kaikkia haittaa ja hyvä niin, minä nyt olen vähän tarkka tuossa vaateasiassa..

[QUOTE="vieras";29046007]140e:llä ei kyllä montaa merkkivaatetta osteta :D[/QUOTE]

Nauroin samaa :D
Saa Polarn o pyretiltä 3 bodya ja 3 housut (laskettu hinnoilla body 25€ ja housut 20€). Tai vaihtoehtoisesti yhden talvihaalarin ticketiltä.

Lindex, hm, ciraf ja muut eivät ole merkkivaatteita ;)

[QUOTE="vieras";29046083]sun merkkivaatteet maksaa 7e kappale? :D ei taida ihan olla kuitenkaan merkkivaatteita ;)[/QUOTE]

No jaa,alesta näyttää monesti saavan ties mitä varsin edukkaasti. Nyt olis saanut ticketin takkeja 29,90e ja ulkohousuja kympillä,esimerkiks.....

Minusta pakkauksen vaatteet vaikuttivat suurilta, kun pakkauksen käsiini sain ennen vauvan syntymää. Totuus ollut toisenlainen, aika pieniä meidän herralle, jolla sentään ei vielä edes 2 kk ikää ja syntyessäänkin oli ihan normaalin kokoinen (50cm/3,7kg). Sukat liian pieniä, sisävaatteista menee nuo 70/80 cm koot, vanupuku menee just ja just, jos ei käännä lahkeita yms. :-/

sama se sitten on. mutta en kyllä käsitä miten voit niin pienellä käyttää niitä vaatteita?? meillä yks body käytössä nyt, 70cm, ja se on sopiva(ja ihan ok) ja tyttö kohta 6kk. kaikki ne 50 senttiset olis käyny joskus muutaman kuukauden ikäsenä niin kun täällä muutama muukin on kirjoittanut. ja meidän vaavi oli 4350 ja 53 syntyessään :)
ja vanuhaalari ei ole vielä ollut käytössä on kun on muitakin, mutta mittailin niin nyt on just sopiva. pitänee joku päivä laittaa päälle :) se näyttääkin olevan tutan.

Yhteistyössä