äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veneilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veneilijä

Vieras
kyllä harmittaa kun tuli otettua äitiyspakkaus. ei kyllä tule noista vaatteista juuri mitään käytettyä. ihan muodottomia ja löppänöitä ja ihan ihme kokosia. toivon että haalari ja ne rukkaset/töppöset on ok, villapuku näyttää hyvältä. mutta aika paljon ihan joutavaa ja huonoa siinä kyllä oli meille. olis pitäny ottaa se rahana. mutta nyt on myöhäistä katua, pakko oli edes urputtaa vähän ;)

Mua ihmetyttää ne pakkauksen vaatteiden koot. Vauvalla nyt käytössä 62cm vaatteet muuten, mut äp 50cm vaatteet pysyy vasta päällä...
Kyllä muakin kadutti, kuvissa näyttivän ihan OK:lle ja esikoisen aikana ne oli ihan eri mallisia kaikki ja käytin paljon. Nyt varmaan villahaalari käytetyin.

käytössä on eniten ollut makuupussi. pyyhe jonkun verran mutta vihreä reunus pesussa hankala. mökkikäytössä lakana ja p.lakana. peitto on kyllä ihan käytössä. niitä sisätumppuja käytettiin, mies kun niistä tykkäs vauvalla ;) ja sitten tietysti kynsisakset, lämpömittari ja harja.
mutta nuo ei kyllä kovin paljon olis maksanu muutenkaan...

eipä ollu asiasta kokemusta eikä tule olemaan tästä kokemuksesta hyötyä myöhemmin ;) mutta eipä nuo vaatteet ole ollu kun pisara meressä, ihan jonkun verran kun on tullu höyrähdettyä noihin vauvan vaatteisiin :)
ja siis tuo laatu lähinnä ollut pettymys. jotenkin siskojen lapsuudesta muistan että ne oli laadukkaita ja hyviä. esim. eihän sillä alus muovilla tee mitään, nenäliinan kokoinen riekale.

[QUOTE="vieras";29046038]Jaa, no ei sitten, n. 20 kappaletta niitä tuolta kaapista kuitenkin löytyy :)[/QUOTE]

sun merkkivaatteet maksaa 7e kappale? :D ei taida ihan olla kuitenkaan merkkivaatteita ;)

[QUOTE="vieras";29046099]tai sit sä et vaan tiedä mitä on merkkivaatteet :D[/QUOTE]

Ei pitäisi vaivautua, mutta esim. småfolk body 19.95 ja siitä -70%. Laske jos osaat :)

Mua ihmetyttää ne pakkauksen vaatteiden koot. Vauvalla nyt käytössä 62cm vaatteet muuten, mut äp 50cm vaatteet pysyy vasta päällä...
Kyllä muakin kadutti, kuvissa näyttivän ihan OK:lle ja esikoisen aikana ne oli ihan eri mallisia kaikki ja käytin paljon. Nyt varmaan villahaalari käytetyin.

Samaa ihmetellyt itsekin! Meillä vauva olisi tarvinnut noita 50cm vaatteita, mut pakkauksen 50cm vaatteet oli auttamattomasti liian isoja! Olkapäät paljaana kun niitä koitettiin. Toivottavasti menee jossain vaiheessa edes osa vaatteista käyttöön. Siilipussi tällä hetkellä varmaan ainoa käytössä oleva noiden tarvikkeiden (kynsisakset yms) lisäksi. Eniten harmitaa se, että meillä jää varmaan haalarit kokonaan käyttämättä :( taitavat tänä talvena olla niin hurjan isoja ja seuraavana sit taas pieniä ja silloin varmaan tarvitaan jo vedenpitävyyttäkin..

Itse tein saman virheen kahdesti, molemmista pakkauksista jäänyt suurin osa ihan käyttämättä. Peittokin oli sen kokoinen, että oli tosi vaikea löytää sopivan kokoisia lakanoita. Toppapukukin sen kokoinen että ihan liian iso ollut ensimmäisenä talvena ja toisena talvena puvussa pitäis olla jo jonkin verran veden ja tuulenpitävyyttä.

[QUOTE="vieras";29046167]Itse tein saman virheen kahdesti, molemmista pakkauksista jäänyt suurin osa ihan käyttämättä. Peittokin oli sen kokoinen, että oli tosi vaikea löytää sopivan kokoisia lakanoita. Toppapukukin sen kokoinen että ihan liian iso ollut ensimmäisenä talvena ja toisena talvena puvussa pitäis olla jo jonkin verran veden ja tuulenpitävyyttä.[/QUOTE]

aika outo toi peittojuttu. meillä on kaikki vauvan pussilakanat sopinut siihen tosi hyvin

Mä otin esikoiselle pakkauksen, mutta aika paljon jäi käyttämättä. Kirpparilta sai nätimpiä ja sopivamman mallisia vaatteita halvalla uudenveroisessa kunnossa. Seuraavalle ei otettu pakkausta. Varmasti hyvä paketti sellaiselle jolla ei ole mahdollisuutta tai mielenkiintoa kiertää esimerkiksi kirppiksiä tai alennusmyyntejä, mutta itse totesin, että sille rahasummalle saan paremman vastineen.

Otin aikoinaan esikoiselle ja koska jo silloin huomasin että vaatteista suurin osa jäi käyttökelvottomiksi väärän kokoisena keliolosuhteiden ja vauvan koon takia niin en sitten näille kahdelle nuoremmalle sitä pakkausta ottanut.

Olen ihmetellyt että miksi eivät voisi tehdä niin (JOS pakkauksen jakoa jatketaan) että vauvan perhe voisi päättää mitä ottaa; siis jos vaikka tahtoo seitsemän potkupukua mutta ei yhtäkään bodya niin saa sitten ne tahtomansa potkarit. Ja jos vaikka olisi vielä mahdollisuus hieman noiden kokojen suhteen päättää niin sehän olisi vallan hyvä juttu.

Yhteistyössä