Äitiyspakkaus 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stella09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Oonkos mie ainut, jonka mielestä pakkauksen vaatteet ovat vain osa vauvan pukemista? :o Että tuohon lisäksi ostetaan sitten itse niitä mieleisiä ja käytetään noita niiden kavereina, jolloin jokainen saa mieleisensä kokonaisuudet... Näin mie oon sen aina ajatellut olevan ja siksi mahdollisimman neutraalit värit onkin siihen parhaita :snotty:

Juu, eihän tuo riitä mihinkään...

Pikavilkaisun jälkeen ainakin olen sitä mieltä, että 2008 pakkaus on kivempi. Jos meille tulee toinen lapsi niin ei enää pakkausta oteta, sillä rahalla kun saa kirpparilta paljon enemmän tavaraa :)

Tässä pakkauksessa kyllä hyvä se, että kestovaippoja on enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Ja ei vaippoja muita ku noita kesto :o

Perseestä :/

Ja perustelenpa sit vielä mielipiteeni.
Niitä pikkuvaippoja menee tosiaan vaan se muutama ( jotka aiemmin on tossa pakkauksessa ollu just soppelisti ), ja vituttaa ko yli puoli pussia jää käyttämättä niitä sit ko nei sovi enää. Ei muuta kestoja vastaan.

Aih.... Kyllä minä käytin varmaan ainakin 4 pakettia niitä pieniä tuolla kuopuksellakin. Syntyessään 3490g.

Meille tuli kanssa se edellinen pakkaus ja ihan tyytyväinen olen, kun katson nyt näitä uusia vaatteita. Tosin jotakin oli uudessa kivempaa, kuin vanhassa, esim. makuupussi :)

Mutta eipä tämä ole niin vakavaa, kiva että tällaisia ylipäänsä jaetaan!

Ei paha, aika kiva pakkaus,ottaisin ehkä jos meille nyt olis vauva tulossa,sen pakkauksen penkominen on nii ihanaa :D
tykkäsin kyllä silti enemmän 2008 pakkauksesta, mikä saatiinki. =)

Kiva, osasta tykkäsin enemmän -07 pakkauksen väriversioina, mutta saan niitä siskolta sitten. Meillä aiempi 2006 pakkaus, joka oli mielestäni hyvinkin sininen, ja silti pystyi tytölle käyttämään oikein hyvin.

Otan melko varmasti tuonkin, vaikka vaatetta on jo ehkä liikaakin, onpahan jotain omaakin uudella vauvalla. Esim. makuupussi, jonka ainakin aion säästää molempien pakkauksista, ja antaa isona sitten lapselle itselleen.

Vaikka tälläinen voisi olla nopeasti kehitetty itselle mieleinen pakkaus. Tosin mä ostaisin tuotteet tarjouksista, joten enemmän saisi tuolla rahalla

Henkkamaukalta http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_BA_OVE&shoptype=S saa bodyn 5.90 ja 3kpl 9.90. Hupparisetti 12.90. Housut 7.90 2 kpl . Yöasu 12.90 2kpl. Hattu 3.90. 3paria sukkia 3.90 . sukkahousut 2kpl 9.90. Tai sitten suuntaisin osaksi Lindexille, mutta hinnat ovat ihan samat...

Yhteensä: 67.20. Tohon voisi ottaa vielä vähän enemmän bodyja, housuja ja sukkia joten päästään 88.90

Itse ostin Novitan langat villa-asua varten, siihen menee nox 20e. Tohon jää vielä rahaa jotain sopivan kokoista vanuhaalaria ja puklurättejä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Mä ainakin odotan innolla tätä pakkausta enkä ymmärrä miten kaikesta aina valitetaan, kun kerran jotain ilmaiseksi saa. Onko niillä väreillä niin paljon merkitystä? Itse ainakin arvostan enemmän turvallisia tekstiilejä, kätevyyttä ja sitä että vauvalla on mukava ja lämmin olla...

En luottaisi 100% tuohon äp:n turvallisuuteen. Ainakin -07 pakkauksessa oli vaatteita joista jäi nauhat käteen, oli valmiiksi rikki, oli liikaa haitallisia aineita... kaikkeen pitää suhtautua varauksella vaikka ilmaiseksi saakin noin hienon avustuksen.

Näin oli myös 2006 pakkauksessa... unihaalarissa vetoketju valmiiks rikki ja nauhoilla sidottavassa paidassa narut irti ekan tai tokan käytön jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva kun tossa on nykyään mukana toi saamenkielinen kirkakin :) -03 ja -04 ei vielä ollut.

Se vaan, että se saamenkielinen ei ole kirja, vaan mainospaperin vahvuinen esitetyylinen muutaman sivun käännös loruista.

Kiva kun tossa on nykyään mukana toi saamenkielinen kirkakin :) -03 ja -04 ei vielä ollut.

Se vaan, että se saamenkielinen ei ole kirja, vaan mainospaperin vahvuinen esitetyylinen muutaman sivun käännös loruista.

Mäkin olen iloinen tuosta saamenkielisestä versiosta, mutta pettymys oli mullekin se että se on vain tosiaan paperilappunen siellä kirjan välissä.. ei se kestä vauvan käsittelyä ollenkaan.

Mutta ollaan iloisia että se siellä ylipäänsä on :)

mie otin tosissaan rahan -07 ja ostin paljon mieluista vaatetta sillä.. h&m bodyt maksaa 3.90-7.90kpl, perus väriset 9.90 3kpl.. trikoiset housut 3.90 hupparit 9.90 yöpaidat 9.90-12.90 2kpl, potkareita ja puolipotkareita en käytä vauvalla, ja h&m kietaisubodyt on helppokäyttöisempiä kun niissä on nepparit... toi haalari olisi ollut meillä ihan turha, kun poika synty huhtikuussa..
makuupussin ostin sitten eräältä mammalta joka otti tuon 07 pakauksen ja ei tykännyt siitä pussista..
tyytyväinen olen että on mahdollisuus valita ottaako rahana vaiko pakkauksena..

Mä en ottais tätä pakkausta jos olisin valinnan edessä. Ei yhtään mun mieleen. Joku sanoi joskus ilmeisesti 2006 vuoden pakkauksen toppahaalarista, et siitä tulee mieleen sairas kirahvi. Mä sanoisin tästä, et tulee mieleen silakka, tylsän harmaa, ja ihme suomukuviot hihansuissa ja lakissa. Ja muutenkin aika väritön. Mutta onneks en enää joudukaan valitsemaan... :D 2008 (sekä 2006 ja 2007) vuoden pakkaus oli tosi ihana, nyt menty mun mielestä huimasti alaspäin.

Lisään vielä, ettei mene ihan negatiiviseksi kommentoimiseksi, et TOSI ihana ruokalappu tossa kylläkin on! Mut ei sen takia vissiin koko pakkausta kannattas ottaa...

voi ei! mulla neuvola vasta loppu kuusta ja silloin saan sen todistuksen pakkausta varten, tänään tuli 154pvää täyteen raskautta.
en haluaisi tuota -09 pakkausta, -08 on paljon parempi, paitsi olen huomiotta jo ostanut kirpparilta tuon -08 pakkauksen vaatteita pilkkahintaan samoin -07 pakkauksen, ihan uusia ja käyttämättömiä, nyt mietinkin kannattaisko ollenkaan ottaa pakkausta vai vaan rahana. hm:llä ihania ja halpoja vaatteita. pojan -03 pakkauksen haalarit jäi käyttämättä ja nyt on tulossa todnäkösesti tyttö joten jäis nuokin käyttämättä. eilen olis ollu kirpparilla tuo -08 puku 5e käyttämätön. harmi kun en ostanut. odotin että kerkeen saada -08 pakkauksen.

mitä teen rahana ja ite ostoksille vai kinuta neuvolasta aikasemmin todistus et sais vielä -08 pakkauksen josta mulla on jo osa vaatteista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Vaikka tälläinen voisi olla nopeasti kehitetty itselle mieleinen pakkaus. Tosin mä ostaisin tuotteet tarjouksista, joten enemmän saisi tuolla rahalla

Henkkamaukalta http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_BA_OVE&shoptype=S saa bodyn 5.90 ja 3kpl 9.90. Hupparisetti 12.90. Housut 7.90 2 kpl . Yöasu 12.90 2kpl. Hattu 3.90. 3paria sukkia 3.90 . sukkahousut 2kpl 9.90. Tai sitten suuntaisin osaksi Lindexille, mutta hinnat ovat ihan samat...

Yhteensä: 67.20. Tohon voisi ottaa vielä vähän enemmän bodyja, housuja ja sukkia joten päästään 88.90

Itse ostin Novitan langat villa-asua varten, siihen menee nox 20e. Tohon jää vielä rahaa jotain sopivan kokoista vanuhaalaria ja puklurättejä varten.

eli siis fiksuilla valinnoilla saat sillä rahalla suht samat tavarat sillä erotuksella että ne on sitten mieleisiä.
mulla esimerkiksi esikoiselta on koo pakkaus tallella, miks ihmeessä toisen ottaisin ?

Mun mielestä -08 pakkaus oli kivempi, meillä on se! Mutta ei tuokaan nyt ihan paha ole... ruokalappu ja makuupussi on kivoja... :) Mutta ottaisin joka tapauksessa tuon jos vauva olisi tulossa, vaikka ei niin mieleinen olekaan. Kyllä niitä vaatteita silti tulee käytettyä. Tosin, ennemmin olisin ottanut kertisvaippoja pakkaukseen kuin lisää noita kestoja. Meillä kestot makaa edelleen kaapissa koskemattomina... pitäs ehkä myydä ne pois!

TOSI NÄTTI! Ja minulle kelpas kyllä 2005 kin. Mielestäni ihanat värit ja kuitenkin vastakohtana valkoista. Ihanaa vihreää ja oranssia. Ja kiva tuo haalari, sininen sopii kyllä tytölle ja pojalle

Ihana! :) Tykkään jopa tosta toppapuvusta. Ei ole suomuja hihansuussa, vaan kävyn "osia" (miksi niitä nyt kutsutaankaan). Ainakin mun mielestä, ku edessäkin on kaks käpyä.

Katoin noita 2000-luvun alun pakkauksia. Niistä en kyllä tykkää ollenkaan, nämä kolme viimistä (07, 08, 09) on kivoja.

Yhteistyössä