Äitiyspakkaus 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stella09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
musta toi on nätti pakkaus...mulla oli eikoisel se 2005 pakkaus, ja se oli kyllä melkosen erikoinen... että ottasin kyllä ton ihan mieluusti jos ois tarvetta...

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Ihana pakkaus! :heart: Kivan neutraali kun tässä vasta ihan alkumetreillä ollaan :) Toivottavasti päästään vaan sinne asti että on pakkauksen vaatteille käyttäjä...

:hug: Onnea odotukseen! Meillä on esikoinen kans marraskuun lapsi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Ihana pakkaus! :heart: Kivan neutraali kun tässä vasta ihan alkumetreillä ollaan :) Toivottavasti päästään vaan sinne asti että on pakkauksen vaatteille käyttäjä...

:hug: Onnea odotukseen! Meillä on esikoinen kans marraskuun lapsi :heart:

Kiitos =) Onnea tarvitaankin kyllä aina. Tulisi äkkiä nyt tuo 12 viikon ultra.. Meille tulokas olisi ensimmäinen talvivauva :heart: Kaksi muuta ovat syntyneet alkukesästä :heart:

Mä ainakin odotan innolla tätä pakkausta enkä ymmärrä miten kaikesta aina valitetaan, kun kerran jotain ilmaiseksi saa. Onko niillä väreillä niin paljon merkitystä? Itse ainakin arvostan enemmän turvallisia tekstiilejä, kätevyyttä ja sitä että vauvalla on mukava ja lämmin olla...

Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:
Musta on ihan älyttömän noloa kehdata valittaa äitiyspakkauksen sisällöstä. Älkää nirsoliisat ottako sitä, jos ei kelpaa.

Kai sitä nyt mielipiteensä voi sanoa :o

Mut joo... ottaisin mieluusti sen viime vuotisen kuin tän tämän vuotisen.

Tuosta haalarista en tykkää mut onneks on esikolta vielä hyvässä kunnossa vuoden 2006 haalari mikä oli tosi ihana.

Mun mielestä 2008 pakkaus oli aika kiva. Odotin siis, että 2009 olisi ollut vielä parempi. Mutta olen kyllä vähän pettynyt. Todennäköisesti otan siis rahana, koska esikoisen pakkauksessa olleet vaatteet ovat vielä tallessa. Olisi kyllä ollut ihana ottaa pakkaus, mutta tuo ei oikein innostanut.

Sain äippäpakkauksen ihan vasta äskettäin, ja mielestäni uuden värit on jotenkin nuhjuiset. Vaikka joka tapauksessa mä olisin sen pakkausken ottanut, että sit oisin kestänyt näitä värejäkin pakon edessä.

Juu 2009 vauva jää väliin. Sanoin eilen miehelle, että jos olis kiva pakkaus... Tää oli vitsi, meille on vaan sattunut aina tosi kivat pakkaukset (-05/-08). Tämän vuoden paketti aikas tylsä ja väritön. Niistä raidallisista potkareista tykkäsin, puolipotkareiden värit oli paremmat kuin edellisessä. Haalari on siinä rajalla, makuupussi ei mielestäni ollut hyvän näköinen.

...kun kerran puolen porukan mielestä värit ja kaikki on niiii kauheita niin voisitteko tehdä sellaisen varjopakkauksen: semmoisen mikä just sinä haluasit, väreineen kaikkineen. Ja sisältö/hinta pitäisi vastata tätä kelan pakettia. ???

muuten, tuo villahaalari kuulostaa aivan erinomaiselta! se kevytvanupuku on aika hiostava nykyisillä kosteilla keleillä, mitä Suomessa on suurin osa vuodesta.

Oonkos mie ainut, jonka mielestä pakkauksen vaatteet ovat vain osa vauvan pukemista? :o Että tuohon lisäksi ostetaan sitten itse niitä mieleisiä ja käytetään noita niiden kavereina, jolloin jokainen saa mieleisensä kokonaisuudet... Näin mie oon sen aina ajatellut olevan ja siksi mahdollisimman neutraalit värit onkin siihen parhaita :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Mä ainakin odotan innolla tätä pakkausta enkä ymmärrä miten kaikesta aina valitetaan, kun kerran jotain ilmaiseksi saa. Onko niillä väreillä niin paljon merkitystä? Itse ainakin arvostan enemmän turvallisia tekstiilejä, kätevyyttä ja sitä että vauvalla on mukava ja lämmin olla...

En luottaisi 100% tuohon äp:n turvallisuuteen. Ainakin -07 pakkauksessa oli vaatteita joista jäi nauhat käteen, oli valmiiksi rikki, oli liikaa haitallisia aineita... kaikkeen pitää suhtautua varauksella vaikka ilmaiseksi saakin noin hienon avustuksen.

Yhteistyössä