Äitiyspakkaus -09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joku iloiseksi :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joku iloiseksi :)

Vieras
Pian olisi taas aika valita kumman ottaa, rahan vai äitiyspakkauksen :)

Niinpä mietin että kun luultavasti meillä ei pakkaukselle ole tarvetta, haluaisiko joku maailmaan ääristä tai muuten vaan ostaa pakkauksen?
Voisin siis ottaa pakkauksen ja myydä sen jollekulle joka sitä ei muuten saisi :)

Ideana tyhmä/kö?

Mun mielestä toi on ajatuksena hieno, tosin tältä palstalta saatat saada sontaa niskaasi tonneittain ku noitahan ei joidenkin mielestä saa myydä ku ne on ilmaseks saatuja :)

Ei olekaan myynti-ilmo vaan kysely miltä kuulostaa...
Ja eikös se ole sama myynkö sen vai otanko rahana?
Tuskin siitä mitään voittoa saa vaan tarkoitus olisi saada jollekkin iloinen mieli.
Kaikilla kun ei siihen ole mahdollisuutta.
Edellisen lähetin kauas maailman ääriin....

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mun mielestä toi on ajatuksena hieno, tosin tältä palstalta saatat saada sontaa niskaasi tonneittain ku noitahan ei joidenkin mielestä saa myydä ku ne on ilmaseks saatuja :)

Ja täältähän saa aina paskaa niskaan, oli asia mikä hyvänsä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä ainakaan maksais siitä ostettuna sitä yli 140? joten mitä hyötyä?

se hyöty, että sen pakkauksen saa esim. joku ulkomailla asuva joka ei muuten saisi. eikö toista saisi auttaa ilman että hyötyy siitä itse?

Meinasin tulla sanomaan, että saahan sen pakkauksen ostettua suoraankin, mutta eihän se missään nimessä kannata. Aika hurja ero. Jos ottaa ä.avustuksen rahana saa 140?, mutta jos haluaa ostaa ä.pakkauksen se maksaa 274?. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Hohhoi...
Joku saa hyvän mielen, sen siitä saa....

Mutta siis kenelle meinasit sen myydä joka ei sitä muuten saisi? En ymmärrä.. Myymisestähän sä puhuit..

Eihän tuo paketti ole saatavissa koko maailmalle.

Hohhoi...
Joku saa hyvän mielen, sen siitä saa....

Mutta siis kenelle meinasit sen myydä joka ei sitä muuten saisi? En ymmärrä.. Myymisestähän sä puhuit..

No ulkomaille esim. Joku suomalainen joka asuu ulkomailla ja voi haluta paketin.
Ja saman hinnan maksaa kuin mikä saisin Kelalta, vaikea ymmärtää?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

se hyöty, että sen pakkauksen saa esim. joku ulkomailla asuva joka ei muuten saisi. eikö toista saisi auttaa ilman että hyötyy siitä itse?

Ei saa auttaa muita, katsotaan vaan omaan napaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Musta toi on ihan hyvä idea. Monet ulkomailla asuvat suomalaisäidit varmaan mielellään ostaisivat sen sillä 140 eurolla.

Juuri näin :)
Minulle aivan sama lukeeko tiliotteessa maksajana Kela vai Maija....
Ja tosiaan joku muualla asuva suomalainen äiti voi haluta pakkauksen sinne kauas. Ja ostettuna hinta suomessa kamala.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Ei saa auttaa muita, katsotaan vaan omaan napaan...

No mä en ainakaan tarkoittanut asiaa noin.. Luulin että paketti oli tarkoitus myydä jollekkin afrikkalais äidille. Lahjoittamisen ymmärrän auttamisena, mutta myyminen.. NOh... Nyt ymmärsin että oli tarkoitus myydä jollekkin suomalaiselle ulkomailla asuvalle..

Yhteistyössä