Äitiyslomalla olevan tiedottaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana äitiysloma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihana äitiysloma

Vieras
Mulla menee hermot työpaikkaan. mikään tieto ei kulje äitiyslomalaisille. Työpaikalla on tehty paljon muutoksia tänä aikana kun olen ollut poissa. On ollut YT-neuvottelut (luin lehdestä näistä) on vaihdettu toimipistettä (kuulin työkaverilta) ja nyt viimeisimpänä yrityskaupan mukana siirrymme toisen työnantajan palkkalistoille (Luin työkaverin FB-sivulta).

Eikö tällaisista asíoista kuulu äitiyslomalaisia infota? Ärsyttävää. Sitten kun olet yhteydessä esim. palkka-asioista tms niin tulee vastaus että en voi ottaa kantaa koska en ole firma x:n (uusi yritys) edustaja. Eikä mitään tietoa KUKA on taho johon voi ottaa yhteyttä, onko tämä taho edes suomessa.

Kuuluuko äitiyslomalaista/hoitovapaalla olevaa infota, vai isketäänkö kaikki tietoa naamalle ekana työpäivänä jolloin on jo valmis hullujen huoneelle kaikesta infosta.

kyllä se kai hyvien tapojen mukaista plisi. millaiset välit sinulla on esimieheesi. oeltko itse ollut yhteydessä loman aikana? jotkut ajattelee ettei halua häiritä mutta toisaalta kyllä itse täytyy näytää että työpaikan asiat kiinnostaa. mä sovin esimiehen kanssa että infoa mua asioista yms.

Yhteistyössä