I
ihana äitiysloma
Vieras
Mulla menee hermot työpaikkaan. mikään tieto ei kulje äitiyslomalaisille. Työpaikalla on tehty paljon muutoksia tänä aikana kun olen ollut poissa. On ollut YT-neuvottelut (luin lehdestä näistä) on vaihdettu toimipistettä (kuulin työkaverilta) ja nyt viimeisimpänä yrityskaupan mukana siirrymme toisen työnantajan palkkalistoille (Luin työkaverin FB-sivulta).
Eikö tällaisista asíoista kuulu äitiyslomalaisia infota? Ärsyttävää. Sitten kun olet yhteydessä esim. palkka-asioista tms niin tulee vastaus että en voi ottaa kantaa koska en ole firma x:n (uusi yritys) edustaja. Eikä mitään tietoa KUKA on taho johon voi ottaa yhteyttä, onko tämä taho edes suomessa.
Kuuluuko äitiyslomalaista/hoitovapaalla olevaa infota, vai isketäänkö kaikki tietoa naamalle ekana työpäivänä jolloin on jo valmis hullujen huoneelle kaikesta infosta.
Eikö tällaisista asíoista kuulu äitiyslomalaisia infota? Ärsyttävää. Sitten kun olet yhteydessä esim. palkka-asioista tms niin tulee vastaus että en voi ottaa kantaa koska en ole firma x:n (uusi yritys) edustaja. Eikä mitään tietoa KUKA on taho johon voi ottaa yhteyttä, onko tämä taho edes suomessa.
Kuuluuko äitiyslomalaista/hoitovapaalla olevaa infota, vai isketäänkö kaikki tietoa naamalle ekana työpäivänä jolloin on jo valmis hullujen huoneelle kaikesta infosta.