A
Ai että menee hermo
Vieras
Tuli tuosta vahvat ja rohkeat ihmiset ketjusta mieleen, että minkä tyyliset ihmiset ahdistaa. Ehdoton ykkönen ovat nämä äitiydenalttarille uhrautuneet naiset, joihin väkisin törmää lasten tapahtumissa, puistoissa, harrastuksissa jne. Tänäänkin on lasten liikuntapeuhula, jossa varmaan saa vaihtaa paikkaa, kun Tällainen Äiti lapsilaumansa kanssa tulee liian liki. Ei voi olla ärsyttävämpää kuin kuunnella sitä lässytystä lapsista tyyliin:Meidän Mariella-Siruriina se tänä aamuna oli ihan paniikissa, kun kakka tulikin puoli seitsemän eikä klo 5.30, niin kuin yleensä. Vieressä seisoo naama punaisena eskarilainen. Tämän Äidin kanssa ei voi puhua kuin lapsista, mielellään Äidin omista. Mihinkään ei voi mennä ilman lapsia ja ai kauheeta mikä mulkoilu, jos oot itse mennyt vaikka jumppaan ja pitänyt itsestä huolta. Parisuhteeseen ei kuulu aikuisten oma-aika, kun lapset tarvitsevat Äitiä.
Olen varmasti ainoa, jolla rupeaa kiehumaan päässä näiden ihmisten läheisyydessä. Kiitos ja anteeksi!
Olen varmasti ainoa, jolla rupeaa kiehumaan päässä näiden ihmisten läheisyydessä. Kiitos ja anteeksi!