Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja heh:hahhahhhhahha prooovooooo
Olisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Ja niin, menevätkö pasmat sitten kaikilta sekaisin, jos kutsut myös omat vanhempasi silloin joulupäivänä? Entä jos äitisi saisi valita noista kahdesta päivästä, aatto vai joulupäivä?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Ja niin, menevätkö pasmat sitten kaikilta sekaisin, jos kutsut myös omat vanhempasi silloin joulupäivänä? Entä jos äitisi saisi valita noista kahdesta päivästä, aatto vai joulupäivä?
Niin minä isälleni ehdotin. Ja myös mahdollisuutta tulla jonakin muuna päivänä, kun äitini ei appivanhempiani kovin korkealle arvosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äitisi loukkaantui siitä, että olit ehtinyt jo miesten sukulaisille varaamaan tuon joulupäivän ja koska aatto ei oikein teille passannut, niin tottahan se on, että aika vähän jätit heille mahdollisuutta tapaamiseen joulun aikaan. Mitä tulee marttyyri ja despoottiäitiin niin en vielä äitiäsi tämän esimerkin perusteella diagnosoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Minusta sinä olet kyllä silloin ollut niin reilu kuin voi kohtuudella odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja f:tää on niin tätä! Mulla menee oman äidin kanssa hyvin, mutta anoppi on oma lukunsa. Nytkin laittoi miehelle spostia ettei aijo muistaa ketään (ei edes ensimmäistä lastenlastaan...)
Alkuperäinen kirjoittaja f:tää on niin tätä! Mulla menee oman äidin kanssa hyvin, mutta anoppi on oma lukunsa. Nytkin laittoi miehelle spostia ettei aijo muistaa ketään (ei edes ensimmäistä lastenlastaan...)
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Olemme toisinaan. Emme joka joulu. Viime vuonna he olivat etelässä.
Muita lapsia ei ole enää, kun siskoni kuoli kymmenisen vuotta sitten. Siksi minulta odotetaan ehkä kahden lapsen velvollisuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuosta syystä joulut on varmaan vaikeita aikoja äidilles? Pientä ymmärrystä hei, ei tuo käytös kivalle kuulosta mutta kuitenkin pitäisi olla sovittavissa kaiken järjen mukaan kun ei tuon kummemmasta ole kyse. Vaikuttaa oma tekstisikin siltä, että itsepäisyyttäsi et voi periksi antaa. Ei ihme, että niitä riitojakin tulee jos ajatellaan vain "minä minä minä"
Ja ymmärrän joulun oman perheen kesken, mutta eikö se oma äiti ole perhettä ja joulu ole sellainen juhla jolloin ketään ei jätetä yksin, vaan omista läheisistä pidetään "huolta" Mulla ainakin olisi paha mieli jos äiti olisi yksin aattona kun svoisi olla lasten jouluakin katsomassa muutakin kuin joulupäivän kahvikupilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea kanssa:Kirjoittelin eilen kuinka minua jurppii oma äitini :headwall:
Ja kuinka hän haluaa olla se jonka pillin mukaan kaikkien on tanssittava,eihän muilla nyt ole edes elämää.
Jos yhtään lohduttaa niin onneksi joulu on kerran vuodessa =)
Koitetaan kestääIloista joulumieltä sinulle kaikesta huolimatta :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1 harmaana:Joku vieras tuossa kirjoitti, jotta ap:n pitää ymmärtää äitiään ja antaa myöden koska ap:n sisko on kuollut.
Hei haloo...tolla syyllä voi ratsastaa vaikka kuinka, mutta onko se missään määrin oikein ?Mun vanhemmilla oli jossain kohden ongelmia alkon kanssa ja mä en todellakaan halua pilata jouluani sillä, että joutuisin katsomaan heidän huikan ottamista. Joulu on kerran vuodessa ja mun lapsilla on oikeus viettää raitis joulu...Ja niin on kaikilla muillakin ihmisillä, joten miksi ei ap:lla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vanhempasi ovat siis alkoholisteja (suuttuvat, ku ongelmasta huomautetaan). Siitä sun ei kannata taakkaa itsellesi ottaa. Olet avannut kotsi ovet helle, tulevat jos ovat tullakseen.